Witam. Ustawiam model svipa na JB w ten sposób [w silniku JB] :
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return;
#if defined DEBUG
log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "Odrodzenie pre");
#endif
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0);
strip_user_weapons2(id);
switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_T:
{
gTeam[id] = 1;
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B){
cs_set_player_model(id, "t");
}else{
cs_set_player_model(id, "wiezien_draxe");
set_pev(id, pev_body, random(3));
}
AddArray(id, WSZYSCY);
AddArray(id, ZYWI);
}
case CS_TEAM_CT:
{
if(dane_dnia[4] < 2)
{
if(bronie_gracza[id][0] && bronie_gracza[id][1])
{
for(new i=0; i<2; i++)
{
new weaponname[24];
get_weaponname(bronie_gracza[id][i], weaponname, 23);
give_item(id, weaponname);
cs_set_user_bpammo(id, bronie_gracza[id][i], maxAmmo[bronie_gracza[id][i]]);
}
}
else if(!czas_bronie) {
UstawMenuWeapon(id, true, true, 0, 0);
}
}
gTeam[id] = 2;
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B){
cs_set_player_model(id, "ct");
}else{
cs_set_player_model(id, "klawisz_ultra");
}
}
}
give_item(id, "weapon_knife");
if(free_day[id])
set_pev(id, pev_body, 3);
if(user_duszek[id])
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
#if defined DEBUG
log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "Odrodzenie post");
#endif
}
A svipy mają standardowe skiny ct i t [nawet nie więzień czy strażnik]. Modele są oczywiście zprechachowane.


Dodatki SourceMod













