Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z DeathMsg


Najlepsza odpowiedź NEQU#, 12.02.2017 09:28

if(5 >= rand && headshot != 1) Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 faken

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.02.2017 18:39

Co robie źle, jesli chce zeby po zabiciu po przez headshot dawało sam diament? Bo tak to daje diament+klucz, a chce sam diament

#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= get_maxplayers())
#define NotSameTeam(%1,%2)  (get_user_team(%1) != get_user_team(%2))

public DeathMsg()
{	
	new iKiller = read_data(1);	
	new iVictim = read_data(2);
	new headshot = read_data(3);	

	if(IsPlayer(iKiller) &&  iVictim != iKiller && NotSameTeam(iVictim, iKiller))
	{
		new rand = random_num(1, 100);

		if(5 >= rand)
		{
			gKey[iKiller] ++;							
		}		
	}
	if(headshot == 1)
	{
		new rand2 = random_num(1, 100);

		if(5 >= rand2)
		{		
			gDiamond[iKiller] ++;			
		}				
	}			
} 

  • +
  • -
  • 0

#2 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:363
  • GG:
Offline

Napisano 12.02.2017 09:28   Najlepsza odpowiedź

if(5 >= rand && headshot != 1)

Użytkownik NEQU# edytował ten post 12.02.2017 09:31

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych