Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kamera 3d


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 77
Zaawansowany

  • Postów:445
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 26.07.2016 17:17

Witam jest Ktoś w stanie poprawić plugin aby postać nie było przeżroczysta oraz aby zmiana kamery była dostepna dla każdego a nie tylko dla admina

https://amxx.pl/topi...amerę-huberttm/


  • +
  • -
  • 0

#2 Mavxvx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:151
  • GG:
Offline

Napisano 26.07.2016 17:34

Sprawdź to

#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init() {
	register_plugin("Wybierz kamere", "1.1", "HubertTM edit Mavxvx")
	register_clcmd("amx_camera", "menu")	
	register_clcmd("say /camera", "menu")	
	register_clcmd("say /kamera", "menu")	
	register_clcmd("say camera", "menu")	
	
}
public plugin_precache()
{
        precache_model("models/rpgrocket.mdl")
}


public menu(id){
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_USER){
		// FLAGA Z
		
		
		new MyMenu=menu_create("Wybierz kamere","wybor");
		
		menu_additem(MyMenu,"Kamera Zwykla \r (Standard)","",ADMIN_USER);
		menu_additem(MyMenu,"Kamera z gory \r (Zalezy od wysokosci nieba!)","",ADMIN_USER);
		menu_additem(MyMenu,"Kamera 3 osobowa","",ADMIN_USER);
		menu_additem(MyMenu,"Kamera z ramienia","",ADMIN_USER);
		
		menu_display(id, MyMenu,0);
	}
	else
		client_print(id, print_console, "Brak dostepu")
	
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public wybor(id, menu, item){
	switch(item){
		case 0:{
			set_view(id, CAMERA_NONE)
			client_print(id, print_chat, "Kamera dla ciebie zostala ustawiona")
		}
		case 1:{
			
			set_view(id, CAMERA_TOPDOWN)
			client_print(id, print_chat, "Kamera dla ciebie zostala ustawiona")
		}
		case 2:{
			set_view(id, CAMERA_3RDPERSON)
			client_print(id, print_chat, "Kamera dla ciebie zostala ustawiona")
		}
		case 3:{
			set_view(id, CAMERA_UPLEFT)
			client_print(id, print_chat, "Kamera dla ciebie zostala ustawiona")
		}
	}	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0

Jeżeli pomogłem rozwiązać Twój problem daj mi Reputację na ;) 
 
Wymienię środki z zabijaki na psc/doładownie
*KLIKNIJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ*


#3 viper367

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 77
Zaawansowany

  • Postów:445
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 26.07.2016 17:47

Nie skomplikuje

 


  • +
  • -
  • 0

#4 viper367

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 77
Zaawansowany

  • Postów:445
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 26.07.2016 18:07

A umiałbyś kolego zmienić położenie kamery


  • +
  • -
  • 0

#5 Mavxvx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:151
  • GG:
Offline

Napisano 26.07.2016 19:38

A umiałbyś kolego zmienić położenie kamery

 

W jakim sensie zmienić położenie kamery?


  • +
  • -
  • 0

Jeżeli pomogłem rozwiązać Twój problem daj mi Reputację na ;) 
 
Wymienię środki z zabijaki na psc/doładownie
*KLIKNIJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ*


#6 viper367

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 77
Zaawansowany

  • Postów:445
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 26.07.2016 20:10

Chodzi mi o to że znalazłem moda  kolegi Darkgl

http://darkgl.pl/ind...a-developerska/

w którym widać w pełni działąjącą kamere

Pobrałęm tego moda i wgrałem do  Cs

a1e486c96172a.jpg

Działa  wyśmienicie lecz oto maje pytanie

Czy jest możliwość zmiana kamery z "przodu" na kamere nad ramieniem tak jak to eferuje 1 plugin


  • +
  • -
  • 0

#7 Mavxvx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:151
  • GG:
Offline

Napisano 26.07.2016 20:40

Mam nadzieję, że o to Ci chodziło. Jeżeli tak to prosiłbym o plusika.

#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init() {
	register_plugin("Wybierz kamere", "1.1", "HubertTM edit Mavxvx")
	register_clcmd("amx_camera", "menu")	
	register_clcmd("say /camera", "menu")	
	register_clcmd("say /c", "menu")	
	register_clcmd("say camera", "menu")	
	
}
public plugin_precache()
{
        precache_model("models/rpgrocket.mdl")
}


public menu(id){
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_USER){
		// FLAGA Z
		
		
		new MyMenu=menu_create("Wybierz kamere","wybor");
		
		menu_additem(MyMenu,"Kamera Zwykla \r (Standard)","",ADMIN_USER);
		menu_additem(MyMenu,"Kamera 3 osobowa","",ADMIN_USER);
		menu_additem(MyMenu,"Kamera z ramienia","",ADMIN_USER);
		
		menu_display(id, MyMenu,0);
	}
	else
		client_print(id, print_console, "Dodaj flage z (user)")
	
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public wybor(id, menu, item){
	switch(item){
		case 0:{
			set_view(id, CAMERA_NONE)
			client_print(id, print_chat, "Przywrocono domyslna kamere")
		}
		case 1:{
			set_view(id, CAMERA_3RDPERSON)
			client_print(id, print_chat, "Ustawiono kamere 3 osobowa")
		}
		case 2:{
			set_view(id, CAMERA_UPLEFT)
			client_print(id, print_chat, "Ustawiono kamere z ramienia")
		}
	}	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

Jeżeli pomogłem rozwiązać Twój problem daj mi Reputację na ;) 
 
Wymienię środki z zabijaki na psc/doładownie
*KLIKNIJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ*


#8 viper367

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 77
Zaawansowany

  • Postów:445
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 26.07.2016 21:11

Plugin sie skomplikował lecz nadal potrzebuje flag

Mógłbyś kolego zrobić aby każdy mógł z niego korzystać


  • +
  • -
  • 0

#9 Mavxvx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:151
  • GG:
Offline

Napisano 26.07.2016 21:27

Sprawdź http://www.speedysha...3n6/camera.amxx


  • +
  • -
  • 0

Jeżeli pomogłem rozwiązać Twój problem daj mi Reputację na ;) 
 
Wymienię środki z zabijaki na psc/doładownie
*KLIKNIJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ*


#10 viper367

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 77
Zaawansowany

  • Postów:445
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 26.07.2016 21:50

Działa wyśmienicie lecz postać jest nadal przezroczysta.


  • +
  • -
  • 0

#11 Mavxvx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:151
  • GG:
Offline

Napisano 26.07.2016 22:06

Cóż autor tego plugina sam stwierdził, że minusem jest ta przezroczystość. Ja z tym problemem nic nie mogę uczynić.


  • +
  • -
  • 0

Jeżeli pomogłem rozwiązać Twój problem daj mi Reputację na ;) 
 
Wymienię środki z zabijaki na psc/doładownie
*KLIKNIJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ*


#12 viper367

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 77
Zaawansowany

  • Postów:445
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 26.07.2016 22:08

A nie mógłbyś dodać tej kamery z ramienia do pluginu darkgl


  • +
  • -
  • 0

#13 Mavxvx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:151
  • GG:
Offline

Napisano 26.07.2016 22:49

Dodane

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <xs>

#define PLUGIN	"Camera"
#define AUTHOR	"DarkGL edit Mavxvx"
#define VERSION	"1.0"

new const g_sCamclass[] = "PlayerCamera";
new pMenu;

public plugin_init(){
	
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
	
	register_clcmd( "say /camera" , "cameraMenu" );
	register_clcmd( "say /c" , "cameraMenu" );
	register_clcmd( "say /kamera" , "cameraMenu" );
	register_clcmd( "say camera" , "cameraMenu" );
	
	pMenu	=	menu_create( "Wybor widoku" , "menuHandle" );
	
	menu_additem( pMenu , "Widok pierwszoosobowy" , "1" );
	menu_additem( pMenu , "Widok za plecow" , "2" );
	menu_additem( pMenu , "Widok z ramienia" , "3" );
	
	menu_setprop( pMenu , MPROP_EXITNAME , "Wyjscie" );
	
	register_forward( FM_Think, "Think_PlayerCamera" );
}

public cameraMenu( id ){
	
	menu_display( id , pMenu );
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public menuHandle( id , menu , item ){
	
	if( item == MENU_EXIT || !is_user_alive( id ) ){
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new szInfo[ 256 ],
	szName[ 256 ],
	access,
	callback;
	
	menu_item_getinfo( menu , item , access , szInfo , charsmax( szInfo ) , szName , charsmax( szName ) , callback );
	
	item	=	str_to_num( szInfo );
	
	switch( item ){
		case 1:{
			set_view( id , CAMERA_NONE );
		}
		case 2:{
			Create_PlayerCamera( id , 0 );
		}
		case 3:{
			set_view( id , CAMERA_UPLEFT );
		}
	}
	
	menu_display( id , pMenu );
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Create_PlayerCamera( id , type )
{
	new iEnt; static const sClassname[] = "classname";
	while( ( iEnt = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt, sClassname, g_sCamclass ) ) != 0 )
	{
		if( pev( iEnt, pev_owner) == id )
		{
			remove_entity( iEnt );
		}
	}
	
	static const sInfo_target[] = "info_target";
	iEnt = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, sInfo_target ) )
	
	if( !iEnt )
		return;
	
	static const sCam_model[] = "models/w_usp.mdl";
	set_pev( iEnt, pev_classname, g_sCamclass );
	engfunc( EngFunc_SetModel, iEnt, sCam_model );
	
	set_pev( iEnt, pev_solid, SOLID_TRIGGER );
	set_pev( iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FLY );
	set_pev( iEnt, pev_owner, id );
	
	set_pev( iEnt , pev_iuser1 , type );
	
	set_pev( iEnt, pev_rendermode, kRenderTransTexture );
	set_pev( iEnt, pev_renderamt, 0.0 );
	
	engfunc( EngFunc_SetView, id, iEnt );
	set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() );
}

public Think_PlayerCamera( iEnt )
{
	if( !pev_valid( iEnt ) ){
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	static sClassname[32];
	pev( iEnt, pev_classname, sClassname, sizeof sClassname - 1 );
	
	if( !equal( sClassname, g_sCamclass ))
		return FMRES_IGNORED;
	
	static iOwner;
	iOwner = pev( iEnt, pev_owner );
	
	if( !is_user_alive( iOwner ) )
		return FMRES_IGNORED;
	
	static iButtons;
	iButtons = pev( iOwner, pev_button );
	
	if( iButtons & IN_USE )
	{
		engfunc( EngFunc_SetView, iOwner, iOwner );
		engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEnt );
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	static Float:fOrigin[3], Float:fAngle[3], Float: fView[ 3 ] , Float: fOriginNew[ 3 ];
	pev( iOwner, pev_origin, fOrigin );
	pev( iOwner , pev_view_ofs , fView );
	
	pev( iOwner, pev_v_angle, fAngle );
	
	static Float:fVBack[3];
	angle_vector( fAngle, ANGLEVECTOR_FORWARD, fVBack );
	
	xs_vec_add( fOrigin , fView , fOrigin );
	
	if( pev( iEnt , pev_iuser1 ) == 0 ){
		xs_vec_neg( fVBack , fVBack );
	}
	
	fOriginNew[2] = fOrigin[ 2 ] + 20.0;
	
	xs_vec_mul_scalar( fVBack , 150.0 , fVBack );
	
	xs_vec_add( fOrigin , fVBack , fOriginNew );
	
	trace_line( iOwner , fOrigin , fOriginNew , fOriginNew );
	
	engfunc( EngFunc_SetOrigin, iEnt, fOriginNew );
	
	xs_vec_sub( fOrigin, fOriginNew , fOrigin );
	xs_vec_normalize( fOrigin , fOrigin );
	
	vector_to_angle(  fOrigin ,  fOrigin );
	
	fOrigin[ 0 ] *= -1;
	
	set_pev( iEnt, pev_angles,  fOrigin );
	set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() );
	
	return FMRES_HANDLED;
}

oraz plik amxx http://www.speedysha...m/bdWdd/mc.amxx

Inaczej już nie umiem. To tyle.


  • +
  • -
  • 1

Jeżeli pomogłem rozwiązać Twój problem daj mi Reputację na ;) 
 
Wymienię środki z zabijaki na psc/doładownie
*KLIKNIJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ*


#14 viper367

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 77
Zaawansowany

  • Postów:445
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 26.07.2016 22:59

Dzięki wielkie


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych