Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z generatorem vipa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 luk4shr

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 21.01.2019 14:15

Witam!

Mam problem z wygenerowaniem vipa na serwer FFA, niżej wkleję wszystko, gdyby ktoś pomógł mi i dał mi gotowy naprawiony pliczek amxx i sma to byłbym bardzo wdzięczny i oczywiście wynagrodzę ;)

 

Kod wynikowy (SMA) generatora

 

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>
 
#define DMG_HE (1<<24)
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)
 
forward amxbans_admin_connect(id);
 
new CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg, ioid,
maxPlayers, menu, menu_callback_handler, skoki[33], weapon_id;
 
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
CmdStartPreVip(id, uc_handle);
}
}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
--skoki[id];
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id,pev_velocity,velocity);
} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
skoki[id] = 1;
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
skoki[id]=1;
set_user_health(id, get_user_health(id)+20);
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), armortype);
show_vip_menu(id);
}
public menu_1_handler(id){
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
public menu_2_handler(id){
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
public menu_3_handler(id){
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
}
public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
if(damagebits & DMG_BULLET){
if(get_user_weapon(ioid)==CSW_XM1014){
damage*=(100+9)/100;
}
if(get_user_weapon(ioid)==CSW_FAMAS){
if(get_user_team(ioid)==2){
damage*=(100+13)/100;
}
}
}
}
}
public show_vip_menu(id){
menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
new bool:active=false, num=-1;
menu_additem(menu,"\wAK47 + DEAGLE","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wM4 + DEAGLE","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wAWP + DEAGLE","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
if(active){
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa");
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
menu_display(id, menu);
} else {
menu_destroy(menu);
}
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public menu_callback(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=3){
if(get_user_team(id)==1){
if(item==0){
return ITEM_ENABLED;
}
}
if(get_user_team(id)==2){
if(item==1){
return ITEM_ENABLED;
}
}
}
if(gRound>=5){
if(item==2){
return ITEM_ENABLED;
}
}
}
return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=3){
if(get_user_team(id)==1){
if(item==0){
menu_1_handler(id);
}
}
if(get_user_team(id)==2){
if(item==1){
menu_2_handler(id);
}
}
}
if(gRound>=5){
if(item==2){
menu_3_handler(id);
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}
 
 
 
 
A TUTAJ BŁĄD :
Kompilacja nieudana. Poniżej znajduje się lista błędów w kompilacji.
 
AMX Mod X Compiler 1.8.3-dev+5154
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright © 2004-2013 AMX Mod X Team
 
vip.sma(39) : warning 233: symbol "client_disconnect" is marked as deprecated: Use client_disconnected() instead.
vip.sma(252) : error 088: number of arguments does not match definition
 
1 Error.
Could not locate output file vip.amxx (compile failed).
 

  • +
  • -
  • 0

#2 Automatyk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:195
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 21.01.2019 15:01

Ile już tego typu tematów tutaj było... Skompiluj to lokalnie to Ci się skompiluje - sam przed chwilą sprawdzałem. 


Użytkownik Automatyk edytował ten post 21.01.2019 15:02

  • +
  • -
  • 0

#3 luk4shr

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 21.01.2019 15:14

czyli?


  • +
  • -
  • 0

#4 Automatyk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:195
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 21.01.2019 15:24

https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/
  • +
  • -
  • 0

#5 luk4shr

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 21.01.2019 15:33

i co przepisac to wszystko do tego compile.exe czy jak?


  • +
  • -
  • 0

#6 Paweł.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 68
Pomocny

  • Postów:284
  • Steam:steam
Offline

Napisano 21.01.2019 16:01

i co przepisac to wszystko do tego compile.exe czy jak?

Wgrywasz SMA do tego folderu gdzie masz compile.exe i klikasz compile.exe, powinno Ci działać, INC:

 
 
inc wgrywasz do folderu include
 
Załączony plik  hamsandwich.inc   12,95 KB  5 Ilość pobrań
Załączony plik  StripWeapons.inc   4 KB  5 Ilość pobrań
Załączony plik  colorchat.inc   2,24 KB  6 Ilość pobrań
 

 

 


Użytkownik Pawel MTG edytował ten post 21.01.2019 16:03

  • +
  • -
  • 0

#7 luk4shr

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 21.01.2019 17:28

tylko że nie mogę pobrac sma bo mi wgle tego nie generuje nie


  • +
  • -
  • 0

#8 Paweł.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 68
Pomocny

  • Postów:284
  • Steam:steam
Offline

Napisano 21.01.2019 18:09

tylko że nie mogę pobrac sma bo mi wgle tego nie generuje nie

Kod który Ci się pokaże, zaznacz cały, potem CTRL+C, tworzysz nowy dokument (zmieniasz .txt na .sma) np. vip.sma i wklejasz cały kod CTRL+V


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych