Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CodMod Nowy skoki


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 AYA

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:NonSteam
Offline

Napisano 29.10.2018 19:56

Witam! Mam do was pytanie jak ustawić np. 3 skoki albo więcej w skrypcie. Prosiłbym też, aby ktoś mi powiedział gdzie to umieścić :)

 

 

static bool:oldbuttons[65];
    if(!oldbuttons[client] && buttons & IN_JUMP)
    {
        static bool:multijump[65];
        new flags = GetEntityFlags(client);
        if(!(flags & FL_ONGROUND) && !multijump[client])
        {
            new Float:forigin[3];
            GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", forigin);
            forigin[2] += 250.0;
            TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, forigin);
            multijump[client] = true;
        }
        else if(flags & FL_ONGROUND)
            multijump[client] = false;

        oldbuttons[client] = true;
    }
    else if(oldbuttons[client] && !(buttons & IN_JUMP))
        oldbuttons[client] = false;

    return Plugin_Continue;

 


  • +
  • -
  • 0

Napiszę pluginy SourceMod (Najlepiej od Zera) - NIE ZA DARMO!

 

Kontakt:

Steam: https://steamcommunity.com/id/anoallen/

GG: 56005370

 


#2 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 30.10.2018 09:00

static bool:oldbuttons[65];
    if(!oldbuttons[client] && buttons & IN_JUMP)
    {
        static multijump[65];
        new flags = GetEntityFlags(client);
        if(!(flags & FL_ONGROUND) && multijump[client] > 0)
        {
            new Float:forigin[3];
            GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", forigin);
            forigin[2] += 250.0;
            TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, forigin);
            multijump[client]--;
        }
        else if(flags & FL_ONGROUND)
            multijump[client] = 3;

        oldbuttons[client] = true;
    }
    else if(oldbuttons[client] && !(buttons & IN_JUMP))
        oldbuttons[client] = false;

    return Plugin_Continue;

Ogólnie to te skoki zadziałają tylko wtedy kiedy gracz kliknie najpierw klawisz skoku będąc na ziemi.
Kiedy będzie spadać to się nie wybije bez tego pierwszego na ziemi.

ilość skoków zmieniasz teraz w linii z tym działaniem: multijump[client] = 3;


  • +
  • -
  • 0

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych