Witam,
Jest ktoś wstanie wytłumaczyć mi jak dodać jaki klan posiada gracz do HUD z perspektywy obserwatora w silniku CodMod'a ?
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 12.11.2017 21:14
Zrobić natyw w klanach albo wrzucić klany do silnika
Napisano 12.11.2017 21:21
Witam,
Jest ktoś wstanie wytłumaczyć mi jak dodać jaki klan posiada gracz do HUD z perspektywy obserwatora w silniku CodMod'a ?
Pozdrawiam
Napisano 12.11.2017 22:20
Witam,
Jest ktoś wstanie wytłumaczyć mi jak dodać jaki klan posiada gracz do HUD z perspektywy obserwatora w silniku CodMod'a ?
Pozdrawiam
Rozumiem, że normalnie żywy gracz widzi swój klan? I chcesz jeszcze by widział jako obserwator?
Tak dokładnie o to mi chodzi
Napisano 12.11.2017 22:23
Witam,
Jest ktoś wstanie wytłumaczyć mi jak dodać jaki klan posiada gracz do HUD z perspektywy obserwatora w silniku CodMod'a ?
Pozdrawiam
Rozumiem, że normalnie żywy gracz widzi swój klan? I chcesz jeszcze by widział jako obserwator?
Tak dokładnie o to mi chodzi
Napisano 14.11.2017 14:38
Witam,
Jest ktoś wstanie wytłumaczyć mi jak dodać jaki klan posiada gracz do HUD z perspektywy obserwatora w silniku CodMod'a ?
Pozdrawiam
Rozumiem, że normalnie żywy gracz widzi swój klan? I chcesz jeszcze by widział jako obserwator?
Tak dokładnie o to mi chodzi
Daj kod, w którym wyświetlasz ten hud.
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new hp = get_user_health(target);
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "DupShoot.pl^n^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nAktaulne HP : %d^nMonety : %i"
, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp, cod_get_user_coins(target));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "DupShoot.pl^nCoD Mod [45001]^n^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %d^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, cod_get_user_coins(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Tutaj mam niby dodany klan lecz on wyświetla klan z perspektywy gracza np Ja mam swój klan i go widze w HUD lecz gracz który mnie obserwuje go nie widzi jakby HUD wyświetlał swój klan dla każdego gracza z osobna ![]()
Napisano 14.11.2017 14:51
podaj kod zrodlowy klanow lub funkcje odpowiadajaca za wyswietalania nazwy klanow
Napisano 14.11.2017 21:36
new nameklan[33];
get_klangracza(id, nameklan, 32);
"klan gracza: %s", nameklan
Napisano 15.11.2017 20:41
Dzięki dzięki a jak zrobić jeszcze aby gracz który nie ma klany pisało mu Brak bo niema nic ![]()
//edit jednak dalej nie pokazuje klanu z perspektywy obserwatora ![]()
Tak wygląda kod po edycji
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new nameklan[33];
get_klangracza(id, nameklan, 32);
new hp = get_user_health(target);
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "DupShoot.pl^n^nKlasa : %s^nPoziom : %i(%0.1f%%)^nPerk : %s^nAktaulne HP : %d^nMonety : %i^nKlan: %s"
, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp, cod_get_user_coins(target), nameklan);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new hp = get_user_health(id);
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "DupShoot.pl^nCoD Mod [45001]^n^nKlasa : %s^nPoziom : %i(%0.1f%%)^nPerk : %s^nZdrowie : %d^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, cod_get_user_coins(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik Deadly_SouL edytował ten post 15.11.2017 20:44
Napisano 16.11.2017 16:32
w obserwatorze podobnie tylko
get_klangracza(target, nameklan, 32);
id na target zamieniasz i reszt jak wczesniej zrobiles
Napisano 16.11.2017 16:52
w obserwatorze podobnie tylko
get_klangracza(target, nameklan, 32);
id na target zamieniasz i reszt jak wczesniej zrobiles
Wszystko ładnie dziala teraz tylko chciałbym wiedzieć jak zrobić, jeżeli gracz niema klanu i pisze brak w obserwatorze?
Napisano 17.11.2017 14:05
w obserwatorze podobnie tylko
get_klangracza(target, nameklan, 32);
id na target zamieniasz i reszt jak wczesniej zrobiles
Wszystko ładnie dziala teraz tylko chciałbym wiedzieć jak zrobić, jeżeli gracz niema klanu i pisze brak w obserwatorze?
trzeba to zrobic w pluginie od klanow, natyw get_klangracza przerobic :v bez kodu zrodlowego ani rusz na razie
Napisano 17.11.2017 16:31
O to chodzi ?
plugin_natives()
{
register_native("get_klangracza", "PobierzKlan", 1);
}
set_user_Klan(id, iKlan, bool: bLeader=false){
new szAuthID[64];
get_user_name(id, szAuthID, charsmax(szAuthID));
new aData[KlanInfo];
if(g_iKlan[id]>-1){
ArrayGetArray(g_aKlans, g_iKlan[id], aData);
TrieDeleteKey(aData[KlanMembers], szAuthID);
ArraySetArray(g_aKlans, g_iKlan[id], aData);
sqlv_remove_ex(g_hVault, szAuthID, aData[KlanName]);
}
if(iKlan>-1){
ArrayGetArray(g_aKlans, iKlan, aData);
TrieSetCell(aData[ KlanMembers ], szAuthID, _:bLeader+1);
ArraySetArray(g_aKlans, iKlan, aData);
sqlv_set_num_ex( g_hVault, szAuthID, aData[ KlanName ], _:bLeader + 1);
}
g_iKlan[id]=iKlan;
return 1;
}
get_user_Klan(id){
new szNick[64];
get_user_name(id, szNick, charsmax(szNick));
new aData[KlanInfo];
for(new i=0; i<ArraySize(g_aKlans); i++){
ArrayGetArray(g_aKlans, i, aData);
if(TrieKeyExists(aData[KlanMembers], szNick))
return i;
}
return -1;
}
bool:isLeader(id, iKlan){
if(!is_user_connected( id ) || iKlan==-1)
return false;
new aData[KlanInfo];
ArrayGetArray(g_aKlans, iKlan, aData);
new szAuthID[64];
get_user_name(id, szAuthID, charsmax(szAuthID));
new iStatus;
TrieGetCell(aData[KlanMembers], szAuthID, iStatus);
return iStatus==2;
}
Użytkownik Deadly_SouL edytował ten post 17.11.2017 16:48
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych