Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Informacja przy wibici lvl bądź expa

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#21 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 12.11.2017 23:41

 

Moje przypuszczenia z informacja o awansie sprawdziły się :) Na szybkiego zrobione. Nie wiem czy będzie działać tak jak należy i tak jak ty chcesz.

public SprawdzPoziom( zeka )
{
	new bool:awansowal;

	while( Exp[ zeka ] >= WymaganyExp( Poziom[ zeka ] ) && Poziom[ zeka ] < MAXPOZIOM )
	{	
		Poziom[ zeka ] ++
		awansowal = true;
	}
    
	new name[ 35 ]
	get_user_name( zeka, name, 34 )

	if(awansowal)
	{
		ColorChat(0, GREEN, "^1Gracz^4 %s^1 osiagnal^4 %i Poziom^1!", name, Poziom[ zeka ])
		awansowal = false;
	}

}

 

xD Przecież to opiera się na tym co ja mu... A zresztą :facepalm:
 


  • +
  • -
  • 0

#22 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 13.11.2017 11:03

 

 

Moje przypuszczenia z informacja o awansie sprawdziły się :) Na szybkiego zrobione. Nie wiem czy będzie działać tak jak należy i tak jak ty chcesz.

public SprawdzPoziom( zeka )
{
	new bool:awansowal;

	while( Exp[ zeka ] >= WymaganyExp( Poziom[ zeka ] ) && Poziom[ zeka ] < MAXPOZIOM )
	{	
		Poziom[ zeka ] ++
		awansowal = true;
	}
    
	new name[ 35 ]
	get_user_name( zeka, name, 34 )

	if(awansowal)
	{
		ColorChat(0, GREEN, "^1Gracz^4 %s^1 osiagnal^4 %i Poziom^1!", name, Poziom[ zeka ])
		awansowal = false;
	}

}

 

xD Przecież to opiera się na tym co ja mu... A zresztą :facepalm:
 

 

Tak wiem :). Ja po prostu podałem mu już gotowy public, który będzie pokazywał że dany gracz awansował na x lvl a nie tylko w przypadku 50 lvl. Dodatkowo informacja powinna pokazywać się tylko raz podczas gdy gracz awansuje na x lvl a nie za każdym razem wywołania się publicu.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych