Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

Zmiana klasy na premium

zombie plague 4.3

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 MegatrOn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 05.06.2016 19:01

Witam posiadam klasę która ma 3 skoki. Chciałbym dodać ją na flagę by była ona klasą premium. Obojętnie jaka flaga. Próbowałem za pomocą poradników na amxx ale niestety coś mi nie idzie. Proszę o pomoc. Podaję sma klasy ;)

 

 

/*
Multijump addon by twistedeuphoria
Plagued by Dabbi
Classed by B!gBud
 
CVARS:
zp_tight_jump 2 (Default)
 
*/
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>
 
new jumpznum[33] = 0
new bool:dozjump[33] = false
new cvar_jumps
new g_zclass_tight
 
// Tight Zombie Atributes
new const zclass_name[] = { "Jumper Zombie" } // name
new const zclass_info[] = { "2 Skoki" } // description
new const zclass_model[] = { "zombie" } // model
new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } // claw model
const zclass_health = 1900 // health
const zclass_speed = 260 // speed
const Float:zclass_gravity = 0.8 // gravity
const Float:zclass_knockback = 1.5 // knockback
 
public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] Class Tight", "1.0c", "MultiJump by twistedeuphoria, Plagued by Dabbi, Classed by B!gBud")
cvar_jumps = register_cvar("zp_tight_jump","2")
}
 
public plugin_precache()
{
g_zclass_tight = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
}
 
public client_putinserver(id)
{
jumpznum[id] = 0
dozjump[id] = false
}
 
public client_disconnect(id)
{
jumpznum[id] = 0
dozjump[id] = false
}
 
public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE
if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_tight) return PLUGIN_CONTINUE
 
new nzbut = get_user_button(id)
new ozbut = get_user_oldbutton(id)
if((nzbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(ozbut & IN_JUMP))
{
if (jumpznum[id] < get_pcvar_num(cvar_jumps))
{
dozjump[id] = true
jumpznum[id]++
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
if((nzbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
{
jumpznum[id] = 0
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public client_PostThink(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE
if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_tight) return PLUGIN_CONTINUE
 
if(dozjump[id] == true)
{
new Float:vezlocityz[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz)
vezlocityz[2] = random_float(265.0,285.0)
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz)
dozjump[id] = false
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Alconis

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Paweł
Offline

Napisano 05.06.2016 20:21

https://amxx.pl/topi...zombie-premium/


  • +
  • -
  • 0

#3 MegatrOn

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 06.06.2016 15:20

Pisałem że próbowałem sam ale zawsze wyskakiwał jakiś problem.


  • +
  • -
  • 0

#4 MegatrOn

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 10.06.2016 15:45

Odświeżam. To jak jest ktoś w stanie to dla mnie zrobić? Wiem że to chwila roboty ale mi nie wychodzi 


  • +
  • -
  • 0

#5 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 10.06.2016 16:33

Będziesz musiał sobie podmienić pliczki, i najprawdopodobniej jeśli masz klasy inne, to będą Ci wywalały błąd w rejestrowaniu klasy, bo nie będzie dopisanej na końcu wartości do "flags", 

 

powinno to wyglądać w innych klasach mniej więcej tak;

g_zclass_tight = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback, 0)
 
zclass_name jako nazwa klasy
zclass_info jako info o klase
zclass_model jako model postaci klasy
zclass_clawmodel jako model rąk/szczek (ogólnie kosy ;P)
zclass_health jako hp klasy
zclass_speed jako predkosc klasy 
zclass_gravity jako grawitacja klasy
zclass_knockback jako odrzut klasy przy strelaniu w nia
i na samym końcu tutaj 0, oznacza to że klasa jest dostępna dla każdego. Jak chcesz zmienić klasę na VIP/premium wystarczy że dopiszesz w rejestrowaniu klasy na samym końcu flagę na jaką będzie klasa.
 
Możesz dodać też const'a do "tabelki" na górze kodu 
 
const zclass_flags = ADMIN_LEVEL_H
 
 
 
Jak gdzieś się "rąbnąłem" to popraw mnie ktoś :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych