Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Obrażenia zależne od statystykProszę o wyjaśnienie zasady tworzenia obrażeń zależnych od statystyk

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Damian3k

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Podlaskie
Offline

Napisano 18.08.2016 11:07

Witam!

Chciałbym, aby ktoś wyjaśnił mi jak zrobić np. żeby klasa zadawała obrażenia : obrażenia+INT, obrażenia+0,3INT, albo była niewidziałna: 255-0,2KON.

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 18.08.2016 11:31

Tak od rana już pić. Nic z tego nie rozumiem co ty napisałeś "albo była niewidziałna: 255-0,2KON." Co ci chodzi po głowie?  


  • +
  • -
  • 0

#3 heniu1111

    Ja zjadłem ciastko ^^

  • Power User

Reputacja: 149
Zaawansowany

  • Postów:568
  • GG:
  • Imię:heniu
  • Lokalizacja:zapomniałem
Offline

Napisano 18.08.2016 14:10

Jaśniej kolego c: 


  • +
  • -
  • 0

Zawsze służę pomocą, pomogę na tyle ile jestem wstanie  :)

 

Poradnik do instalacji AmxBans: https://www.youtube....h?v=fYq5iKQhVIM

 

Link do lekkiej "modyfikacji" AmxBans: https://amxx.pl/topi...ndpost&p=733955

 


#4 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 18.08.2016 14:19

ja go rozumiem nie wiem co macie za problem :v

jezeli chodzi o obrazenia 

public TakeDamagePre(this, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_alive(attacker) || !ma_klase[attacker])
		return HAM_IGNORED
		
	new Float:nowy_dmg=float(cod_get_user_intelligence(attacker,1,1,0))*0.3+damage
	SetHamParamFloat(4,nowy_dmg)
	
	return HAM_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

Cześć


#5 BaRaSC

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 18.08.2016 14:38

To teraz o co chodz o niewidzialność koń 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych