Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Extra item problemBrak zabezpieczenia/warunku?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sinner

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:79
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 05.02.2019 18:58

L 02/03/2019 - 14:16:47: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp_extra_Goldm4a1.amxx")
L 02/03/2019 - 14:16:47: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 02/03/2019 - 14:16:47: [AMXX]    [0] zp_extra_Goldm4a1.sma::fw_TakeDamage (line 147)
L 02/03/2019 - 14:16:47: Invalid player id 31

 

 

W skrócie trzeba wstawić jakiś warunek/zabezpieczenie ale niestety ja tego zrobić nie umie ma ktoś jakiś pomysł?

Chyba taki warunek;

if(!pev_valid(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE;

 

Fragment pluginu;

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
    if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4A1[attacker] )
    {
        SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
    }
}

Wie ktoś co dodać i jak to zrobić?


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 05.02.2019 21:03

Która to 147 linijka?

 

Try this:

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
    if ( is_user_connected( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4A1[attacker] )
    {
        SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
    }
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Pawlik4Ver

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:239
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.02.2019 21:12

do #include dopisz

#include <fakemeta>

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
    if (!pev_valid(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE;
    if ( get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4A1[attacker] )
    {
        SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
 

sprawdz


Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.

SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757

Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757


#4 Sinner

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:79
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 05.02.2019 23:06

Przy obu zmianach wyskakuje mi taki błąd (jak przy moich zmianach).

error 010: invalid function or declaration

 

#include <fakemeta> jest dopisany


  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 06.02.2019 11:39

Wklej większy kawałek kodu bo taką strzępką to wiesz...

 

Jakbyś chociaż linijke podał gdzie to jest czy coś, a tak  to zero informacji = zero pomocy


  • +
  • -
  • 1

#6 Sinner

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:79
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 06.02.2019 11:59

Umieszczam większy fragment od pierwszej linijki do 151.

/*
Cvary:

zp_silverm4_dmg_multiplier <5> - Mnożnik obrażeń dla Srebnego M4A1
zp_silverm4_silver_bullets <1|0> - Efekt srebnych kul
zp_silverm4_custom_model <1|0> - Niestandardowy model M4A1
zp_silverm4_unlimited_clip <1|0> - Nieskończoność Amunicji
*/

// Biblioteczki
// ------------
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <zombieplague>
#include <colorchat>

// Definicja
// ---------
#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

// Model M4A1
// ----------
new M4A1_V_MODEL[64] = "models/WEGN_Zombie/v_m4a1_silver.mdl"
new M4A1_P_MODEL[64] = "models/p_m4a1.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_silverbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip

// Item ID
new g_itemid
new bool:g_HasM4A1[33]
new g_hasZoom[ 33 ]
new bullets[ 33 ]

// Sprite
new m_spriteTexture
const Wep_m4a1 = ((1<<CSW_M4A1))
public plugin_init()
{
 
 /* CVARS */
 cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_silverm4_dmg_multiplier", "1.5")
 cvar_custommodel = register_cvar("zp_silverm4_custom_model", "1")
 cvar_silverbullets = register_cvar("zp_silverm4_silver_bullets", "1")
 cvar_uclip = register_cvar("zp_silverm4_unlimited_clip", "0")
 
 // Register The Plugin
 register_plugin("[WEGN] Extra: Silver M4A1", "2.0", "Shuttle_Wave")
 // Register Zombie Plague extra item
 g_itemid = zp_register_extra_item("ML_M4A1", 50, ZP_TEAM_HUMAN)
 // Death Msg
 register_event("DeathMsg", "Death", "a")
 // Weapon Pick Up
 register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
 // Current Weapon Event
 register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
 register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
 // Ham TakeDamage
 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
 register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
 RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
 
}
public client_connect(id)
{
 g_HasM4A1[id] = false
}
public client_disconnect(id)
{
 g_HasM4A1[id] = false
}
public Death()
{
 g_HasM4A1[read_data(2)] = false
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
 g_HasM4A1[id] = false
}
public plugin_precache()
{
 precache_model(M4A1_V_MODEL)
 precache_model(M4A1_P_MODEL)
 m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
 precache_sound("weapons/zoom.wav")
}
public zp_user_infected_post(id)
{
 if (zp_get_user_zombie(id))
 {
  g_HasM4A1[id] = false
 }
}
public checkModel(id)
{
 if ( zp_get_user_zombie(id) )
  return PLUGIN_HANDLED
 
 new szWeapID = read_data(2)
 
 if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4A1[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
 {
  set_pev(id, pev_viewmodel2, M4A1_V_MODEL)
  set_pev(id, pev_weaponmodel2, M4A1_P_MODEL)
 }
 return PLUGIN_HANDLED
}
public checkWeapon(id)
{
 new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
 new plrWeapId
 
 plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
 
 if (plrWeapId == CSW_M4A1 && g_HasM4A1[id])
 {
  checkModel(id)
 }
 else
 {
  return PLUGIN_CONTINUE
 }
 
 if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
 {
  // If the user is out of ammo..
  get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
  // Get the name of their weapon
  give_item(id, plrWeap)
  engclient_cmd(id, plrWeap)
  engclient_cmd(id, plrWeap)
  engclient_cmd(id, plrWeap)
 }
 return PLUGIN_HANDLED
}
 
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
    if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4A1[attacker] )
    {
        SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
    }
}

Z tą linijką jest problem.

if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4A1[attacker] )

  • +
  • -
  • 0

#7 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 06.02.2019 12:23

Kod, który właśnie wrzuciłeś kompiluje się poprawnie.


  • +
  • -
  • 0

#8 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 106
Super Hero

  • Postów:2 048
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.02.2019 18:41

Kod, który właśnie wrzuciłeś kompiluje się poprawnie.

 

Błąd, o którym pisał to błąd z konsoli przy multiplierze damage, nie błąd kompilacji.

#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

Bezcelowa makrodefinicja. Is_user_connected ma dokładnie to samo sprawdzanie.

static cell AMX_NATIVE_CALL is_user_connected(AMX *amx, cell *params) /* 1 param */
{
	int index = params[1];
	
	if (index < 1 || index > gpGlobals->maxClients)
		return 0;
	
	CPlayer* pPlayer = GET_PLAYER_POINTER_I(index);
	
	return (pPlayer->ingame ? 1 : 0);
}

Spróbuj tego:

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
	if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || !g_HasM4A1[attacker] || get_user_weapon(attacker) != CSW_M4A1)
		return HAM_IGNORED;

	SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(cvar_dmgmultiplier));
}

Użytkownik aSiorr edytował ten post 06.02.2019 18:43

  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#9 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 06.02.2019 19:06

No przecie mu podałem idento kod co Ty. Poza sprawdzaniem czy victim jest, ale to już whatever.

 

A z tym is_valid_player to Ci sam nawet mówiłem :D

 

 


error 010: invalid function or declaration

Ten je z kompilatora. A ten w 1 poście z konsoli - to i ja wiem

 

 

W twoim kodzie brakuje jeszcze na samym końcu

return HAM_HANDLED;

  • +
  • -
  • 1

#10 Sinner

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:79
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 07.02.2019 01:55

Dziękuję wszystkim za pomoc i chęci po +

Problem udało się rozwiązać


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych