Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ReHLDS - Update tematu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
181 odpowiedzi w tym temacie

#81 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:346
  • GG:
Offline

Napisano 22.01.2017 12:13

A jak jest z pluginami ? Obecnie mam amxx 1.8.2, rehlds wymaga 1.8.3, czy pluginy z 1.8.2 mają być przepisane po 1.8.3 czy to działa bez tego?

 

A i co z tym sklepem sms od SeeK'a ?

Nie wymaga 1.8.3


  • +
  • -
  • 0

#82 tytusek

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 179
Profesjonalista

  • Postów:756
Offline

Napisano 22.01.2017 14:47

jak używasz re-amxmodx to jest przerobiony amxmodx 1.8.3 

 


  • +
  • -
  • 0

#83 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:346
  • GG:
Offline

Napisano 22.01.2017 21:28

Dla testu wgrałem tego re-amxmodx i powiem szczerze, że jak na razie jestem zadowolony, ustąpiły problemy z 1.8.3 przez które musiałem wrócić na 1.8.2 jakiś czas temu.


  • +
  • -
  • 0

#84 tytusek

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 179
Profesjonalista

  • Postów:756
Offline

Napisano 22.01.2017 22:03

Dla testu wgrałem tego re-amxmodx i powiem szczerze, że jak na razie jestem zadowolony, ustąpiły problemy z 1.8.3 przez które musiałem wrócić na 1.8.2 jakiś czas temu.

hm jak wydajność ? jakieś rozniece nieco zoptymalizowany jest ale sam nie testowałem 


  • +
  • -
  • 0

#85 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:346
  • GG:
Offline

Napisano 22.01.2017 22:17



Dla testu wgrałem tego re-amxmodx i powiem szczerze, że jak na razie jestem zadowolony, ustąpiły problemy z 1.8.3 przez które musiałem wrócić na 1.8.2 jakiś czas temu.

hm jak wydajność ? jakieś rozniece nieco zoptymalizowany jest ale sam nie testowałem

Z tego co zauważyłem amxmodmenu płynniej działa, oprócz tego nakładanie 1 menu na 2 nie crashuje serwera, z czym miałem wcześniej problemy. Na razie czekam, możliwe że będą jakieś niespodziewane problemy, o którym dowiem się za jakiś czas.


Niech jakiś modek połączy posty.

Także tego, jednak nie polecam. Ilość graczy drastycznie spada z powodu dziwnych kicków, niektórzy nawet nie mogli wejść na serwer, a rozwiązania raczej nie ma tym bardziej, że autor nie udostępnił kodu źródłowego. Może kiedyś będzie lepiej, jednak w tej chwili szkoda graczy. Co do wydajności nie było zauważalnych zmian.

Użytkownik Misiaczek ;c edytował ten post 24.01.2017 11:15

  • +
  • -
  • 2

#86 stiVwoW

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:67
Offline

Napisano 30.01.2017 20:19

Zamieszczam Update 

Reapi_publish_5.1.0.101

Załączony plik  Reapi_publish_5.1.0.101_artifacts.zip   223,2 KB  26 Ilość pobrań

 

ReGameDLL_CS_publish_5.2.0.172

Załączony plik  ReGameDLL_CS_publish_5.2.0.172_artifacts.zip   7,78 MB  25 Ilość pobrań

 

Rehlds_publish_3.0.0.411

Załączony plik  Rehlds_publish_3.0.0.411_artifacts.zip   7,44 MB  19 Ilość pobrań

 

 

Instalacja na serwerze Reapi- rozwiąże problem z Speedhack mogę dodać że po dodaniu tego na serwer aimbot działa gorzej. Testowane na Moich serwerach. Mibhook, 360 hook nie działa!

Dlatego zalecam wyłączenie dodatków blokujących speed hack.

 

 


  • +
  • -
  • 0

#87 tytusek

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 179
Profesjonalista

  • Postów:756
Offline

Napisano 31.01.2017 01:26

 

 


Dla testu wgrałem tego re-amxmodx i powiem szczerze, że jak na razie jestem zadowolony, ustąpiły problemy z 1.8.3 przez które musiałem wrócić na 1.8.2 jakiś czas temu.

hm jak wydajność ? jakieś rozniece nieco zoptymalizowany jest ale sam nie testowałem

 

Z tego co zauważyłem amxmodmenu płynniej działa, oprócz tego nakładanie 1 menu na 2 nie crashuje serwera, z czym miałem wcześniej problemy. Na razie czekam, możliwe że będą jakieś niespodziewane problemy, o którym dowiem się za jakiś czas.


Niech jakiś modek połączy posty.

Także tego, jednak nie polecam. Ilość graczy drastycznie spada z powodu dziwnych kicków, niektórzy nawet nie mogli wejść na serwer, a rozwiązania raczej nie ma tym bardziej, że autor nie udostępnił kodu źródłowego. Może kiedyś będzie lepiej, jednak w tej chwili szkoda graczy. Co do wydajności nie było zauważalnych zmian.

 

dziwne kicki przez re amxmodx czy samo rehlds? i dałbyś rade sprawdzić jaka była treść tego kicka


  • +
  • -
  • 0

#88 l3szcz

    Just Leszcz :>

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:280
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 31.01.2017 14:30

To kwestia resources.ini z recheck. Wywala za CSGuard i inne pierdoły (w tym także nowe modele broni), mocno zredukowałem ilość banowanych plików i teraz będę czekał na efekty.


  • +
  • -
  • 0

@DarkGL - daj mi ciacho!  :crazy:


#89 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:346
  • GG:
Offline

Napisano 31.01.2017 16:32

 

 

 

Dla testu wgrałem tego re-amxmodx i powiem szczerze, że jak na razie jestem zadowolony, ustąpiły problemy z 1.8.3 przez które musiałem wrócić na 1.8.2 jakiś czas temu.

hm jak wydajność ? jakieś rozniece nieco zoptymalizowany jest ale sam nie testowałem

 

Z tego co zauważyłem amxmodmenu płynniej działa, oprócz tego nakładanie 1 menu na 2 nie crashuje serwera, z czym miałem wcześniej problemy. Na razie czekam, możliwe że będą jakieś niespodziewane problemy, o którym dowiem się za jakiś czas.


Niech jakiś modek połączy posty.

Także tego, jednak nie polecam. Ilość graczy drastycznie spada z powodu dziwnych kicków, niektórzy nawet nie mogli wejść na serwer, a rozwiązania raczej nie ma tym bardziej, że autor nie udostępnił kodu źródłowego. Może kiedyś będzie lepiej, jednak w tej chwili szkoda graczy. Co do wydajności nie było zauważalnych zmian.

 

dziwne kicki przez re amxmodx czy samo rehlds? i dałbyś rade sprawdzić jaka była treść tego kicka

 

rehlds używam od ponad pół roku, wszystkie problemy z kickami już dawno rozwiązałem. Kickował amxmodx więc wróciłem do zwykłego 1.8.3


  • +
  • -
  • 1

#90 stiVwoW

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:67
Offline

Napisano 31.01.2017 18:28

Ja używam reamxmodx i żadnego kicka nie dostrzegłem, mój only dd2 ma 350 rank w gt więc nie sądzę bym miał jakieś dziwne kicki. Spadła by mi ilość graczy.

Wydaje mi się, że do wersji reamxmodx masz złe regame.dll wgrane


  • +
  • -
  • 0

#91 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:346
  • GG:
Offline

Napisano 01.02.2017 11:07

Ja używam reamxmodx i żadnego kicka nie dostrzegłem, mój only dd2 ma 350 rank w gt więc nie sądzę bym miał jakieś dziwne kicki. Spadła by mi ilość graczy.

Wydaje mi się, że do wersji reamxmodx masz złe regame.dll wgrane

dd2 to co innego, na takim serwerze możesz kickować 50% graczy co 10 minut a i tak będzie stał full.


  • +
  • -
  • 0

#92 stiVwoW

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:67
Offline

Napisano 02.02.2017 21:36

 

dd2 to co innego, na takim serwerze możesz kickować 50% graczy co 10 minut a i tak będzie stał full.

 

jeżeli czytałbyś z zrozumieniem to zauważyłbyś, ze żadnego kicka nie dostrzegłem, skoro instalujesz rehlds, reamxmodx, raglme dll sugerując się tylko tą stroną  (amxx.pl), zamiast korzystać z strony rehlds-team to potrafiłbyś to odpowiednio skonfigurować, oraz dobrać kompatybilne dodatki.


  • +
  • -
  • 0

#93 _McHappy

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 190
Profesjonalista

  • Postów:414
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 03.02.2017 01:03

To kwestia resources.ini z recheck. Wywala za CSGuard i inne pierdoły (w tym także nowe modele broni), mocno zredukowałem ilość banowanych plików i teraz będę czekał na efekty.

Pewnie, wywal wszystko, efekt gwarantowany!

Załadowany moduł, który nic nie będzie robił.

 

Jeżeli model awp z celownikiem uważasz zwyczajnie za "nowy" - powodzenia :D

CSGuard to raczej też nie 'taka sobie' skórka do menu ;)

 

Za OpenGL polecam kickować, tego jest istna plaga. Domyślam się, że niektórzy mają ten syf jeszcze z czasów podstawówki i nie są tego nawet świadomi ( a zawsze oszczędzi się gracza ).

 

Zastanawiam się, czy sprawdzanie plików gracza może się odbywać tylko tuż przed wejściem na serwer?

Gdyby została zaimplementowana komenda do sprawdzenia konkretnemu graczowi, konkretnego pliku - powstałby sposób na np. sprawdzenie, ile ss'ów zapisało się graczowi w folderze gry (zakładając, że znajdą się w 'cstrike').


Użytkownik _McHappy edytował ten post 03.02.2017 01:05

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_19FF07_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_00FF00_000000_FFFFFF.png

#94 tytusek

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 179
Profesjonalista

  • Postów:756
Offline

Napisano 03.02.2017 01:35

 

To kwestia resources.ini z recheck. Wywala za CSGuard i inne pierdoły (w tym także nowe modele broni), mocno zredukowałem ilość banowanych plików i teraz będę czekał na efekty.

Pewnie, wywal wszystko, efekt gwarantowany!

Załadowany moduł, który nic nie będzie robił.

 

Jeżeli model awp z celownikiem uważasz zwyczajnie za "nowy" - powodzenia :D

CSGuard to raczej też nie 'taka sobie' skórka do menu ;)

 

Za OpenGL polecam kickować, tego jest istna plaga. Domyślam się, że niektórzy mają ten syf jeszcze z czasów podstawówki i nie są tego nawet świadomi ( a zawsze oszczędzi się gracza ).

 

Zastanawiam się, czy sprawdzanie plików gracza może się odbywać tylko tuż przed wejściem na serwer?

Gdyby została zaimplementowana komenda do sprawdzenia konkretnemu graczowi, konkretnego pliku - powstałby sposób na np. sprawdzenie, ile ss'ów zapisało się graczowi w folderze gry (zakładając, że znajdą się w 'cstrike').

 

teoretycznie to sprawdza przed wejsciem na server, jesli nie ma duzo do sprawdzanie plików 

 

gdy jest wieksza ilosc np 500 to czasami kilka sekund po wejsciu na server sprawdza 


  • +
  • -
  • 0

#95 Gift`akaCheater

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:46
Offline

Napisano 03.02.2017 23:12

Zainstalowałem reamxmod, I miałem dokładnie ten sam problem wywalało niektórych graczy ns. Ściągnąłem najnowszy patch do ns'a normalnie wbiłem, ściągnąłem bodajrze v24 i nie mogłem wyskakiwało :


Host_Error: UserMsg: Not Present on Client 58
 
I problem był po stronie pluginu akurat u mnie Speedhack detector :)
 
Wyłączaj pluginy pokoleji i sprawdzaj czy któryś tego nie powoduję.

 


  • +
  • -
  • 0

#96 ksaju

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 10.02.2017 15:21

nie działa na serwerze newgame czyli LAN, ktos wie czemu?


  • +
  • -
  • 0

#97 tytusek

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 179
Profesjonalista

  • Postów:756
Offline

Napisano 10.02.2017 22:10

zrobiłem update tematu, dodałem nowe moduły, nowe aktualizacje i wiecej opisu 

wszystko sam konfigurowałem oprócz reunion zostawiłem standardowo konfiguracje jak i whblockera


  • +
  • -
  • 1

#98 _McHappy

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 190
Profesjonalista

  • Postów:414
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 10.02.2017 22:38

No jest ekstra powiem Ci tytusek.

 

 

na ReHLDS nie działają moduły:

  • ...
  • Orpheu
  • ...

 

Raz, że plugin korzystający z Orpheu (dokładnie Infinite Round) działa mi na serwerze NS (co przeczy wymogom autora z alliedów), to jeszcze na ReHLDS funkcjonuje wyśmienicie (pomimo powyższej notki xD, tak się obala standardy) - co oznacza, że przynajmniej część funkcji Orpheu jest realizowana poprawnie.

 

PS.

Nie wiem, czy to zawarłeś gdzieś (jak tak to prosiłbym o wskazanie), ale przydałby się choć powierzchowny opis owego API do pluginów amxx'a.


Użytkownik _McHappy edytował ten post 10.02.2017 22:42

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_19FF07_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_00FF00_000000_FFFFFF.png

#99 tytusek

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 179
Profesjonalista

  • Postów:756
Offline

Napisano 10.02.2017 22:41

No jest ekstra powiem Ci tytusek.

 

 

na ReHLDS nie działają moduły:

  • ...
  • Orpheu
  • ...

 

Raz, że plugin korzystający z Orpheu (dokładnie Infinite Round) działa mi na serwerze NS (co przeczy wymogom autora z alliedów), to jeszcze na ReHLDS funkcjonuje wyśmienicie (pomimo powyższej notki  xD, tak się obala standardy) - co oznacza, że przynajmniej część funkcji Orpheu jest realizowana poprawnie.

 

 

nie słyszałem jeszcze o tym na wszystkich forach ruskie zapewniają ze orpheu nie ma prawa działać bo została na innym kompilatorze skompilowane niż rehlds 

 

o API do amxx z rehlds oraz dodatków do metamoda obecnych 

>https://neugomon.ru/threads/2069/tu więcej info (po rosyjsku) :_:

 

 

a gratka tak wygląda spadochron stworzony przy pomocy ReAPI

#include <amxmodx>
#include <reapi>
 
public plugin_init()
{
register_plugin("[ReAPI] Parachute", "1.1", "ReHLDS Team");
RegisterHookChain(RG_PM_AirMove, "PM_AirMove", false);
}
 
public PM_AirMove(const playerIndex)
{
if (!(get_entvar(playerIndex, var_button) & IN_USE)
|| get_entvar(playerIndex, var_waterlevel) > 0) {
return;
}
new Float:flVelocity[3];
get_entvar(playerIndex, var_velocity, flVelocity);
if (flVelocity[2] < 0.0)
{
flVelocity[2] = (flVelocity[2] + 40.0 < -100.0) ? flVelocity[2] + 40.0 : -100.0;
set_entvar(playerIndex, var_sequence, ACT_WALK);
set_entvar(playerIndex, var_gaitsequence, ACT_IDLE);
set_pmove(pm_velocity, flVelocity);
set_movevar(mv_gravity, 80.0);
}
}

  • +
  • -
  • 1

#100 ODSCreative

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Sko
Offline

Napisano 11.02.2017 23:50

Używa ktoś wh blokera czy aimdetecora? :v
WHBlocker opengla na czilku puszczal, zas aimdetecotr potrafil mi na klanowce wywalic polowe ludzi jesli spauzowalem server na przerwe ;-;
PS: Ma ktoś rozwiazanie na kicki z powodem:
Reason: Banned for move commands flooding (Avg).
2. Ma ktoś moze resource.ini z configiem.cfg? Chcialem ściągnąć z forum ruskiego ale testu nie zaliczylem :
3. Zauważył ktoś spadki fpsow przy większej ilość graczy? Tak z servera 900FPS do 400?
4. Problem z metkiem, spauzowalem meta pause sb guardiana i teraz ni ma kija zeby go ruszyc ktos cos pomoze? :/

Użytkownik ODSCreative edytował ten post 11.02.2017 23:54

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

SkinsProject.pl | Zagraj i wygraj nowe skiny CS:GO ! - Jackpot CS:GO CoinSell.pl - Automatyczny sklep Coinów CSGOPolygon , CSGOAtse , CSGOCrash , SkinUp