Witam! Mam do was pytanie jak ustawić np. 3 skoki albo więcej w skrypcie. Prosiłbym też, aby ktoś mi powiedział gdzie to umieścić
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.10.2018 19:56
Witam! Mam do was pytanie jak ustawić np. 3 skoki albo więcej w skrypcie. Prosiłbym też, aby ktoś mi powiedział gdzie to umieścić
Napiszę pluginy SourceMod (Najlepiej od Zera) - NIE ZA DARMO!
Kontakt:
Steam: https://steamcommunity.com/id/anoallen/
GG: 56005370
Napisano 30.10.2018 09:00
static bool:oldbuttons[65]; if(!oldbuttons[client] && buttons & IN_JUMP) { static multijump[65]; new flags = GetEntityFlags(client); if(!(flags & FL_ONGROUND) && multijump[client] > 0) { new Float:forigin[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", forigin); forigin[2] += 250.0; TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, forigin); multijump[client]--; } else if(flags & FL_ONGROUND) multijump[client] = 3; oldbuttons[client] = true; } else if(oldbuttons[client] && !(buttons & IN_JUMP)) oldbuttons[client] = false; return Plugin_Continue;
Ogólnie to te skoki zadziałają tylko wtedy kiedy gracz kliknie najpierw klawisz skoku będąc na ziemi.
Kiedy będzie spadać to się nie wybije bez tego pierwszego na ziemi.
ilość skoków zmieniasz teraz w linii z tym działaniem: multijump[client] = 3;
Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych