Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Potrzebuję pomocy w edytowaniu tego kodu i kodu zajęćPotrzebuję pomocy w edycji tego kodu

klasa #perk #klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 MasamuneDate

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Nat Davin
  • Lokalizacja:INDONESIA
Offline

Napisano 07.04.2018 17:34

Nie wiem, czy to trudne, ale czy możesz mi pomóc?
Chcę ograniczyć maksymalną liczbę statystyk, które można umieścić w niektórych klasach
Przykład:
Chcę stworzyć klasę, z kodeksem: Maksymalne zdrowie to ..., a siła maksyma to ....., tak.
 
Akcydens
Czy możesz mi pomóc stworzyć ten profit?
 
"Buty piechoty"
Opis: Odporny na moje i rakiety
 
i to jest ostatni,
"Ognisko ze stali"
Opis: Odchodzi od świata
 
Informacje o pliku załącznika
Rocket = Fire Support
Mój = Saper
 
Worldspawn
Kamikaze
Will Of Slowman
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Well, i don't know if this hard of easy, but can you help me?
I want to limit the maximum number of stat that can be put in some class
Example :
I want to make a class, with codition : Maximum health is ...., and maximun strength is ....., like that. 
 
Perk
Can you help me create this perk?
 
"Infantry Boots"
Description : Immune to mine and rocket 
 
and this is the last one,
"Hearth Of Steel"
Description : Immue to worldspawn
 
Attachment file info
Rocket = Fire Support
Mine = Saper
 
Worldspawn
Kamikaze
Will Of Slowman

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 MasamuneDate

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Nat Davin
  • Lokalizacja:INDONESIA
Offline

Napisano 07.04.2018 17:35

Byłbym wdzięczny za pomoc, przepraszam, że zawsze proszę o pomoc, jestem nadal początkującym w kodowaniu PAWN


  • +
  • -
  • 0

#3 Figas

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:233
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.04.2018 18:20

Napisz to bardziej zrozumiale, bo ja nawet nie rozumiem co mam robić..


  • +
  • -
  • 0

#4 MasamuneDate

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Nat Davin
  • Lokalizacja:INDONESIA
Offline

Napisano 09.04.2018 00:50

Nie wiem, czy to trudne, ale czy możesz mi pomóc?
Chcę ograniczyć maksymalną liczbę statystyk, które można umieścić w niektórych klasach.
Przykład:
Zdrowie: 1500
Wytrzymałość: -200
Prędkość: 10
Inteligencja: 0
 
Chcę to ograniczyć, więc nie możesz już dodawać statystyk. Zasadniczo, maksymalna wytrzymałość wynosi -200, a jeśli masz profit, który zwiększa wytrzymałość, nie możesz podnieść poziomu wytrzymałości. Czy to jest możliwe?
 
I dla Perka
Czy możesz mi pomóc stworzyć ten profit?
 
"Buty piechoty"
Opis: Odporny na moje i rakiety
 
i to jest ostatni,
"Ognisko ze stali"
Opis: Odporny na światopogląd
(Mam na myśli 2 przywiązanie poniżej: Kamikaze są profitami, które zabijają wroga, podczas gdy nas zabijają, jak bomba kamikadze, gdy zostaniesz zabity przez to, w konsoli zostanie pokazane coś w stylu;
przykład:
MasamuneDate zabił Dhero'a "worldspawn" << to co mam na myśli
 
Podczas gdy wola powolnego, nie jak bomba kamikadze. Użytkownik, który ma ten profit, eksploduje po śmierci, ciągnie każdego, kto znajduje się w pobliżu, do martwych.
 
Czy mógłbyś zrobić profit, który jest odporny na tego rodzaju eksplozję? )
 
i dodaję nowy problem
( dlaczego ten profit "Anty granatowy" nie działa? Co jest nie tak z tym skryptem?
 
* Uwaga: EDYTUJĘ JEGO Z PORTEKCJI AWP PRZEZ "asiap" )

 

 

#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin("AWP Protection", "1.0", "asiap");
 
cod_register_perk("Anti Blast Suit", "You are immune to He Granade");
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
}
 
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
}
 
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
 
public TraceAttack(id, attacker, Float:fDamage)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(attacker) || !ma_perk[id] || GetUserWeapon(attacker) != CSW_HEGRENADE)
{
return HAM_IGNORED;
}
 
SetHamParamFloat(3, 0.0);
return HAM_SUPERCEDE;
}
 
stock GetUserWeapon(id, &iWid = 0)
{
return pev_valid((iWid = get_pdata_cbase(id, 373))) == 2 ? get_pdata_int(iWid, 43, 4) : 0;
}
 

 

czy to jest lepsze?
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Well, i don't know if this hard of easy, but can you help me?
I want to limit the maximum number of stat that can be put in some class.
Example :
Health : 1500
Stamina : -200
Speed : 10
Inteligence : 0
 
I want to limit it, so you cant add anymore str to the stats. So basicly, the maximum stamina is -200, and if you got a perk that increase stamina, you cant raise the amount of stamina. Is that possible?
 
And for Perk
Can you help me create this perk?
 
"Infantry Boots"
Description : Immune to mine and rocket 
 
and this is the last one,
"Hearth Of Steel"
Description : Immue to worldspawn 
( i mean like 2 attachment below. Kamikaze are perk that kill enemy while make ourself killed, like kamikaze bomb. When you got killed by that, in the console will be shown something like;
example :
MasamuneDate killed Dhero with "worldspawn" << this is what i mean
 
While will of slowman, not like kamikaze bomb. The user that has that perk explode when death, drag anyone near them to dead. 
 
So could you make perk, that immune to this kind of explosion? )
 
and i add a new problem

  • +
  • -
  • 0

#5 MasamuneDate

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Nat Davin
  • Lokalizacja:INDONESIA
Offline

Napisano 09.04.2018 12:28

up


  • +
  • -
  • 0

#6 MasamuneDate

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Nat Davin
  • Lokalizacja:INDONESIA
Offline

Napisano 10.04.2018 03:56

up ( 2 )


  • +
  • -
  • 0

#7 MasamuneDate

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Nat Davin
  • Lokalizacja:INDONESIA
Offline

Napisano 11.04.2018 14:14

can anyone help?


  • +
  • -
  • 0

#8 Arnn

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:TG
Offline

Napisano 11.04.2018 14:18

https://amxx.pl/topi...imit-statystyk/


  • +
  • -
  • 0

#9 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 11.04.2018 14:56

#include <amxmodx>

native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0)

public plugin_init(){
	register_plugin("codperk_infantry_boots", "1.0", "fresh")
	
	cod_register_perk("Infantry Boots","Immune to mine and rocket")
}

perk Infantry Boots

 

copy and paste to class saper

public DotykMiny(ent, id)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return;
		
	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
	{
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
	
		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
		
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast);
		write_byte(32); 
		write_byte(20); 
		write_byte(0);
		message_end();
		
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i];
			
			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || cod_get_user_perk(id) == cod_get_perkid("Infantry Boots"))
				continue;
				
			cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
	}
}

copy and paste to class firesupport

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];

		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || cod_get_user_perk(id) == cod_get_perkid("Infantry Boots"))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}


  • +
  • -
  • 0

Cześć


#10 MasamuneDate

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Nat Davin
  • Lokalizacja:INDONESIA
Offline

Napisano 11.04.2018 16:20

@rzeznik9871

 

i got some error 

 

symbol already defined "cod_register_perk"

undefined symbol :

is_valid_ent

entity_get_edict

entity_get_vector

 


  • +
  • -
  • 0

#11 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 11.04.2018 17:04

compile this and test

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Cześć


#12 MasamuneDate

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Nat Davin
  • Lokalizacja:INDONESIA
Offline

Napisano 12.04.2018 00:21

https://pastebin.com/w0v2dyFD

 

error 021 : symbol already defined "cod_register_perk"

error 017 : undefined symbol ilosc_min_gracza

warning 215 : expression has no effect

error 001 : expectedtoken ";", but found "]"

error 029 : invalid expression, assumed zero

fatal error 107 : too many error messages on one line

 

compilation aborted

5 errors

could not locate output file

 

compilation time 0.09 seconds


  • +
  • -
  • 0

#13 MasamuneDate

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Nat Davin
  • Lokalizacja:INDONESIA
Offline

Napisano 14.04.2018 10:31

still cant, sorry i wasnt able to open forum


  • +
  • -
  • 0

#14 MasamuneDate

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Nat Davin
  • Lokalizacja:INDONESIA
Offline

Napisano 15.04.2018 14:51

Podbij ten temat


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, #perk, #klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych