Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
	
Potrzebuję pomocy w edytowaniu tego kodu i kodu zajęćPotrzebuję pomocy w edycji tego kodu
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 07.04.2018 17:34
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 07.04.2018 17:35
Byłbym wdzięczny za pomoc, przepraszam, że zawsze proszę o pomoc, jestem nadal początkującym w kodowaniu PAWN
			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 07.04.2018 18:20
Napisz to bardziej zrozumiale, bo ja nawet nie rozumiem co mam robić..
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 09.04.2018 00:50
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>#include <fakemeta>#include <codmod>new bool:ma_perk[33];public plugin_init(){register_plugin("AWP Protection", "1.0", "asiap");cod_register_perk("Anti Blast Suit", "You are immune to He Granade");RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");}public cod_perk_enabled(id, wartosc){ma_perk[id] = true;}public cod_perk_disabled(id){ma_perk[id] = false;}public TraceAttack(id, attacker, Float:fDamage){if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(attacker) || !ma_perk[id] || GetUserWeapon(attacker) != CSW_HEGRENADE){return HAM_IGNORED;}SetHamParamFloat(3, 0.0);return HAM_SUPERCEDE;}stock GetUserWeapon(id, &iWid = 0){return pev_valid((iWid = get_pdata_cbase(id, 373))) == 2 ? get_pdata_int(iWid, 43, 4) : 0;}
			
				
					
						
					
					#5
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 09.04.2018 12:28
up
			
				
					
						
					
					#6
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 10.04.2018 03:56
up ( 2 )
			
				
					
						
					
					#7
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11.04.2018 14:14
can anyone help?
			
				
					
						
					
					#9
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11.04.2018 14:56
#include <amxmodx>
native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0)
public plugin_init(){
	register_plugin("codperk_infantry_boots", "1.0", "fresh")
	
	cod_register_perk("Infantry Boots","Immune to mine and rocket")
}
perk Infantry Boots
copy and paste to class saper
public DotykMiny(ent, id)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return;
		
	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
	{
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
	
		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
		
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast);
		write_byte(32); 
		write_byte(20); 
		write_byte(0);
		message_end();
		
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i];
			
			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || cod_get_user_perk(id) == cod_get_perkid("Infantry Boots"))
				continue;
				
			cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
	}
}
copy and paste to class firesupport
public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;
	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();
	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || cod_get_user_perk(id) == cod_get_perkid("Infantry Boots"))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}
					
					Cześć
			
				
					
						
					
					#10
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11.04.2018 16:20
@rzeznik9871
i got some error
symbol already defined "cod_register_perk"
undefined symbol :
is_valid_ent
entity_get_edict
entity_get_vector
			
				
					
						
					
					#11
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11.04.2018 17:04
compile this and test
Załączone pliki
Cześć
			
				
					
						
					
					#12
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.04.2018 00:21
error 021 : symbol already defined "cod_register_perk"
error 017 : undefined symbol ilosc_min_gracza
warning 215 : expression has no effect
error 001 : expectedtoken ";", but found "]"
error 029 : invalid expression, assumed zero
fatal error 107 : too many error messages on one line
compilation aborted
5 errors
could not locate output file
compilation time 0.09 seconds
			
				
					
						
					
					#13
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 14.04.2018 10:31
still cant, sorry i wasnt able to open forum
			
				
					
						
					
					#14
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 15.04.2018 14:51
Podbij ten temat
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, #perk, #klasa
		
		
		
			Klasa
		
		Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
|||
		
	![]()  | 
	
		
		
		
			Klasa
		
		[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
||
		
		
		
			Klasa
		
		Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
|||
		
	![]()  | 
	
		
		
		
			Klasa
		
		[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod




  codclass_Firesupport.amxx









