Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

BF2 v1.5.1a bug z zabijaniem samego siebie

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 tomciok10

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.12.2016 23:30

Witam mam problem z bf2 v1.5.1a https://amxx.pl/topi...-mod-pl-v151a/ 

Jest bug ponieważ gdy się wejdzie na serwer i wpiszę się kila dostaje się odznakę z szturmówki jak się zrobi tak drugi raz dostaje się 2 odznakę z szturmówki i z grawitacji czy  może ktoś pomóc w naprawie tego ?  Z góry dziękuję za pomoc daje ++ :D

 

wycinek z check.inl z bronią szturmową :
 
[spoiler]
		//Assault badge section
		currentbadge=g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
		wstats[0]=0;
		wstats[4]=0;
		wstats[5]=0;
		wroundstats[0]=0;

		get_user_stats(id,wstats,wbodyhits);

		new acc = floatround((float(wstats[5])/float(wstats[4]))*100);
		accuracy[id]=acc;

		switch (currentbadge)
		{
			case LEVEL_NONE:
			{
				if (roundkills[0]>3)
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT]=LEVEL_START; //Poczatkujacy Assault Badge
					#if defined KOLOROWY_SAY
					ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_ASSAULT][LEVEL_START]);
					#else
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_ASSAULT][LEVEL_START]);
					#endif
					badgegained=true;
				}
			}
			case LEVEL_START:
			{
				if (acc>24)
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT]=LEVEL_BASIC; //Basic Assault Badge
					#if defined KOLOROWY_SAY
					ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_ASSAULT][LEVEL_BASIC]);
					#else
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_ASSAULT][LEVEL_BASIC]);
					#endif
					badgegained=true;
				}
			}
			case LEVEL_BASIC:
			{
				if ((roundkills[0]>4) && (roundkills[2]>2) && (totalkills[id]>1999))
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT]=LEVEL_VETERAN; //Veteran Assault Badge
					#if defined KOLOROWY_SAY
					ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_ASSAULT][LEVEL_VETERAN]);
					#else
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_ASSAULT][LEVEL_VETERAN]);
					#endif
					badgegained=true;
				}
			}
			case LEVEL_VETERAN:
			{   
				if ((roundkills[0]>6) && (roundkills[2]>4) && (totalkills[id]>3999))
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT]=LEVEL_EXPERT; //Expert Assault Badge
					#if defined KOLOROWY_SAY
					ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_ASSAULT][LEVEL_VETERAN]);
					#else
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_ASSAULT][LEVEL_VETERAN]);
					#endif
					badgegained=true;
				}
			}
			case LEVEL_EXPERT:
			{
				if ((roundkills[0]>4) && (roundkills[2]>1) && (totalkills[id]>4999))
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT]=LEVEL_PROFESIONAL; //Profesjonalista Assault Badge
					#if defined KOLOROWY_SAY
					ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_ASSAULT][LEVEL_PROFESIONAL]);
					#else
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_ASSAULT][LEVEL_PROFESIONAL]);
					#endif
					badgegained=true;
				}
			}
			case LEVEL_PROFESIONAL:
			{
				if ((roundkills[0]>4) && (roundkills[2]>1) && (totalkills[id]>5999))
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT]=LEVEL_AGENT; //Profesjonalista Assault Badge
					#if defined KOLOROWY_SAY
					ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_ASSAULT][LEVEL_AGENT]);
					#else
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_ASSAULT][LEVEL_AGENT]);
					#endif
					badgegained=true;
				}
			}
		}
		//End Assault section

[/spoiler]

 

Odznaka z grawitacją: 

 

[spoiler]

//GRAVITY badge section
		currentbadge=g_PlayerBadges[id][BADGE_GRAVITY];
		wstats[0]=0;
		wstats[4]=0;
		wstats[5]=0;
		wroundstats[0]=0;

		get_user_stats(id,wstats,wbodyhits);

		switch (currentbadge)
		{
			case LEVEL_NONE:
			{
				if (roundkills[0]>8)
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_GRAVITY]=LEVEL_START; //Poczatkujacy GRAVITY Badge
					#if defined KOLOROWY_SAY
					ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_GRAVITY][LEVEL_START]);
					#else
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_GRAVITY][LEVEL_START]);
					#endif
					badgegained=true;
				}
			}
			case LEVEL_START:
			{
				if ((roundkills[0]>1) && (roundkills[2]>1) && (totalkills[id]>999))
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_GRAVITY]=LEVEL_BASIC; //Basic GRAVITY Badge
					#if defined KOLOROWY_SAY
					ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_GRAVITY][LEVEL_BASIC]);
					#else
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_GRAVITY][LEVEL_BASIC]);
					#endif
					badgegained=true;
				}
			}
			case LEVEL_BASIC:
			{
				if ((roundkills[0]>2) && (roundkills[2]>2) && (totalkills[id]>1999))
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_GRAVITY]=LEVEL_VETERAN; //Veteran GRAVITY Badge
					#if defined KOLOROWY_SAY
					ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_GRAVITY][LEVEL_VETERAN]);
					#else
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_GRAVITY][LEVEL_VETERAN]);
					#endif
					badgegained=true;
				}
			}
			case LEVEL_VETERAN:
			{   
				if ((roundkills[0]>3) && (roundkills[2]>3) && (totalkills[id]>2999))
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_GRAVITY]=LEVEL_EXPERT; //Expert GRAVITY Badge
					#if defined KOLOROWY_SAY
					ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_GRAVITY][LEVEL_VETERAN]);
					#else
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_GRAVITY][LEVEL_VETERAN]);
					#endif
					badgegained=true;
				}
			}
			case LEVEL_EXPERT:
			{
				if ((roundkills[0]>4) && (roundkills[2]>4) && (totalkills[id]>3999))
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_GRAVITY]=LEVEL_PROFESIONAL; //Profesjonalista GRAVITY Badge
					#if defined KOLOROWY_SAY
					ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_GRAVITY][LEVEL_PROFESIONAL]);
					#else
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_GRAVITY][LEVEL_PROFESIONAL]);
					#endif
					badgegained=true;
				}
			}
			case LEVEL_PROFESIONAL:
			{
				if ((roundkills[0]>6) && (roundkills[2]>6) && (totalkills[id]>5999))
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_GRAVITY]=LEVEL_AGENT; //Profesjonalista GRAVITY Badge
					#if defined KOLOROWY_SAY
					ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_GRAVITY][LEVEL_AGENT]);
					#else
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_GRAVITY][LEVEL_AGENT]);
					#endif
					badgegained=true;
				}
			}
		}
		//End GRAVITY section
		
		//Start agent gadgets section
		currentbadge=g_PlayerBadges[id][BADGE_AGENT];

		kills=totalkills[id];

		switch (currentbadge)
		{
			case LEVEL_NONE:
			{
				if (kills>2499)
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_AGENT]=LEVEL_START;
					#if defined KOLOROWY_SAY
					ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_AGENT][LEVEL_START]);
					#else
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_AGENT][LEVEL_START]);
					#endif
					badgegained=true;
				}
			}
			case LEVEL_START:
			{
				if (kills>3999)
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_AGENT]=LEVEL_BASIC;
					#if defined KOLOROWY_SAY
					ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_AGENT][LEVEL_BASIC]);
					#else
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_AGENT][LEVEL_BASIC]);
					#endif
					badgegained=true;
				}
			}
			case LEVEL_BASIC:
			{
				if (kills>5499)
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_AGENT]=LEVEL_VETERAN;
					#if defined KOLOROWY_SAY
					ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_AGENT][LEVEL_VETERAN]);
					#else
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_AGENT][LEVEL_VETERAN]);
					#endif
					badgegained=true;
				}
			}
			case LEVEL_VETERAN:
			{
				if (kills>6999)
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_AGENT]=LEVEL_EXPERT;
					#if defined KOLOROWY_SAY
					ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_AGENT][LEVEL_EXPERT]);
					#else
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_AGENT][LEVEL_EXPERT]);
					#endif
					badgegained=true;
				}
			}
			case LEVEL_EXPERT:
			{
				if (kills>8499)
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_AGENT]=LEVEL_PROFESIONAL;
					#if defined KOLOROWY_SAY
					ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_AGENT][LEVEL_PROFESIONAL]);
					#else
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_AGENT][LEVEL_PROFESIONAL]);
					#endif
					badgegained=true;
				}
			}
			case LEVEL_PROFESIONAL:
			{
				if (kills>9499)
				{
					g_PlayerBadges[id][BADGE_AGENT]=LEVEL_AGENT;
					#if defined KOLOROWY_SAY
					ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_AGENT][LEVEL_AGENT]);
					#else
					client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_AGENT][LEVEL_AGENT]);
					#endif
					badgegained=true;
				}
			}
		}
		//End agent gadgets section

[/spoiler]

 

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  check.inl   48,02 KB  26 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Coinsy CSGOAtse Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pl