Witam , w Moim Modzie HnS ludzie "chodza" sobie za pomoca zmiany broni (na start dostaja glocki + jezeli ktorys byl w ct i przezyl ma m4a1)
jest mozliwosc zablokowania broni , albo zeby im wyrzucalo bron gdy ja podniosa ? lub moze blokada Q
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Blokuje Bronie TT
Temat rozp. NaFazieHitman, 02.11.2009 15:47
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 02.11.2009 15:47
#2
Napisano 02.11.2009 16:27
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Drop weapons" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon") RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon") RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon") } public Poczatek_Rundy(){ for(new i=0;i<33;i++){ if(is_user_alive(i)){ if(get_user_team(i) == 1){ client_cmd(i,"slot1"); client_cmd(i,"drop"); client_cmd(i,"wait"); client_cmd(i,"slot2"); client_cmd(i,"drop"); } } } } public fw_TouchWeapon(weapon,id){ if(get_user_team(id) == 1){ if (!is_user_connected(id)){ return HAM_IGNORED; } else { return HAM_SUPERCEDE } return HAM_IGNORED; } }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych