Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

zmiana broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 XXL

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 24.09.2016 10:05

Witam zmienił by ktoś mi broń z UZI na M4A1?

ponieważ nigdzie nie moge znaleść odniesienia do owej broni:

 

https://amxx.pl/topi...46-electro-uzi/


  • +
  • -
  • 0

#2 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 24.09.2016 10:32

register_event("CurWeapon", "uzi_tracer", "be", "1=1", "2=7", "3>0")

na to

register_event("CurWeapon", "uzi_tracer", "be", "1=1", "2=22", "3>0")

  • +
  • -
  • 1

Cześć


#3 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 24.09.2016 10:33

register_event("CurWeapon", "uzi_tracer", "be", "1=1", "2=7", "3>0")

7 zamien na 22.

https://amxx.pl/topi...ive-item-speed/


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#4 XXL

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 24.09.2016 12:31

A możecie mi to poprawić?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Electro Uzi"
#define VERSION "0.9"
#define AUTHOR "psilocybe"


#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H

new sprite
new uzi_electro_on 

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");	
}

public plugin_precache()
{
	sprite = precache_model("sprites/dot.spr");
}

public uzi_tracer(id)
{
    new weapon = read_data(2);

                                    if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
	{
		if(get_user_button(id) & IN_ATTACK)
		{
			new vec1[3], vec2[3]
			get_user_origin(id, vec1, 1)
			get_user_origin(id, vec2, 3)			
			
			//BEAMENTPOINTS
			message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
			write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
			write_coord(vec1[0])
			write_coord(vec1[1])
			write_coord(vec1[2])
			write_coord(vec2[0])
			write_coord(vec2[1])
			write_coord(vec2[2])
			write_short( sprite )
			write_byte(1) // framestart
			write_byte(10) // framerate
			write_byte(1) // life
			write_byte(1) // width
			write_byte(50) // noise
			write_byte( 10 )     // r, g, b
			write_byte( 150 )       // r, g, b
			write_byte( 255 )       // r, g, b
			write_byte(200) // brightness
			write_byte(100) // speed
			message_end()
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych