←  Problemy z pluginami

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

s1 s2 VIP

  • +
  • -
HeyPi's Photo HeyPi 07.04.2018

Witam wgrałem VIP'a z generatora i gdy pisze coś na sayu to zamiast nicku jest s1 a zamiast tresci s2 co zrobic ?\

@Edit 

Wrzuciłem ten kod co pomaga z tym i działa ale wtedy każdy ma [VIP] obok nicku 


Edited by HeyPi, 07.04.2018 19:25.
Quote

  • +
  • -
heniu1111's Photo heniu1111 07.04.2018

W kodzie vipa podmień cała zwartość "public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ " na taką 

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	

    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){  
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
        set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
Quote

  • +
  • -
FireMachine's Photo FireMachine 08.04.2018

Błąd naprawiony

w samym jego SMA był problem z warunkiem IF'a

 

if(!is_user_connected(id) &&  !g_Vip[id])   ---> if(!is_user_connected(id) || !g_Vip[id])

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	

    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(!is_user_connected(id) && !g_Vip[id])      
	return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
        set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
Quote

  • +
  • -
HeyPi's Photo HeyPi 08.04.2018

Dziękuje za pomoc/ do zamknięcia 

lecą + dla panów 

Quote