Witam jest Ktoś w stanie poprawić plugin aby postać nie było przeżroczysta oraz aby zmiana kamery była dostepna dla każdego a nie tylko dla admina
https://amxx.pl/topi...amerę-huberttm/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 26.07.2016 17:17
Witam jest Ktoś w stanie poprawić plugin aby postać nie było przeżroczysta oraz aby zmiana kamery była dostepna dla każdego a nie tylko dla admina
https://amxx.pl/topi...amerę-huberttm/
Napisano 26.07.2016 17:34
Sprawdź to
#include <amxmodx>
#include <engine>
public plugin_init() {
register_plugin("Wybierz kamere", "1.1", "HubertTM edit Mavxvx")
register_clcmd("amx_camera", "menu")
register_clcmd("say /camera", "menu")
register_clcmd("say /kamera", "menu")
register_clcmd("say camera", "menu")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/rpgrocket.mdl")
}
public menu(id){
if(get_user_flags(id) & ADMIN_USER){
// FLAGA Z
new MyMenu=menu_create("Wybierz kamere","wybor");
menu_additem(MyMenu,"Kamera Zwykla \r (Standard)","",ADMIN_USER);
menu_additem(MyMenu,"Kamera z gory \r (Zalezy od wysokosci nieba!)","",ADMIN_USER);
menu_additem(MyMenu,"Kamera 3 osobowa","",ADMIN_USER);
menu_additem(MyMenu,"Kamera z ramienia","",ADMIN_USER);
menu_display(id, MyMenu,0);
}
else
client_print(id, print_console, "Brak dostepu")
return PLUGIN_HANDLED;
}
public wybor(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
set_view(id, CAMERA_NONE)
client_print(id, print_chat, "Kamera dla ciebie zostala ustawiona")
}
case 1:{
set_view(id, CAMERA_TOPDOWN)
client_print(id, print_chat, "Kamera dla ciebie zostala ustawiona")
}
case 2:{
set_view(id, CAMERA_3RDPERSON)
client_print(id, print_chat, "Kamera dla ciebie zostala ustawiona")
}
case 3:{
set_view(id, CAMERA_UPLEFT)
client_print(id, print_chat, "Kamera dla ciebie zostala ustawiona")
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Jeżeli pomogłem rozwiązać Twój problem daj mi Reputację na +
Wymienię środki z zabijaki na psc/doładownie
*KLIKNIJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ*
Napisano 26.07.2016 17:47
Nie skomplikuje
Napisano 26.07.2016 18:07
A umiałbyś kolego zmienić położenie kamery
Napisano 26.07.2016 19:38
A umiałbyś kolego zmienić położenie kamery
W jakim sensie zmienić położenie kamery?
Jeżeli pomogłem rozwiązać Twój problem daj mi Reputację na +
Wymienię środki z zabijaki na psc/doładownie
*KLIKNIJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ*
Napisano 26.07.2016 20:10
Chodzi mi o to że znalazłem moda kolegi Darkgl
http://darkgl.pl/ind...a-developerska/
w którym widać w pełni działąjącą kamere
Pobrałęm tego moda i wgrałem do Cs.

Działa wyśmienicie lecz oto maje pytanie
Czy jest możliwość zmiana kamery z "przodu" na kamere nad ramieniem tak jak to eferuje 1 plugin
Napisano 26.07.2016 20:40
Mam nadzieję, że o to Ci chodziło. Jeżeli tak to prosiłbym o plusika.
#include <amxmodx>
#include <engine>
public plugin_init() {
register_plugin("Wybierz kamere", "1.1", "HubertTM edit Mavxvx")
register_clcmd("amx_camera", "menu")
register_clcmd("say /camera", "menu")
register_clcmd("say /c", "menu")
register_clcmd("say camera", "menu")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/rpgrocket.mdl")
}
public menu(id){
if(get_user_flags(id) & ADMIN_USER){
// FLAGA Z
new MyMenu=menu_create("Wybierz kamere","wybor");
menu_additem(MyMenu,"Kamera Zwykla \r (Standard)","",ADMIN_USER);
menu_additem(MyMenu,"Kamera 3 osobowa","",ADMIN_USER);
menu_additem(MyMenu,"Kamera z ramienia","",ADMIN_USER);
menu_display(id, MyMenu,0);
}
else
client_print(id, print_console, "Dodaj flage z (user)")
return PLUGIN_HANDLED;
}
public wybor(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
set_view(id, CAMERA_NONE)
client_print(id, print_chat, "Przywrocono domyslna kamere")
}
case 1:{
set_view(id, CAMERA_3RDPERSON)
client_print(id, print_chat, "Ustawiono kamere 3 osobowa")
}
case 2:{
set_view(id, CAMERA_UPLEFT)
client_print(id, print_chat, "Ustawiono kamere z ramienia")
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Jeżeli pomogłem rozwiązać Twój problem daj mi Reputację na +
Wymienię środki z zabijaki na psc/doładownie
*KLIKNIJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ*
Napisano 26.07.2016 21:11
Plugin sie skomplikował lecz nadal potrzebuje flag
Mógłbyś kolego zrobić aby każdy mógł z niego korzystać
Napisano 26.07.2016 21:27
Jeżeli pomogłem rozwiązać Twój problem daj mi Reputację na +
Wymienię środki z zabijaki na psc/doładownie
*KLIKNIJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ*
Napisano 26.07.2016 21:50
Działa wyśmienicie lecz postać jest nadal przezroczysta.
