Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

/guns - Menu Broni dla CT

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 RomanHardcor

    Jestem Mistrzem :D

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:289
  • GG:
  • Imię:Roman
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 13.05.2016 08:57

Witam posiadam menu broni od cypisa i kod wygląda tak

public MenuBroni(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || gTeam[id] != 2 || czas_bronie)
	return PLUGIN_HANDLED;
	
	UstawMenuWeapon(id, true, true, 0, 0);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

new bool:bronie_menu[MAX+1][2];
new bronie_bitsum[MAX+1][2];
new bronie_gracza[MAX+1][2];
public UstawMenuWeapon(id, bool:bronie, bool:pistolety, bitsum_bronie, bitsum_pistolety)
{
	if(!bronie && !pistolety)
	{
		new weapon = bronie_gracza[id][0], weaponname[24];
		if(weapon > 0)
		{
			get_weaponname(weapon, weaponname, 23);
			give_item(id, weaponname);
			cs_set_user_bpammo(id, weapon, maxAmmo[weapon]);
		}
		
		weapon = bronie_gracza[id][1];
		if(weapon > 0)
		{
			get_weaponname(weapon, weaponname, 23);
			give_item(id, weaponname);
			cs_set_user_bpammo(id, weapon, maxAmmo[weapon]);
		}
		return;
	}
	
	bronie_gracza[id][0] = 0;
	bronie_gracza[id][1] = 0;
	
	bronie_menu[id][0] = bronie;
	bronie_menu[id][1] = pistolety;
	
	bronie_bitsum[id][0] = bitsum_bronie;
	bronie_bitsum[id][1] = bitsum_pistolety;
	
	MenuBronie(id);
}

public MenuBronie(id)
{
	if(!bronie_menu[id][0] && bronie_menu[id][1])
	{
		MenuPistolety(id);
		return;
	}
	if(!bronie_menu[id][0])
	return;
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "MenuBronie pre");
	#endif
	
	new menu = menu_create("Wybierz Bronie:", "Handel_Bronie");
	if(!(bronie_bitsum[id][0] & (1<<CSW_M4A1)))
	menu_additem(menu, "M4A1", "22");
	if(!(bronie_bitsum[id][0] & (1<<CSW_AK47)))
	menu_additem(menu, "AK47", "28");
	if(!(bronie_bitsum[id][0] & (1<<CSW_AWP)))
	menu_additem(menu, "AWP", "18");
	if(!(bronie_bitsum[id][0] & (1<<CSW_SCOUT)))
	menu_additem(menu, "Scout", "3");
	if(!(bronie_bitsum[id][0] & (1<<CSW_AUG)))
	menu_additem(menu, "AUG", "8");
	if(!(bronie_bitsum[id][0] & (1<<CSW_SG550)))
	menu_additem(menu, "Krieg 550", "13");
	if(!(bronie_bitsum[id][0] & (1<<CSW_M249)))
	menu_additem(menu, "M249", "20");
	if(!(bronie_bitsum[id][0] & (1<<CSW_MP5NAVY)))
	menu_additem(menu, "MP5", "19");
	if(!(bronie_bitsum[id][0] & (1<<CSW_UMP45)))
	menu_additem(menu, "UMP45", "12");
	if(!(bronie_bitsum[id][0] & (1<<CSW_FAMAS)))
	menu_additem(menu, "Famas", "15");
	if(!(bronie_bitsum[id][0] & (1<<CSW_GALIL)))
	menu_additem(menu, "Galil", "14");
	if(!(bronie_bitsum[id][0] & (1<<CSW_M3)))
	menu_additem(menu, "M3", "21");
	if(!(bronie_bitsum[id][0] & (1<<CSW_XM1014)))
	menu_additem(menu, "XM1014", "5");
	if(!(bronie_bitsum[id][0] & (1<<CSW_MAC10)))
	menu_additem(menu, "Mac10", "7");
	if(!(bronie_bitsum[id][0] & (1<<CSW_TMP)))
	menu_additem(menu, "TMP", "23");
	if(!(bronie_bitsum[id][0] & (1<<CSW_P90)))
	menu_additem(menu, "P90", "30");
	if(!(bronie_bitsum[id][0] & (1<<CSW_G3SG1)))
	menu_additem(menu, "G3SG1 (autokampa)", "24");
	if(!(bronie_bitsum[id][0] & (1<<CSW_SG552)))
	menu_additem(menu, "Krieg 552 (autokampa)", "27");
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
	
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "MenuBronie post");
	#endif
}

public Handel_Bronie(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT || !is_user_alive(id) || !bronie_menu[id][0])
	return;
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "Handel_Bronie pre");
	#endif
	
	new weaponname[24], data[3], weapon, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, weapon, data, 2, _, _, callback);
	
	if((callback = Jaki_Pistolet(id)) > 0)
	ham_strip_weapon(id, callback);
	
	weapon = str_to_num(data);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 23);
	
	give_item(id, weaponname);
	cs_set_user_bpammo(id, weapon, maxAmmo[weapon]);
	bronie_gracza[id][0] = weapon;
	
	if(bronie_menu[id][1])
	MenuPistolety(id);
	
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "Handel_Bronie post");
	#endif
}

public MenuPistolety(id)
{
	if(!bronie_menu[id][1])
	return;
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "MenuPistolety pre");
	#endif	
	
	new menu = menu_create("Wybierz Pistolet:", "Handel_Pistolety");
	if(!(bronie_bitsum[id][1] & (1<<CSW_USP)))
	menu_additem(menu, "USP",	"16");
	if(!(bronie_bitsum[id][1] & (1<<CSW_GLOCK18)))
	menu_additem(menu, "Glock", 	"17");
	if(!(bronie_bitsum[id][1] & (1<<CSW_DEAGLE)))
	menu_additem(menu, "Deagle", 	"26");
	if(!(bronie_bitsum[id][1] & (1<<CSW_P228)))
	menu_additem(menu, "P228",	"1");
	if(!(bronie_bitsum[id][1] & (1<<CSW_FIVESEVEN)))
	menu_additem(menu, "FiveSeven", "11");
	if(!(bronie_bitsum[id][1] & (1<<CSW_ELITE)))
	menu_additem(menu, "Dual", 	"10");
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_display(id, menu);
	
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "MenuPistolety post");
	#endif	
}

public Handel_Pistolety(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT || !is_user_alive(id) || !bronie_menu[id][1])
	return;
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "Handel_Pistolety pre");
	#endif
	
	new weaponname[24], data[3], weapon, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, weapon, data, 2, _, _, callback);
	
	weapon = str_to_num(data);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 23);
	give_item(id, weaponname);
	cs_set_user_bpammo(id, weapon, maxAmmo[weapon]);
	
	bronie_gracza[id][1] = weapon;
	
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "Handel_Pistolety post");
	#endif
}

Chciałem się zapytać jak mogę dodać na samej górze broń by to wyglądało np tak.

Złote M4 (+75% obrazen)

I chciałbym by było to klikalne tylko dla danej flagi czyli u mnie to będzie.

ADMIN_LEVEL_H czyli flaga T

Oraz połączyć chcę tą złotą m4 z tym pluginem z tej paczki.

https://amxx.pl/topi...nikatowa/page-2

Dziękuje z góry za pomoc, pozdrawiam ;)

 

PS: nie mogłem znaleźć spoilera.


Użytkownik RomanHardcor edytował ten post 13.05.2016 08:58

  • +
  • -
  • 0

Znajomosć -> PAWN | CSS | HTML 

 

 

Blantever.PL

 

Master Yoga to mój autorytet. 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych