Witam. Ustawiam model svipa na JB w ten sposób [w silniku JB] :
public Odrodzenie(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return; #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "Odrodzenie pre"); #endif set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0); strip_user_weapons2(id); switch(cs_get_user_team(id)) { case CS_TEAM_T: { gTeam[id] = 1; if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B){ cs_set_player_model(id, "t"); }else{ cs_set_player_model(id, "wiezien_draxe"); set_pev(id, pev_body, random(3)); } AddArray(id, WSZYSCY); AddArray(id, ZYWI); } case CS_TEAM_CT: { if(dane_dnia[4] < 2) { if(bronie_gracza[id][0] && bronie_gracza[id][1]) { for(new i=0; i<2; i++) { new weaponname[24]; get_weaponname(bronie_gracza[id][i], weaponname, 23); give_item(id, weaponname); cs_set_user_bpammo(id, bronie_gracza[id][i], maxAmmo[bronie_gracza[id][i]]); } } else if(!czas_bronie) { UstawMenuWeapon(id, true, true, 0, 0); } } gTeam[id] = 2; if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B){ cs_set_player_model(id, "ct"); }else{ cs_set_player_model(id, "klawisz_ultra"); } } } give_item(id, "weapon_knife"); if(free_day[id]) set_pev(id, pev_body, 3); if(user_duszek[id]) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "Odrodzenie post"); #endif }
A svipy mają standardowe skiny ct i t [nawet nie więzień czy strażnik]. Modele są oczywiście zprechachowane.