Napisano 26.07.2016 22:06
Cóż autor tego plugina sam stwierdził, że minusem jest ta przezroczystość. Ja z tym problemem nic nie mogę uczynić.
Jeżeli pomogłem rozwiązać Twój problem daj mi Reputację na +
Wymienię środki z zabijaki na psc/doładownie
*KLIKNIJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ*
Napisano 26.07.2016 22:08
A nie mógłbyś dodać tej kamery z ramienia do pluginu darkgl
Napisano 26.07.2016 22:49
Dodane
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#define PLUGIN "Camera"
#define AUTHOR "DarkGL edit Mavxvx"
#define VERSION "1.0"
new const g_sCamclass[] = "PlayerCamera";
new pMenu;
public plugin_init(){
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
register_clcmd( "say /camera" , "cameraMenu" );
register_clcmd( "say /c" , "cameraMenu" );
register_clcmd( "say /kamera" , "cameraMenu" );
register_clcmd( "say camera" , "cameraMenu" );
pMenu = menu_create( "Wybor widoku" , "menuHandle" );
menu_additem( pMenu , "Widok pierwszoosobowy" , "1" );
menu_additem( pMenu , "Widok za plecow" , "2" );
menu_additem( pMenu , "Widok z ramienia" , "3" );
menu_setprop( pMenu , MPROP_EXITNAME , "Wyjscie" );
register_forward( FM_Think, "Think_PlayerCamera" );
}
public cameraMenu( id ){
menu_display( id , pMenu );
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menuHandle( id , menu , item ){
if( item == MENU_EXIT || !is_user_alive( id ) ){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new szInfo[ 256 ],
szName[ 256 ],
access,
callback;
menu_item_getinfo( menu , item , access , szInfo , charsmax( szInfo ) , szName , charsmax( szName ) , callback );
item = str_to_num( szInfo );
switch( item ){
case 1:{
set_view( id , CAMERA_NONE );
}
case 2:{
Create_PlayerCamera( id , 0 );
}
case 3:{
set_view( id , CAMERA_UPLEFT );
}
}
menu_display( id , pMenu );
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Create_PlayerCamera( id , type )
{
new iEnt; static const sClassname[] = "classname";
while( ( iEnt = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt, sClassname, g_sCamclass ) ) != 0 )
{
if( pev( iEnt, pev_owner) == id )
{
remove_entity( iEnt );
}
}
static const sInfo_target[] = "info_target";
iEnt = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, sInfo_target ) )
if( !iEnt )
return;
static const sCam_model[] = "models/w_usp.mdl";
set_pev( iEnt, pev_classname, g_sCamclass );
engfunc( EngFunc_SetModel, iEnt, sCam_model );
set_pev( iEnt, pev_solid, SOLID_TRIGGER );
set_pev( iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FLY );
set_pev( iEnt, pev_owner, id );
set_pev( iEnt , pev_iuser1 , type );
set_pev( iEnt, pev_rendermode, kRenderTransTexture );
set_pev( iEnt, pev_renderamt, 0.0 );
engfunc( EngFunc_SetView, id, iEnt );
set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() );
}
public Think_PlayerCamera( iEnt )
{
if( !pev_valid( iEnt ) ){
return FMRES_IGNORED;
}
static sClassname[32];
pev( iEnt, pev_classname, sClassname, sizeof sClassname - 1 );
if( !equal( sClassname, g_sCamclass ))
return FMRES_IGNORED;
static iOwner;
iOwner = pev( iEnt, pev_owner );
if( !is_user_alive( iOwner ) )
return FMRES_IGNORED;
static iButtons;
iButtons = pev( iOwner, pev_button );
if( iButtons & IN_USE )
{
engfunc( EngFunc_SetView, iOwner, iOwner );
engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEnt );
return FMRES_IGNORED;
}
static Float:fOrigin[3], Float:fAngle[3], Float: fView[ 3 ] , Float: fOriginNew[ 3 ];
pev( iOwner, pev_origin, fOrigin );
pev( iOwner , pev_view_ofs , fView );
pev( iOwner, pev_v_angle, fAngle );
static Float:fVBack[3];
angle_vector( fAngle, ANGLEVECTOR_FORWARD, fVBack );
xs_vec_add( fOrigin , fView , fOrigin );
if( pev( iEnt , pev_iuser1 ) == 0 ){
xs_vec_neg( fVBack , fVBack );
}
fOriginNew[2] = fOrigin[ 2 ] + 20.0;
xs_vec_mul_scalar( fVBack , 150.0 , fVBack );
xs_vec_add( fOrigin , fVBack , fOriginNew );
trace_line( iOwner , fOrigin , fOriginNew , fOriginNew );
engfunc( EngFunc_SetOrigin, iEnt, fOriginNew );
xs_vec_sub( fOrigin, fOriginNew , fOrigin );
xs_vec_normalize( fOrigin , fOrigin );
vector_to_angle( fOrigin , fOrigin );
fOrigin[ 0 ] *= -1;
set_pev( iEnt, pev_angles, fOrigin );
set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() );
return FMRES_HANDLED;
}
oraz plik amxx http://www.speedysha...m/bdWdd/mc.amxx
Inaczej już nie umiem. To tyle.
Jeżeli pomogłem rozwiązać Twój problem daj mi Reputację na +
Wymienię środki z zabijaki na psc/doładownie
*KLIKNIJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ*
Napisano 26.07.2016 22:59
Dzięki wielkie
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych