Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cmod czyli RPG Kit

cmod rpg rpgkit kit sourcemod sourcepawn opensource open source

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.03.2016 18:53

*
Popularny

Jak zwykle z gory przepraszam za brak Polskich znakow, oraz ewentualne bledy ortograficzne/interpunkcyjine

Wstep



Chcial bys zalozyc server CodMod, DiabloMod, lub jakis inny?
Ale nie chce ci sie pisac systemu exp'a, item'ow, klas?
Ten plugin (a raczej te pluginy) sa wlasnie dla ciebie
Cmod to zbior pluginów, ktory ulatwi ci szybkie napisanie (a juz w krotce skonfigurowanie) swojego wlasnego RPG Moda.
W aktualnej wersji najbardziej skorzystaja osoby ktore znaja sie na scriptingu w SP, ale obiecuje ze niedlugo to sie zmienni ;)

Zawartosc



Na dzien dzisjejszy w paczce znajdziesz:

  • Cmod_ClassCore plugin odpowiedzialny za klasy (tworzenie, usuwanie, forwardy)
  • Cmod_ExpCore plugin odpowiedzialny za system exp'a
  • Cmod_ItemCore plugin odpowiedzialny za itemy (tworzenie, usuwanie, forwardy)
  • Cmod_SkillCore plugin odpowiedzialny za skille (tworzenie, usuwanie, forwardy)
  • Cmod_PreparedSkill plugin odpowiedzialny za konfiguracjie skilli
  • Cmod_StatsCore plugin odpowiedzialny za statystyki

Roznice od poprzedniej wersji



Kod od ostatniego prototypu zostal napisany kilku krotnie, publikuje ta wersjie ze wzgledu na to ze jestem z niej najbardziej zadowolony (ale czas oceni jak bedzie sie to sprawdzac).
Klasy/itemy z prototypu nie beda dzialac pod ta wersjia!!!

Jaka jest roznica od prototypu?
Miedzy innymi:

  • Rozbicie kodu na odzielnne pluginy
  • Nowa idea
  • Kod oparty na skladni SP 1.7+
  • Prawie wszystkie dane oparte na tablicach dynamicznych (Dzięki ktorym nie trzeba ustawiac limitu klas/itemow/itp.)

Twoja pomoc



Chcesz pomoze w rozwoju, ale nie wiesz co zrobic?
od razu ci powiem ze mile widziane jest:

  • Dolaczenie sie do rozwoju Cmod'a (chetnie będę przyjmowal Pull request)
  • Dawanie propozycji co mozna by stworzyc itp.
  • Zglaszanie bledow z jak najwieksza iloscia informacji
  • Datki

Poradniki



Co jakis czas będę pisal poradnik, ktory bedzie przyblizal ta magie :)
Juz teraz mozesz przeczytac:

Download



Najnowsze wydanie
Kod zrodlowy

Do kompilacji wymagany jest:
SP 1.8+

Changelog:
Spoiler

  • +
  • -
  • 5

#2 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:530
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 26.03.2016 19:01

Dobra robota
  • +
  • -
  • 0

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                                              

 

#3 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 26.03.2016 19:26

Szybko się uwinąłeś, good job :)


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#4 rekowiesz

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Rafik
Offline

Napisano 31.03.2016 22:26


W aktualnej wersji najbardziej skorzystaja osoby ktore znaja sie na scriptingu w SP, ale obiecuje ze niedlugo to sie zmienni ;)

 

Co masz tutaj na myśli? Jakiś generator klas, itemków? Bo nie widzę innego sposobu dla osób które się kompletnie nie znają na scriptingu :P


  • +
  • -
  • 0

#5 plx211

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.03.2016 22:36

Klasy i itemy z pliku kv (skille i statystyki bedzie trzeba pisac).

W plannach mam tez maly generator, dlatego znalazl sie w skillach opis ;)

Dodatkowo mam zamiar stworzyc duzy wachlarz pluginów do wyboru.

 

TODO:

https://github.com/plx211/Cmod/issues

 

wersjia 1.1-dev (kolejna wersjia, wyjdzie kiedy bedzie mozna zbudowac przy pomocy jej codmod'a bez kodzenia)

https://github.com/p...d/tree/v1.1-dev


  • +
  • -
  • 0

#6 skorpius

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 05.06.2016 18:13

Sorry za odkop ale chyba każdy ma problem z tym.

 

cmod/Enum/EnumBase

 

Tego brakuje, nie chce kompilować      "Cmod_ExpCore"


  • +
  • -
  • 0

4680134.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cmod, rpg, rpgkit, kit, sourcemod, sourcepawn, opensource, open source

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych