<div><font size="5">Weapon Attachment API</font><br /><br />This plugin main function was to easily get the weapons' end position of the barrel (muzzle_flash) in CS:GO. However there are some other uses to it also.<br /><br /><br /><b><font size="5">Natives</font></b><br />Inside WeaponAttachmentAPI.inc:<br /><div style="margin:20px; margin-top:5px">
<div class="smallfont" style="margin-bottom:2px">Code:</div>
<hr /><code style="margin:0px" dir="ltr" style="text-align:left">/**<br /> * Gets the attachment postion of the client's current weapon.<br /> *<br /> * @param client Client index<br /> * @param attachment The attachment point to look up<br /> * @return Returns false if the position could not be looked up<br /> * @error Invalid client.<br /> */<br />native bool WA_GetAttachmentPos(int client, char[] attachment, float pos[3]);</code><hr />
</div><b><font size="5">Plugins</font></b><br /><a href="https://forums.allie...d.php?p=------"target="_blank">Weapon Lasers</a><br /><br /><br /><b><font size="5">Downloads</font></b><br /><a href="https://github.com/MitchDizzle/WeaponAttachmentAPI/blob/master/plugins/WeaponAttachmentAPI.smx?raw=true" target="_blank">Plugin</a><br /><a href="https://github.com/MitchDizzle/WeaponAttachmentAPI/blob/master/scripting/WeaponAttachmentAPI.sp" target="_blank">Source</a><br /><a href="https://github.com/MitchDizzle/WeaponAttachmentAPI/blob/master/scripting/include/WeaponAttachmentAPI.inc" target="_blank">Include File</a><br /><br /><a href="https://github.com/MitchDizzle/WeaponAttachmentAPI" target="_blank">GitHub Link</a></div>
Wyświetl pełny artykuł
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ANY?] Weapon Attachment API
Temat rozp. Adminek AMXX.PL, 14.04.2016 01:25
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych