Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokuje Bronie TT


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 NaFazieHitman

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:16
Offline

Napisano 02.11.2009 15:47

Witam , w Moim Modzie HnS ludzie "chodza" sobie za pomoca zmiany broni (na start dostaja glocki + jezeli ktorys byl w ct i przezyl ma m4a1)
jest mozliwosc zablokowania broni , albo zeby im wyrzucalo bron gdy ja podniosa ? lub moze blokada Q :)
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.11.2009 16:27

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <hamsandwich> 



#define PLUGIN "Drop weapons"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "DarkGL"





public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  

	RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon") 

	RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon") 

	RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon") 

}



public Poczatek_Rundy(){

	for(new i=0;i<33;i++){

		if(is_user_alive(i)){

			if(get_user_team(i) == 1){

				client_cmd(i,"slot1");

				client_cmd(i,"drop");

				client_cmd(i,"wait");

				client_cmd(i,"slot2");

				client_cmd(i,"drop");

			}

		}

	}

}





public fw_TouchWeapon(weapon,id){

	if(get_user_team(id) == 1){

		if (!is_user_connected(id)){ 

			return HAM_IGNORED; 

		}

		else

		{

			return HAM_SUPERCEDE

			

		}

		return HAM_IGNORED;

	}

}


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych