Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ANY?] Weapon Attachment API


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7172
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 14.04.2016 01:25

<div><font size="5">Weapon Attachment API</font><br /><br />This plugin main function was to easily get the weapons' end position of the barrel (muzzle_flash) in CS:GO. However there are some other uses to it also.<br /><br /><br /><b><font size="5">Natives</font></b><br />Inside WeaponAttachmentAPI.inc:<br /><div style="margin:20px; margin-top:5px">
<div class="smallfont" style="margin-bottom:2px">Code:</div>
<hr /><code style="margin:0px" dir="ltr" style="text-align:left">/**<br />&nbsp;* Gets the attachment postion of the client's current weapon.<br />&nbsp;*<br />&nbsp;* @param client&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Client index<br />&nbsp;* @param attachment&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; The attachment point to look up<br />&nbsp;* @return&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Returns false if the position could not be looked up<br />&nbsp;* @error&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Invalid client.<br />&nbsp;*/<br />native bool WA_GetAttachmentPos(int client, char[] attachment, float pos[3]);</code><hr />
</div><b><font size="5">Plugins</font></b><br /><a href="https://forums.allie...d.php?p=------"target="_blank">Weapon Lasers</a><br /><br /><br /><b><font size="5">Downloads</font></b><br /><a href="https://github.com/MitchDizzle/WeaponAttachmentAPI/blob/master/plugins/WeaponAttachmentAPI.smx?raw=true" target="_blank">Plugin</a><br /><a href="https://github.com/MitchDizzle/WeaponAttachmentAPI/blob/master/scripting/WeaponAttachmentAPI.sp" target="_blank">Source</a><br /><a href="https://github.com/MitchDizzle/WeaponAttachmentAPI/blob/master/scripting/include/WeaponAttachmentAPI.inc" target="_blank">Include File</a><br /><br /><a href="https://github.com/MitchDizzle/WeaponAttachmentAPI" target="_blank">GitHub Link</a></div>

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych