Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

s1 s2 VIP


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 HeyPi

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:RzE
Offline

Napisano 07.04.2018 19:23

Witam wgrałem VIP'a z generatora i gdy pisze coś na sayu to zamiast nicku jest s1 a zamiast tresci s2 co zrobic ?\

@Edit 

Wrzuciłem ten kod co pomaga z tym i działa ale wtedy każdy ma [VIP] obok nicku 


Użytkownik HeyPi edytował ten post 07.04.2018 19:25

  • +
  • -
  • 0

#2 heniu1111

    Ja zjadłem ciastko ^^

  • Power User

Reputacja: 149
Zaawansowany

  • Postów:568
  • GG:
  • Imię:heniu
  • Lokalizacja:zapomniałem
Offline

Napisano 07.04.2018 21:47

W kodzie vipa podmień cała zwartość "public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ " na taką 

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	

    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){  
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
        set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

Zawsze służę pomocą, pomogę na tyle ile jestem wstanie  :)

 

Poradnik do instalacji AmxBans: https://www.youtube....h?v=fYq5iKQhVIM

 

Link do lekkiej "modyfikacji" AmxBans: https://amxx.pl/topi...ndpost&p=733955

 


#3 FireMachine

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:48
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.04.2018 10:08

Błąd naprawiony

w samym jego SMA był problem z warunkiem IF'a

 

if(!is_user_connected(id) &&  !g_Vip[id])   ---> if(!is_user_connected(id) || !g_Vip[id])

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	

    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(!is_user_connected(id) && !g_Vip[id])      
	return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
        set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

Pomogłem?

Zostaw plusa zanim ja postawie plusa nad tobą  :D 


#4 HeyPi

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:RzE
Offline

Napisano 08.04.2018 14:48

Dziękuje za pomoc/ do zamknięcia 

lecą + dla panów 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych