Hmm.... takie dziwactwo chce zastosować, aby wpisywało Rodzaj, zależnie od Choosen[id] i używało tego do określenia zmiennej.
sizeof(Rodzaj)
Rodzaj[i][0]
Rodzaj[i][2]
Zamiast Rodzaj - np. FirstWeaponNames (zależy jak już pisałem od Choosen[id] co wyświetli )
http://pastebin.com/raw/Z3cnV37j
public Menu(id)
{
new wMenu, Rodzaj[21];
new String[32], Line[128];
if(Choosen[id] == 1)
format(Rodzaj, charsmax(Rodzaj), "FirstWeaponNames");
if(Choosen[id] == 3)
format(Rodzaj, charsmax(Rodzaj), "SecondaryWeaponNames");
if(Choosen[id] == 5)
format(Rodzaj, charsmax(Rodzaj), "OtherWeaponNames");
if(Choosen[id] == 0)
{
wMenu = menu_create("Wybierz rodzaj broni", "wMenuHandler");
menu_additem(wMenu, "Bron podstawowa", "1");
menu_additem(wMenu, "Bron dodatkowa", "3");
menu_additem(wMenu, "Pozostale bronie", "5");
}
if(Choosen[id] == 1 || Choosen[id] == 3 || Choosen[id] == 5)
{
// Wyswietla nazwy broni ktorej skin chcemy wybrac
wMenu = menu_create("Wybierz bron", "wMenuHandler");
new start = -1;
for(new a; a < AllWeapon; a++)
{
for(new i = 0 ; i < sizeof(Rodzaj); i++)
{
//zamiast Rodzaj ma wstawic dany string jako zmienna
if((i != start) && Weapons[a] == str_to_num(Rodzaj[i][2])) //sprawdza czy id broni jest zawarte w Weapons
{
//zamiast Rodzaj ma wstawic dany string jako zmienna
format(Line, 127, "%s", Rodzaj[i][0]);
//zamiast Rodzaj ma wstawic dany string jako zmienna
//bylo OtherWeaponNames[i][0]);
//zamiast Rodzaj[i][0]);
// i tak powinno wyswietlac ;d zaleznie od Choosen[id]
menu_additem(wMenu, Line, Rodzaj[i][2]);
}
}
}
}
menu_display(id, wMenu);
}


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










