Witam zmienił by ktoś mi broń z UZI na M4A1?
ponieważ nigdzie nie moge znaleść odniesienia do owej broni:
https://amxx.pl/topi...46-electro-uzi/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 24.09.2016 10:05
Witam zmienił by ktoś mi broń z UZI na M4A1?
ponieważ nigdzie nie moge znaleść odniesienia do owej broni:
https://amxx.pl/topi...46-electro-uzi/
Napisano 24.09.2016 10:32
register_event("CurWeapon", "uzi_tracer", "be", "1=1", "2=7", "3>0")
na to
register_event("CurWeapon", "uzi_tracer", "be", "1=1", "2=22", "3>0")
Cześć
Napisano 24.09.2016 10:33
register_event("CurWeapon", "uzi_tracer", "be", "1=1", "2=7", "3>0")
7 zamien na 22.
https://amxx.pl/topi...ive-item-speed/
Napisano 24.09.2016 12:31
A możecie mi to poprawić?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Electro Uzi"
#define VERSION "0.9"
#define AUTHOR "psilocybe"
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
new sprite
new uzi_electro_on
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
}
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/dot.spr");
}
public uzi_tracer(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
{
if(get_user_button(id) & IN_ATTACK)
{
new vec1[3], vec2[3]
get_user_origin(id, vec1, 1)
get_user_origin(id, vec2, 3)
//BEAMENTPOINTS
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte (0) //TE_BEAMENTPOINTS 0
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2])
write_coord(vec2[0])
write_coord(vec2[1])
write_coord(vec2[2])
write_short( sprite )
write_byte(1) // framestart
write_byte(10) // framerate
write_byte(1) // life
write_byte(1) // width
write_byte(50) // noise
write_byte( 10 ) // r, g, b
write_byte( 150 ) // r, g, b
write_byte( 255 ) // r, g, b
write_byte(200) // brightness
write_byte(100) // speed
message_end()
}
}
}
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych