Witam zmienił by ktoś mi broń z UZI na M4A1?
ponieważ nigdzie nie moge znaleść odniesienia do owej broni:
https://amxx.pl/topi...46-electro-uzi/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 24.09.2016 10:05
Witam zmienił by ktoś mi broń z UZI na M4A1?
ponieważ nigdzie nie moge znaleść odniesienia do owej broni:
https://amxx.pl/topi...46-electro-uzi/
Napisano 24.09.2016 10:32
register_event("CurWeapon", "uzi_tracer", "be", "1=1", "2=7", "3>0")
na to
register_event("CurWeapon", "uzi_tracer", "be", "1=1", "2=22", "3>0")
Cześć
Napisano 24.09.2016 10:33
register_event("CurWeapon", "uzi_tracer", "be", "1=1", "2=7", "3>0")
7 zamien na 22.
https://amxx.pl/topi...ive-item-speed/
Napisano 24.09.2016 12:31
A możecie mi to poprawić?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <cstrike> #define PLUGIN "Electro Uzi" #define VERSION "0.9" #define AUTHOR "psilocybe" #define FLAGA ADMIN_LEVEL_H new sprite new uzi_electro_on public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); } public plugin_precache() { sprite = precache_model("sprites/dot.spr"); } public uzi_tracer(id) { new weapon = read_data(2); if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { if(get_user_button(id) & IN_ATTACK) { new vec1[3], vec2[3] get_user_origin(id, vec1, 1) get_user_origin(id, vec2, 3) //BEAMENTPOINTS message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY) write_byte (0) //TE_BEAMENTPOINTS 0 write_coord(vec1[0]) write_coord(vec1[1]) write_coord(vec1[2]) write_coord(vec2[0]) write_coord(vec2[1]) write_coord(vec2[2]) write_short( sprite ) write_byte(1) // framestart write_byte(10) // framerate write_byte(1) // life write_byte(1) // width write_byte(50) // noise write_byte( 10 ) // r, g, b write_byte( 150 ) // r, g, b write_byte( 255 ) // r, g, b write_byte(200) // brightness write_byte(100) // speed message_end() } } }
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych