Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak dodać klan do HUD ?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Deadly_SouL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 12.11.2017 19:20

Witam,

 

Jest ktoś wstanie wytłumaczyć mi jak dodać jaki klan posiada gracz do HUD z perspektywy obserwatora w silniku CodMod'a ?

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na CoD Mod 45k ! IP : 46.238.114.102:27015


#2 klqs99

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:93
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 12.11.2017 21:14

Zrobić natyw w klanach albo wrzucić klany do silnika 


  • +
  • -
  • 0

#3 ChrisN

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:303
  • Imię:Christopher
Offline

Napisano 12.11.2017 21:21

Witam,
 
Jest ktoś wstanie wytłumaczyć mi jak dodać jaki klan posiada gracz do HUD z perspektywy obserwatora w silniku CodMod'a ?
 
Pozdrawiam


Rozumiem, że normalnie żywy gracz widzi swój klan? I chcesz jeszcze by widział jako obserwator?
  • +
  • -
  • 0

#4 Deadly_SouL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 12.11.2017 22:20

 

Witam,
 
Jest ktoś wstanie wytłumaczyć mi jak dodać jaki klan posiada gracz do HUD z perspektywy obserwatora w silniku CodMod'a ?
 
Pozdrawiam


Rozumiem, że normalnie żywy gracz widzi swój klan? I chcesz jeszcze by widział jako obserwator?

 

 

Tak dokładnie o to mi chodzi


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na CoD Mod 45k ! IP : 46.238.114.102:27015


#5 ChrisN

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:303
  • Imię:Christopher
Offline

Napisano 12.11.2017 22:23

Witam,
 
Jest ktoś wstanie wytłumaczyć mi jak dodać jaki klan posiada gracz do HUD z perspektywy obserwatora w silniku CodMod'a ?
 
Pozdrawiam


Rozumiem, że normalnie żywy gracz widzi swój klan? I chcesz jeszcze by widział jako obserwator?

 
Tak dokładnie o to mi chodzi


Daj kod, w którym wyświetlasz ten hud.
  • +
  • -
  • 0

#6 Deadly_SouL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 14.11.2017 14:38

 

 

 

Witam,
 
Jest ktoś wstanie wytłumaczyć mi jak dodać jaki klan posiada gracz do HUD z perspektywy obserwatora w silniku CodMod'a ?
 
Pozdrawiam


Rozumiem, że normalnie żywy gracz widzi swój klan? I chcesz jeszcze by widział jako obserwator?

 

 
Tak dokładnie o to mi chodzi

 


Daj kod, w którym wyświetlasz ten hud.

 

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		new hp = get_user_health(target);
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "DupShoot.pl^n^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nAktaulne HP : %d^nMonety : %i"
		, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp, cod_get_user_coins(target));
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new hp = get_user_health(id);
	set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "DupShoot.pl^nCoD Mod [45001]^n^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %d^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, cod_get_user_coins(id));
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  

Tutaj mam niby  dodany klan lecz on wyświetla klan z perspektywy gracza np Ja mam swój klan i go widze w HUD lecz gracz który mnie obserwuje go nie widzi jakby HUD wyświetlał swój klan dla każdego gracza z osobna :/


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na CoD Mod 45k ! IP : 46.238.114.102:27015


#7 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 14.11.2017 14:51

podaj kod zrodlowy klanow lub funkcje odpowiadajaca za wyswietalania nazwy klanow


  • +
  • -
  • 0

#8 Deadly_SouL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 14.11.2017 14:54

podaj kod zrodlowy klanow lub funkcje odpowiadajaca za wyswietalania nazwy klanow

 

Kurde....nie dodałem natywu Klanu.... Ale możliwe jest to że się mi kompiluje ?


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na CoD Mod 45k ! IP : 46.238.114.102:27015


#9 Deadly_SouL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 14.11.2017 19:18

podaj kod zrodlowy klanow lub funkcje odpowiadajaca za wyswietalania nazwy klanow

 

native get_klangracza(id, Return[], len)

 

Taki natyw mam 

 

PS. Sorki ze post pod postem ale nie moge z edytować :/


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na CoD Mod 45k ! IP : 46.238.114.102:27015


#10 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 14.11.2017 21:36

new nameklan[33];

get_klangracza(id, nameklan, 32);

 

"klan gracza: %s", nameklan


  • +
  • -
  • 1

#11 Deadly_SouL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 15.11.2017 20:41

Dzięki dzięki a jak zrobić jeszcze aby gracz który nie ma klany pisało mu Brak bo niema nic :/

 

//edit jednak dalej nie pokazuje klanu z perspektywy obserwatora :/

 

Tak wygląda kod po edycji

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		new nameklan[33];
		get_klangracza(id, nameklan, 32);
		new hp = get_user_health(target);
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "DupShoot.pl^n^nKlasa : %s^nPoziom : %i(%0.1f%%)^nPerk : %s^nAktaulne HP : %d^nMonety : %i^nKlan: %s"
		, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp, cod_get_user_coins(target), nameklan);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new hp = get_user_health(id);
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "DupShoot.pl^nCoD Mod [45001]^n^nKlasa : %s^nPoziom : %i(%0.1f%%)^nPerk : %s^nZdrowie : %d^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, cod_get_user_coins(id));
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  

Użytkownik Deadly_SouL edytował ten post 15.11.2017 20:44

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na CoD Mod 45k ! IP : 46.238.114.102:27015


#12 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 16.11.2017 16:32

w obserwatorze podobnie tylko 

 

get_klangracza(target, nameklan, 32);

 

id na target zamieniasz i reszt jak wczesniej zrobiles


  • +
  • -
  • 1

#13 Deadly_SouL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 16.11.2017 16:52

w obserwatorze podobnie tylko 

 

get_klangracza(target, nameklan, 32);

 

id na target zamieniasz i reszt jak wczesniej zrobiles

 

Wszystko ładnie dziala teraz tylko chciałbym wiedzieć jak zrobić, jeżeli gracz niema klanu i pisze brak w obserwatorze?


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na CoD Mod 45k ! IP : 46.238.114.102:27015


#14 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 17.11.2017 14:05

 

w obserwatorze podobnie tylko 

 

get_klangracza(target, nameklan, 32);

 

id na target zamieniasz i reszt jak wczesniej zrobiles

 

Wszystko ładnie dziala teraz tylko chciałbym wiedzieć jak zrobić, jeżeli gracz niema klanu i pisze brak w obserwatorze?

 

trzeba to zrobic w pluginie od klanow, natyw get_klangracza przerobic :v bez kodu zrodlowego ani rusz na razie


  • +
  • -
  • 0

#15 Deadly_SouL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 17.11.2017 16:31

 O to chodzi ?

plugin_natives()
{
	register_native("get_klangracza", "PobierzKlan", 1);
}

set_user_Klan(id, iKlan, bool: bLeader=false){
	new szAuthID[64];
	get_user_name(id, szAuthID, charsmax(szAuthID));
	
	new aData[KlanInfo];
	
	if(g_iKlan[id]>-1){
		ArrayGetArray(g_aKlans, g_iKlan[id], aData);
		TrieDeleteKey(aData[KlanMembers], szAuthID);
		ArraySetArray(g_aKlans, g_iKlan[id], aData);
		
		sqlv_remove_ex(g_hVault, szAuthID, aData[KlanName]);
	}
	
	if(iKlan>-1){
		ArrayGetArray(g_aKlans, iKlan, aData);
		TrieSetCell(aData[ KlanMembers ], szAuthID, _:bLeader+1);
		ArraySetArray(g_aKlans, iKlan, aData);
		
		sqlv_set_num_ex( g_hVault, szAuthID, aData[ KlanName ], _:bLeader + 1);		
	}
	
	g_iKlan[id]=iKlan;
	
	return 1;
}
get_user_Klan(id){
	new szNick[64];
	get_user_name(id, szNick, charsmax(szNick));
	
	new aData[KlanInfo];
	
	for(new i=0; i<ArraySize(g_aKlans); i++){
		ArrayGetArray(g_aKlans, i, aData);
		
		if(TrieKeyExists(aData[KlanMembers], szNick))
			return i;
	}
	
	return -1;
}
bool:isLeader(id, iKlan){
	if(!is_user_connected( id ) || iKlan==-1)
		return false;
	
	new aData[KlanInfo];
	ArrayGetArray(g_aKlans, iKlan, aData);
	
	new szAuthID[64];
	get_user_name(id, szAuthID, charsmax(szAuthID));
	
	new iStatus;
	TrieGetCell(aData[KlanMembers], szAuthID, iStatus);
	
	return iStatus==2;
}

Użytkownik Deadly_SouL edytował ten post 17.11.2017 16:48

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na CoD Mod 45k ! IP : 46.238.114.102:27015


#16 Deadly_SouL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 18.11.2017 16:44

@REF


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na CoD Mod 45k ! IP : 46.238.114.102:27015






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych