Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

Problem z modelami svip'a

jailbreak

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 NarVo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.02.2016 03:44

Witam. Ustawiam model svipa na JB w ten sposób [w silniku JB] :

public Odrodzenie(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return;
	
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "Odrodzenie pre");
#endif	
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0);
	strip_user_weapons2(id);
	
	switch(cs_get_user_team(id))
	{
		case CS_TEAM_T:
		{
			gTeam[id] = 1;
			if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B){
			cs_set_player_model(id, "t");
			}else{
			cs_set_player_model(id, "wiezien_draxe");
			set_pev(id, pev_body, random(3));
			}	
			AddArray(id, WSZYSCY);
			AddArray(id, ZYWI);
		}
		case CS_TEAM_CT:
		{
			
			
			if(dane_dnia[4] < 2)
			{
				if(bronie_gracza[id][0] && bronie_gracza[id][1])
				{
					for(new i=0; i<2; i++)
					{
						new weaponname[24];
						get_weaponname(bronie_gracza[id][i], weaponname, 23);
						give_item(id, weaponname);
						cs_set_user_bpammo(id, bronie_gracza[id][i], maxAmmo[bronie_gracza[id][i]]);
					}
				}
				else if(!czas_bronie) {
					UstawMenuWeapon(id, true, true, 0, 0);
				}
			}
			gTeam[id] = 2;
			if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B){
			cs_set_player_model(id, "ct");
			}else{
			cs_set_player_model(id, "klawisz_ultra");
			}
			
		}
	}
	give_item(id, "weapon_knife");
	
	if(free_day[id])
		set_pev(id, pev_body, 3);
	
	if(user_duszek[id])
		set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);

#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "Odrodzenie post");
#endif	
}

A svipy mają standardowe skiny ct i t [nawet nie więzień czy strażnik]. Modele są oczywiście zprechachowane.


  • +
  • -
  • 0

#2 SyntaX`

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • GG:
  • Imię:Mateusz.
  • Lokalizacja:Czy to ważne?
Offline

Napisano 27.02.2016 11:36

Zobacz, czy rzeczywiście model ma taką samą nazwe pliku i foolderu. Nazwy muszą być identyczne.


  • +
  • -
  • 0

#3 NarVo

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.02.2016 12:03

Jest wszystko tak samo, a modele normalnie się pobierają [jako, iż są w prechache] ale nie działają.


  • +
  • -
  • 0

#4 Tops

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:78
  • Imię:Sylwester
Offline

Napisano 28.02.2016 17:09

podaj cały silnik coś zaradzimy 



#5 Tops

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:78
  • Imię:Sylwester
Offline

Napisano 29.02.2016 22:35

kurwo j**ana dawaj silnik







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych