Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dzwieki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 23.10.2009 17:22

Da sie jakos zablokowac dzwieki? By nie bylo slychac :)
np. wlaczenie latarki, klikniecie E (+use), noktowizor, ...

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 23.10.2009 21:20

Wydaje mi się że coś w takiego dalej sobie poradzisz chyba :))

#include <fakemeta>


register_forward( FM_EmitSound, "FwdEmitSound" );

[ Dodano: 23-10-2009, 22:21 ]
W sensie jeśli dźwięk Use to:
return FMRES_SUPERCEDE
  • +
  • -
  • 0

#3 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 24.10.2009 00:37

Przykładowo takie coś:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

public plugin_init()
{
	register_plugin("NoBombSound", "0.1", "amxx.pl")
	
	register_forward(FM_EmitSound, "FwdEmitSound")
}

public FwdEmitSound(entity, channel, const sound[])
{
	if (equali(sound, "weapons/c4_beep", 15))
			return FMRES_SUPERCEDE
	
	return FMRES_IGNORED
}

I już nie słychać bomby :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych