Da sie jakos zablokowac dzwieki? By nie bylo slychac
np. wlaczenie latarki, klikniecie E (+use), noktowizor, ...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dzwieki
Temat rozp.
kyku
, 23.10.2009 17:22
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.10.2009 17:22
#2
Napisano 23.10.2009 21:20
Wydaje mi się że coś w takiego dalej sobie poradzisz chyba )
#include <fakemeta>
register_forward( FM_EmitSound, "FwdEmitSound" );
[ Dodano: 23-10-2009, 22:21 ]
W sensie jeśli dźwięk Use to:
return FMRES_SUPERCEDE
#include <fakemeta>
register_forward( FM_EmitSound, "FwdEmitSound" );
[ Dodano: 23-10-2009, 22:21 ]
W sensie jeśli dźwięk Use to:
return FMRES_SUPERCEDE
#3
Napisano 24.10.2009 00:37
Przykładowo takie coś:
I już nie słychać bomby
#include <amxmodx> #include <fakemeta> public plugin_init() { register_plugin("NoBombSound", "0.1", "amxx.pl") register_forward(FM_EmitSound, "FwdEmitSound") } public FwdEmitSound(entity, channel, const sound[]) { if (equali(sound, "weapons/c4_beep", 15)) return FMRES_SUPERCEDE return FMRES_IGNORED }
I już nie słychać bomby
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych