Witam,
Jest ktoś wstanie wytłumaczyć mi jak dodać jaki klan posiada gracz do HUD z perspektywy obserwatora w silniku CodMod'a ?
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 12.11.2017 21:14
Zrobić natyw w klanach albo wrzucić klany do silnika
Napisano 12.11.2017 21:21
Witam,
Jest ktoś wstanie wytłumaczyć mi jak dodać jaki klan posiada gracz do HUD z perspektywy obserwatora w silniku CodMod'a ?
Pozdrawiam
Napisano 12.11.2017 22:20
Witam,
Jest ktoś wstanie wytłumaczyć mi jak dodać jaki klan posiada gracz do HUD z perspektywy obserwatora w silniku CodMod'a ?
Pozdrawiam
Rozumiem, że normalnie żywy gracz widzi swój klan? I chcesz jeszcze by widział jako obserwator?
Tak dokładnie o to mi chodzi
Napisano 12.11.2017 22:23
Witam,
Jest ktoś wstanie wytłumaczyć mi jak dodać jaki klan posiada gracz do HUD z perspektywy obserwatora w silniku CodMod'a ?
Pozdrawiam
Rozumiem, że normalnie żywy gracz widzi swój klan? I chcesz jeszcze by widział jako obserwator?
Tak dokładnie o to mi chodzi
Napisano 14.11.2017 14:38
Witam,
Jest ktoś wstanie wytłumaczyć mi jak dodać jaki klan posiada gracz do HUD z perspektywy obserwatora w silniku CodMod'a ?
Pozdrawiam
Rozumiem, że normalnie żywy gracz widzi swój klan? I chcesz jeszcze by widział jako obserwator?
Tak dokładnie o to mi chodzi
Daj kod, w którym wyświetlasz ten hud.
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new hp = get_user_health(target); set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "DupShoot.pl^n^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nAktaulne HP : %d^nMonety : %i" , nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp, cod_get_user_coins(target)); return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0) ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "DupShoot.pl^nCoD Mod [45001]^n^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %d^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, cod_get_user_coins(id)); return PLUGIN_CONTINUE; }
Tutaj mam niby dodany klan lecz on wyświetla klan z perspektywy gracza np Ja mam swój klan i go widze w HUD lecz gracz który mnie obserwuje go nie widzi jakby HUD wyświetlał swój klan dla każdego gracza z osobna
Napisano 14.11.2017 14:51
podaj kod zrodlowy klanow lub funkcje odpowiadajaca za wyswietalania nazwy klanow
Napisano 14.11.2017 21:36
new nameklan[33];
get_klangracza(id, nameklan, 32);
"klan gracza: %s", nameklan
Napisano 15.11.2017 20:41
Dzięki dzięki a jak zrobić jeszcze aby gracz który nie ma klany pisało mu Brak bo niema nic
//edit jednak dalej nie pokazuje klanu z perspektywy obserwatora
Tak wygląda kod po edycji
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new nameklan[33]; get_klangracza(id, nameklan, 32); new hp = get_user_health(target); new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "DupShoot.pl^n^nKlasa : %s^nPoziom : %i(%0.1f%%)^nPerk : %s^nAktaulne HP : %d^nMonety : %i^nKlan: %s" , nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp, cod_get_user_coins(target), nameklan); return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0) ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "DupShoot.pl^nCoD Mod [45001]^n^nKlasa : %s^nPoziom : %i(%0.1f%%)^nPerk : %s^nZdrowie : %d^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, cod_get_user_coins(id)); return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik Deadly_SouL edytował ten post 15.11.2017 20:44
Napisano 16.11.2017 16:32
w obserwatorze podobnie tylko
get_klangracza(target, nameklan, 32);
id na target zamieniasz i reszt jak wczesniej zrobiles
Napisano 16.11.2017 16:52
w obserwatorze podobnie tylko
get_klangracza(target, nameklan, 32);
id na target zamieniasz i reszt jak wczesniej zrobiles
Wszystko ładnie dziala teraz tylko chciałbym wiedzieć jak zrobić, jeżeli gracz niema klanu i pisze brak w obserwatorze?
Napisano 17.11.2017 14:05
w obserwatorze podobnie tylko
get_klangracza(target, nameklan, 32);
id na target zamieniasz i reszt jak wczesniej zrobiles
Wszystko ładnie dziala teraz tylko chciałbym wiedzieć jak zrobić, jeżeli gracz niema klanu i pisze brak w obserwatorze?
trzeba to zrobic w pluginie od klanow, natyw get_klangracza przerobic :v bez kodu zrodlowego ani rusz na razie
Napisano 17.11.2017 16:31
O to chodzi ?
plugin_natives() { register_native("get_klangracza", "PobierzKlan", 1); }
set_user_Klan(id, iKlan, bool: bLeader=false){ new szAuthID[64]; get_user_name(id, szAuthID, charsmax(szAuthID)); new aData[KlanInfo]; if(g_iKlan[id]>-1){ ArrayGetArray(g_aKlans, g_iKlan[id], aData); TrieDeleteKey(aData[KlanMembers], szAuthID); ArraySetArray(g_aKlans, g_iKlan[id], aData); sqlv_remove_ex(g_hVault, szAuthID, aData[KlanName]); } if(iKlan>-1){ ArrayGetArray(g_aKlans, iKlan, aData); TrieSetCell(aData[ KlanMembers ], szAuthID, _:bLeader+1); ArraySetArray(g_aKlans, iKlan, aData); sqlv_set_num_ex( g_hVault, szAuthID, aData[ KlanName ], _:bLeader + 1); } g_iKlan[id]=iKlan; return 1; } get_user_Klan(id){ new szNick[64]; get_user_name(id, szNick, charsmax(szNick)); new aData[KlanInfo]; for(new i=0; i<ArraySize(g_aKlans); i++){ ArrayGetArray(g_aKlans, i, aData); if(TrieKeyExists(aData[KlanMembers], szNick)) return i; } return -1; } bool:isLeader(id, iKlan){ if(!is_user_connected( id ) || iKlan==-1) return false; new aData[KlanInfo]; ArrayGetArray(g_aKlans, iKlan, aData); new szAuthID[64]; get_user_name(id, szAuthID, charsmax(szAuthID)); new iStatus; TrieGetCell(aData[KlanMembers], szAuthID, iStatus); return iStatus==2; }
Użytkownik Deadly_SouL edytował ten post 17.11.2017 16:48
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych