Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Obrażenia zależne od statystykProszę o wyjaśnienie zasady tworzenia obrażeń zależnych od statystyk

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Damian3k

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Podlaskie
Offline

Napisano 18.08.2016 11:07

Witam!

Chciałbym, aby ktoś wyjaśnił mi jak zrobić np. żeby klasa zadawała obrażenia : obrażenia+INT, obrażenia+0,3INT, albo była niewidziałna: 255-0,2KON.

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Toldi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 18.08.2016 11:31

Tak od rana już pić. Nic z tego nie rozumiem co ty napisałeś "albo była niewidziałna: 255-0,2KON." Co ci chodzi po głowie?  


  • +
  • -
  • 0

#3 heniu1111

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:199
  • GG:
  • Imię:heniu
  • Lokalizacja:zapomniałem
Offline

Napisano 18.08.2016 14:10

Jaśniej kolego c: 


  • +
  • -
  • 0

#4 rzeznik9871

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:166
  • Lokalizacja:Skillersi.pl
Offline

Napisano 18.08.2016 14:19

ja go rozumiem nie wiem co macie za problem :v

jezeli chodzi o obrazenia 

public TakeDamagePre(this, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_alive(attacker) || !ma_klase[attacker])
		return HAM_IGNORED
		
	new Float:nowy_dmg=float(cod_get_user_intelligence(attacker,1,1,0))*0.3+damage
	SetHamParamFloat(4,nowy_dmg)
	
	return HAM_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#5 BaRaSC

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 18.08.2016 14:38

To teraz o co chodz o niewidzialność koń 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych