Witajcie Poszukuje Plugin Na Noze z wyborem poszukałem kilka pluginów ale one buguja sie z vipem . gdy je dodaje to słychać vipa kroki
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Plugin Knife
Najlepsza odpowiedź d0naciak, 07.04.2017 21:03
Wszystko przez to, że jeden z noży posiada umiejętność ciche kroki. Plugin od noży działa tak, że jak się tego noża nie ma, to ciche kroki wyłącza.
Można temu zaradzić, w sma noży zmień public CurWeapon na ten
public CurWeapon(id) { new Weapon = read_data(2) // Set Knife Model SetKnife(id, knife_model[id]) // Task Options if(knife_model[id] == 0 && !task_exists(id) && Weapon == CSW_KNIFE) set_task(TASK_INTERVAL , "task_healing",id,_,_,"b") else if(task_exists(id)) remove_task(id) // Abilities new Flags = get_user_flags(id); if(!(Flags & FLAGA_VIP) && !(Flags & FLAGA_SVIP)) set_user_footsteps(id , ( (knife_model[id] == 2 && Weapon == CSW_KNIFE) ? 1 : 0) ) new Float:Gravity = ((knife_model[id] == 1 && Weapon == CSW_KNIFE)? get_pcvar_float(CVAR_LOWGRAV) : get_pcvar_float(CVAR_NORMGRAV)) / 800.0 set_user_gravity(id , Gravity) // Speed new Float:Speed if(Weapon != CSW_KNIFE || knife_model[id] < 3) return PLUGIN_CONTINUE else if(knife_model[id] == 3) Speed = get_pcvar_float(CVAR_HIGHSPEED) else if(knife_model[id] == 4) Speed = get_pcvar_float(CVAR_LOWSPEED) set_user_maxspeed(id, Speed) return PLUGIN_HANDLED }Przejdź do postu
#1
Napisano 06.04.2017 10:29
#2
#3
Napisano 06.04.2017 23:27
Ten nie działa? https://amxx.pl/topi...noży-do-wyboru/
Działać dziala tylko ze kroki vipa slychac . i nie wiem jak naprawić to
#5
Napisano 07.04.2017 19:07
Podaj sma VIPa.
Załączone pliki
#6
Napisano 07.04.2017 21:03 Najlepsza odpowiedź
Wszystko przez to, że jeden z noży posiada umiejętność ciche kroki. Plugin od noży działa tak, że jak się tego noża nie ma, to ciche kroki wyłącza.
Można temu zaradzić, w sma noży zmień public CurWeapon na ten
public CurWeapon(id) { new Weapon = read_data(2) // Set Knife Model SetKnife(id, knife_model[id]) // Task Options if(knife_model[id] == 0 && !task_exists(id) && Weapon == CSW_KNIFE) set_task(TASK_INTERVAL , "task_healing",id,_,_,"b") else if(task_exists(id)) remove_task(id) // Abilities new Flags = get_user_flags(id); if(!(Flags & FLAGA_VIP) && !(Flags & FLAGA_SVIP)) set_user_footsteps(id , ( (knife_model[id] == 2 && Weapon == CSW_KNIFE) ? 1 : 0) ) new Float:Gravity = ((knife_model[id] == 1 && Weapon == CSW_KNIFE)? get_pcvar_float(CVAR_LOWGRAV) : get_pcvar_float(CVAR_NORMGRAV)) / 800.0 set_user_gravity(id , Gravity) // Speed new Float:Speed if(Weapon != CSW_KNIFE || knife_model[id] < 3) return PLUGIN_CONTINUE else if(knife_model[id] == 3) Speed = get_pcvar_float(CVAR_HIGHSPEED) else if(knife_model[id] == 4) Speed = get_pcvar_float(CVAR_LOWSPEED) set_user_maxspeed(id, Speed) return PLUGIN_HANDLED }
#7
Napisano 08.04.2017 03:12
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych