Witam wgrałem VIP'a z generatora i gdy pisze coś na sayu to zamiast nicku jest s1 a zamiast tresci s2 co zrobic ?\
@Edit
Wrzuciłem ten kod co pomaga z tym i działa ale wtedy każdy ma [VIP] obok nicku
Edited by HeyPi, 07.04.2018 19:25.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Posted 07.04.2018 19:23
Witam wgrałem VIP'a z generatora i gdy pisze coś na sayu to zamiast nicku jest s1 a zamiast tresci s2 co zrobic ?\
@Edit
Wrzuciłem ten kod co pomaga z tym i działa ale wtedy każdy ma [VIP] obok nicku
Edited by HeyPi, 07.04.2018 19:25.
Posted 07.04.2018 21:47
W kodzie vipa podmień cała zwartość "public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ " na taką
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){ new szTmp[192], szTmp2[192]; get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp)); new szPrefix[64] = "^x04[VIP]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp); } else{ new szPlayerName[64]; get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName)); get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków. add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp) } set_msg_arg_string(2, szTmp2); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Zawsze służę pomocą, pomogę na tyle ile jestem wstanie
Poradnik do instalacji AmxBans: https://www.youtube....h?v=fYq5iKQhVIM
Link do lekkiej "modyfikacji" AmxBans: https://amxx.pl/topi...ndpost&p=733955
Posted 08.04.2018 10:08
Błąd naprawiony
w samym jego SMA był problem z warunkiem IF'a
if(!is_user_connected(id) && !g_Vip[id]) ---> if(!is_user_connected(id) || !g_Vip[id])
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id) && !g_Vip[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[192], szTmp2[192]; get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp)); new szPrefix[64] = "^x04[VIP]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp); } else{ new szPlayerName[64]; get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName)); get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków. add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp) } set_msg_arg_string(2, szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; }
Pomogłem?
Zostaw plusa zanim ja postawie plusa nad tobą
Posted 08.04.2018 14:48
Dziękuje za pomoc/ do zamknięcia
lecą + dla panów
0 members, 1 guests, 0 anonymous users