Hmm.... takie dziwactwo chce zastosować, aby wpisywało Rodzaj, zależnie od Choosen[id] i używało tego do określenia zmiennej.
sizeof(Rodzaj)
Rodzaj[i][0]
Rodzaj[i][2]
Zamiast Rodzaj - np. FirstWeaponNames (zależy jak już pisałem od Choosen[id] co wyświetli )
http://pastebin.com/raw/Z3cnV37j
public Menu(id) { new wMenu, Rodzaj[21]; new String[32], Line[128]; if(Choosen[id] == 1) format(Rodzaj, charsmax(Rodzaj), "FirstWeaponNames"); if(Choosen[id] == 3) format(Rodzaj, charsmax(Rodzaj), "SecondaryWeaponNames"); if(Choosen[id] == 5) format(Rodzaj, charsmax(Rodzaj), "OtherWeaponNames"); if(Choosen[id] == 0) { wMenu = menu_create("Wybierz rodzaj broni", "wMenuHandler"); menu_additem(wMenu, "Bron podstawowa", "1"); menu_additem(wMenu, "Bron dodatkowa", "3"); menu_additem(wMenu, "Pozostale bronie", "5"); } if(Choosen[id] == 1 || Choosen[id] == 3 || Choosen[id] == 5) { // Wyswietla nazwy broni ktorej skin chcemy wybrac wMenu = menu_create("Wybierz bron", "wMenuHandler"); new start = -1; for(new a; a < AllWeapon; a++) { for(new i = 0 ; i < sizeof(Rodzaj); i++) { //zamiast Rodzaj ma wstawic dany string jako zmienna if((i != start) && Weapons[a] == str_to_num(Rodzaj[i][2])) //sprawdza czy id broni jest zawarte w Weapons { //zamiast Rodzaj ma wstawic dany string jako zmienna format(Line, 127, "%s", Rodzaj[i][0]); //zamiast Rodzaj ma wstawic dany string jako zmienna //bylo OtherWeaponNames[i][0]); //zamiast Rodzaj[i][0]); // i tak powinno wyswietlac ;d zaleznie od Choosen[id] menu_additem(wMenu, Line, Rodzaj[i][2]); } } } } menu_display(id, wMenu); }