Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin Knife


Najlepsza odpowiedź d0naciak, 07.04.2017 21:03

Wszystko przez to, że jeden z noży posiada umiejętność ciche kroki. Plugin od noży działa tak, że jak się tego noża nie ma, to ciche kroki wyłącza.

 

Można temu zaradzić, w sma noży zmień public CurWeapon na ten

 
public CurWeapon(id)
{
new Weapon = read_data(2)
 
// Set Knife Model
SetKnife(id, knife_model[id])   
 
// Task Options
 
if(knife_model[id] == 0 && !task_exists(id) && Weapon == CSW_KNIFE)
set_task(TASK_INTERVAL , "task_healing",id,_,_,"b")
else if(task_exists(id))
remove_task(id)
 
// Abilities
new Flags = get_user_flags(id);
 
if(!(Flags & FLAGA_VIP) && !(Flags & FLAGA_SVIP))
set_user_footsteps(id , ( (knife_model[id] == 2 && Weapon == CSW_KNIFE) ? 1 : 0) )
 
new Float:Gravity = ((knife_model[id] == 1 && Weapon == CSW_KNIFE)? get_pcvar_float(CVAR_LOWGRAV) : get_pcvar_float(CVAR_NORMGRAV)) / 800.0
set_user_gravity(id , Gravity)
 
// Speed
new Float:Speed
if(Weapon != CSW_KNIFE || knife_model[id] < 3)
return PLUGIN_CONTINUE
else if(knife_model[id] == 3)
Speed = get_pcvar_float(CVAR_HIGHSPEED)
else if(knife_model[id] == 4)
Speed = get_pcvar_float(CVAR_LOWSPEED)
 
set_user_maxspeed(id, Speed)
 
return PLUGIN_HANDLED   
 
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 MAGNET FRA

    Nie polecam

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:493
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:tam gdzie ty
Offline

Napisano 06.04.2017 10:29

Witajcie Poszukuje Plugin Na Noze z wyborem poszukałem kilka pluginów ale one buguja sie z vipem . gdy je dodaje to słychać vipa kroki 



#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 06.04.2017 18:38

Ten nie działa? https://amxx.pl/topi...noży-do-wyboru/


  • +
  • -
  • 0

#3 MAGNET FRA

    Nie polecam

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:493
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:tam gdzie ty
Offline

Napisano 06.04.2017 23:27

Działać dziala tylko ze kroki vipa slychac . i nie wiem jak naprawić to 



#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 07.04.2017 18:31

Podaj sma VIPa.


  • +
  • -
  • 0

#5 MAGNET FRA

    Nie polecam

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:493
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:tam gdzie ty
Offline

Napisano 07.04.2017 19:07

Podaj sma VIPa.

Załączone pliki



#6 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 07.04.2017 21:03   Najlepsza odpowiedź

Wszystko przez to, że jeden z noży posiada umiejętność ciche kroki. Plugin od noży działa tak, że jak się tego noża nie ma, to ciche kroki wyłącza.

 

Można temu zaradzić, w sma noży zmień public CurWeapon na ten

 
public CurWeapon(id)
{
new Weapon = read_data(2)
 
// Set Knife Model
SetKnife(id, knife_model[id])   
 
// Task Options
 
if(knife_model[id] == 0 && !task_exists(id) && Weapon == CSW_KNIFE)
set_task(TASK_INTERVAL , "task_healing",id,_,_,"b")
else if(task_exists(id))
remove_task(id)
 
// Abilities
new Flags = get_user_flags(id);
 
if(!(Flags & FLAGA_VIP) && !(Flags & FLAGA_SVIP))
set_user_footsteps(id , ( (knife_model[id] == 2 && Weapon == CSW_KNIFE) ? 1 : 0) )
 
new Float:Gravity = ((knife_model[id] == 1 && Weapon == CSW_KNIFE)? get_pcvar_float(CVAR_LOWGRAV) : get_pcvar_float(CVAR_NORMGRAV)) / 800.0
set_user_gravity(id , Gravity)
 
// Speed
new Float:Speed
if(Weapon != CSW_KNIFE || knife_model[id] < 3)
return PLUGIN_CONTINUE
else if(knife_model[id] == 3)
Speed = get_pcvar_float(CVAR_HIGHSPEED)
else if(knife_model[id] == 4)
Speed = get_pcvar_float(CVAR_LOWSPEED)
 
set_user_maxspeed(id, Speed)
 
return PLUGIN_HANDLED   
 
}

  • +
  • -
  • 1

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.04.2017 03:12

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych