Problem z DeathMsg
Najlepsza odpowiedź
NEQU#
12.02.2017 09:28
if(5 >= rand && headshot != 1)
Przejdź do postu

faken
11.02.2017
Co robie źle, jesli chce zeby po zabiciu po przez headshot dawało sam diament? Bo tak to daje diament+klucz, a chce sam diament
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= get_maxplayers()) #define NotSameTeam(%1,%2) (get_user_team(%1) != get_user_team(%2)) public DeathMsg() { new iKiller = read_data(1); new iVictim = read_data(2); new headshot = read_data(3); if(IsPlayer(iKiller) && iVictim != iKiller && NotSameTeam(iVictim, iKiller)) { new rand = random_num(1, 100); if(5 >= rand) { gKey[iKiller] ++; } } if(headshot == 1) { new rand2 = random_num(1, 100); if(5 >= rand2) { gDiamond[iKiller] ++; } } }
Najlepsza odpowiedź
NEQU#
12.02.2017
if(5 >= rand && headshot != 1)
Użytkownik NEQU# edytował ten post 12.02.2017 09:31
Użytkownik NEQU# edytował ten post 12.02.2017 09:31