Rendering w nowej rundzie
protypek
09.03.2016
Witam, mam taki problem, że jak kupuje w sklepie niewidzialność, to przechodzi do następnej rundy. Nie mam sma owego pluginu więc jakoś muszę inaczej sb poradzić. Próbowałem ustawić w nowej rundzie rendering 255/255. Ale coś mi nie wychodzi. Proszę o pomoc.
Próbowałem coś takiego:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> public plugin_init() { register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") } public Poczatek_Rundy(id) { SpawnedEvent(id); } public SpawnedEvent(id){ set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255); }
Każdą pomoc nagradzam +.
Użytkownik protypek edytował ten post 09.03.2016 14:21
grankee
11.03.2016
W tym przypadku logevent nie przekazuje Ci w parametrze id nic, czyli owe id jest równe zero.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> public plugin_init() { register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") } public Poczatek_Rundy() { for(new i=1;i<=32;i++) { if(is_user_alive(i)) SpawnedEvent(i); } } public SpawnedEvent(id){ set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255); }
No i ten Twój plugin musi być na liście pluginów poniżej tego, który nadaje niewidzialność.
Użytkownik grankee edytował ten post 11.03.2016 03:00
grankee
11.03.2016
Jeśli nie zadziała to musisz SpawnedEvent dać w tasku. Możliwe, że w chwili tego eventu jeszcze nie wszyscy się zespawnili (nie pamiętam jak to działa) więc trzeba to opóźnić o kilka dziesiątych sekundy.