Potrzebuję pomocy w edytowaniu tego kodu i...
MasamuneDate
07.04.2018
Nie wiem, czy to trudne, ale czy możesz mi pomóc?
Chcę ograniczyć maksymalną liczbę statystyk, które można umieścić w niektórych klasach
Przykład:
Chcę stworzyć klasę, z kodeksem: Maksymalne zdrowie to ..., a siła maksyma to ....., tak.
Akcydens
Czy możesz mi pomóc stworzyć ten profit?
"Buty piechoty"
Opis: Odporny na moje i rakiety
i to jest ostatni,
"Ognisko ze stali"
Opis: Odchodzi od świata
Informacje o pliku załącznika
Rocket = Fire Support
Mój = Saper
Worldspawn
Kamikaze
Will Of Slowman
Well, i don't know if this hard of easy, but can you help me?
I want to limit the maximum number of stat that can be put in some class
Example :
I want to make a class, with codition : Maximum health is ...., and maximun strength is ....., like that.
Perk
Can you help me create this perk?
"Infantry Boots"
Description : Immune to mine and rocket
and this is the last one,
"Hearth Of Steel"
Description : Immue to worldspawn
Attachment file info
Rocket = Fire Support
Mine = Saper
Worldspawn
Kamikaze
Will Of Slowman
Załączone pliki
MasamuneDate
07.04.2018
Byłbym wdzięczny za pomoc, przepraszam, że zawsze proszę o pomoc, jestem nadal początkującym w kodowaniu PAWN
MasamuneDate
09.04.2018
Nie wiem, czy to trudne, ale czy możesz mi pomóc?
Chcę ograniczyć maksymalną liczbę statystyk, które można umieścić w niektórych klasach.
Przykład:
Zdrowie: 1500
Wytrzymałość: -200
Prędkość: 10
Inteligencja: 0
Chcę to ograniczyć, więc nie możesz już dodawać statystyk. Zasadniczo, maksymalna wytrzymałość wynosi -200, a jeśli masz profit, który zwiększa wytrzymałość, nie możesz podnieść poziomu wytrzymałości. Czy to jest możliwe?
I dla Perka
Czy możesz mi pomóc stworzyć ten profit?
"Buty piechoty"
Opis: Odporny na moje i rakiety
i to jest ostatni,
"Ognisko ze stali"
Opis: Odporny na światopogląd
(Mam na myśli 2 przywiązanie poniżej: Kamikaze są profitami, które zabijają wroga, podczas gdy nas zabijają, jak bomba kamikadze, gdy zostaniesz zabity przez to, w konsoli zostanie pokazane coś w stylu;
przykład:
MasamuneDate zabił Dhero'a "worldspawn" << to co mam na myśli
Podczas gdy wola powolnego, nie jak bomba kamikadze. Użytkownik, który ma ten profit, eksploduje po śmierci, ciągnie każdego, kto znajduje się w pobliżu, do martwych.
Czy mógłbyś zrobić profit, który jest odporny na tego rodzaju eksplozję? )
i dodaję nowy problem
( dlaczego ten profit "Anty granatowy" nie działa? Co jest nie tak z tym skryptem?
* Uwaga: EDYTUJĘ JEGO Z PORTEKCJI AWP PRZEZ "asiap" )
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>#include <fakemeta>#include <codmod>new bool:ma_perk[33];public plugin_init(){register_plugin("AWP Protection", "1.0", "asiap");cod_register_perk("Anti Blast Suit", "You are immune to He Granade");RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");}public cod_perk_enabled(id, wartosc){ma_perk[id] = true;}public cod_perk_disabled(id){ma_perk[id] = false;}public TraceAttack(id, attacker, Float:fDamage){if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(attacker) || !ma_perk[id] || GetUserWeapon(attacker) != CSW_HEGRENADE){return HAM_IGNORED;}SetHamParamFloat(3, 0.0);return HAM_SUPERCEDE;}stock GetUserWeapon(id, &iWid = 0){return pev_valid((iWid = get_pdata_cbase(id, 373))) == 2 ? get_pdata_int(iWid, 43, 4) : 0;}
czy to jest lepsze?
Well, i don't know if this hard of easy, but can you help me?
I want to limit the maximum number of stat that can be put in some class.
Example :
Health : 1500
Stamina : -200
Speed : 10
Inteligence : 0
I want to limit it, so you cant add anymore str to the stats. So basicly, the maximum stamina is -200, and if you got a perk that increase stamina, you cant raise the amount of stamina. Is that possible?
And for Perk
Can you help me create this perk?
"Infantry Boots"
Description : Immune to mine and rocket
and this is the last one,
"Hearth Of Steel"
Description : Immue to worldspawn
( i mean like 2 attachment below. Kamikaze are perk that kill enemy while make ourself killed, like kamikaze bomb. When you got killed by that, in the console will be shown something like;
example :
MasamuneDate killed Dhero with "worldspawn" << this is what i mean
While will of slowman, not like kamikaze bomb. The user that has that perk explode when death, drag anyone near them to dead.
So could you make perk, that immune to this kind of explosion? )
and i add a new problem
rzeznik9871
11.04.2018
#include <amxmodx> native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0) public plugin_init(){ register_plugin("codperk_infantry_boots", "1.0", "fresh") cod_register_perk("Infantry Boots","Immune to mine and rocket") }
perk Infantry Boots
copy and paste to class saper
public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || cod_get_user_perk(id) == cod_get_perkid("Infantry Boots")) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } }
copy and paste to class firesupport
public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || cod_get_user_perk(id) == cod_get_perkid("Infantry Boots")) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); }
MasamuneDate
11.04.2018
@rzeznik9871
i got some error
symbol already defined "cod_register_perk"
undefined symbol :
is_valid_ent
entity_get_edict
entity_get_vector
MasamuneDate
12.04.2018
error 021 : symbol already defined "cod_register_perk"
error 017 : undefined symbol ilosc_min_gracza
warning 215 : expression has no effect
error 001 : expectedtoken ";", but found "]"
error 029 : invalid expression, assumed zero
fatal error 107 : too many error messages on one line
compilation aborted
5 errors
could not locate output file
compilation time 0.09 seconds