Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wybor Skina


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wojciech11111

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:seba
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 15.02.2016 04:40

Mam do was 2 Pytanka 

1. Co i gdzie trzeba dodac do nizej zamieszczonego Kodu tak aby pobieraly sie 3 pliki od Modelu Skina. Bo Plugin dziala lecz w pobieranych przeze mnei modelach sa 3 pliki. p_ak, v_ak, w_ak a w pluginie pobieraja sie 2 gdzie ebz trzeciego Ak47 sie buguje i graczy widac tak jak by nic nei trzymali a Ak47 znajduje sie na nogach gdzies.

 

2. Co i gdzie zmienic tak zeby Plugin mial zmiane skina nie na ak47 tylko na m4 np albo deagla , i inne bronie. na razie przemecze sie z tym pluginem w postaci kilku oluginow bo moj glowny plugin z 1 Menu na wszystkie skiny jest w trakcie przygotowan.

 

 

sma.

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < fakemeta >
#include < hamsandwich >


#define PLUGIN "Model Wybur"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RoCk-MaN"


#define m_pPlayer 41
#define IsValidPrivateData(%0)          ( pev_valid( %0 ) == 2 )
#define OFFSET_LINUX_WEAPONS  4


new const k_Models[ 2 ][ 2 ][ ] = {
{ "models/ak47/v_ak47.mdl", "models/v_ak47.mdl" },
{ "models/ak47/p_ak47.mdl", "models/p_ak47.mdl" },
};


new ak47_model[32];
new keys = MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_6|MENU_KEY_7|MENU_KEY_8|MENU_KEY_9|MENU_KEY_0;


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


register_clcmd("say /models", "display_model");
register_menu("ModelWybur", keys, "model_menu");


RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "Item_DeployKnife_Post", true);
}


public display_model(id) {
static menu[1024], iLen;
iLen = 0;
iLen = formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "\r[\dReplays Models\r]^n^n");


iLen += formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "\r1. %sstandard^n", ak47_model[ id ] == 0 ? "\d" : "\w");
ak47_model[ id ] == 0 ? (keys &= ~MENU_KEY_1) : (keys |= MENU_KEY_1);


iLen += formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "\r2. %sNew^n", ak47_model[ id ] == 1 ? "\d" : "\w");
ak47_model[ id ] == 1 ? (keys &= ~MENU_KEY_2) : (keys |= MENU_KEY_2);


iLen += formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "^n\r0. \wExit^n");
keys |= MENU_KEY_0;


show_menu(id, keys, menu, -1, "ModelWybur");
return PLUGIN_HANDLED;
}


public model_menu(id, key) {
static ent; ent = get_pdata_cbase(id, 373, 5);
switch(key) {
case 0: {
ak47_model[id] = 0;
if(pev_valid(ent)) ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, ent);
}
case 1: {
ak47_model[id] = 1;
if(pev_valid(ent)) ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, ent);
}
}
}


public client_connect(id) {
ak47_model[id] = 0;
}


public plugin_precache() {
new i;
for( i = 0; i < 2; i++ ) {
precache_model( k_Models[ 0 ][ i ] ) ;
precache_model( k_Models[ 1 ][ i ] ) ;
}
}


public Item_DeployKnife_Post(ent) {
if(!IsValidPrivateData( ent ))
return HAM_HANDLED;


static id; id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
       
if(!pev_valid(id))
return HAM_HANDLED;


set_pev(id, pev_viewmodel2, k_Models[ 0 ][ ak47_model[id] ]);
set_pev(id, pev_weaponmodel2, k_Models[ 1 ][ ak47_model[id] ]);
return HAM_IGNORED;
} 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Wojciech11111

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:seba
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 16.02.2016 04:11

widze ze ciezko tu prosic o Pomoc . Obecny dzialajacy kod nizej wszystko dziala tylko brakuje kodu na pobranie ostatnie modelu bo sciaga sie p_ , v_ brakuje w_ a w pluginie nei wiem gdzie to dodac zeby dzialalo wszystko i sie kompilowalo

 

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < fakemeta >
#include < hamsandwich >


#define PLUGIN "Model Wybur"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RoCk-MaN"


#define m_pPlayer 41
#define IsValidPrivateData(%0)          ( pev_valid( %0 ) == 2 )
#define OFFSET_LINUX_WEAPONS  4


new const k_Models[ 2 ][ 2 ][ ] = {
{ "models/v_ak47.mdl", "models/ak47/v_asiimov.mdl" },
{ "models/p_ak47.mdl", "models/ak47/p_asiimov.mdl" }
};


new ak47_model[32];
new keys = MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_6|MENU_KEY_7|MENU_KEY_8|MENU_KEY_9|MENU_KEY_0;


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


register_clcmd("say /ak47", "display_model");
register_menu("ModelWybur", keys, "model_menu");


RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "Item_DeployKnife_Post", true);
}


public display_model(id) {
static menu[1024], iLen;
iLen = 0;
iLen = formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "\r[\dZmien Model AK47\r]^n^n");


iLen += formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "\r1. %sZwykly Model^n", ak47_model[ id ] == 0 ? "\d" : "\w");
ak47_model[ id ] == 0 ? (keys &= ~MENU_KEY_1) : (keys |= MENU_KEY_1);


iLen += formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "\r2. %sAssimov Ak47^n", ak47_model[ id ] == 1 ? "\d" : "\w");
ak47_model[ id ] == 1 ? (keys &= ~MENU_KEY_2) : (keys |= MENU_KEY_2);


iLen += formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "^n\r0. \wExit^n");
keys |= MENU_KEY_0;


show_menu(id, keys, menu, -1, "ModelWybur");
return PLUGIN_HANDLED;
}


public model_menu(id, key) {
static ent; ent = get_pdata_cbase(id, 373, 5);
switch(key) {
case 0: {
ak47_model[id] = 0;
if(pev_valid(ent)) ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, ent);
}
case 1: {
ak47_model[id] = 1;
if(pev_valid(ent)) ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, ent);
}
}
}


public client_connect(id) {
ak47_model[id] = 0;
}


public plugin_precache() {
new i;
for( i = 0; i < 2; i++ ) {
precache_model( k_Models[ 0 ][ i ] ) ;
precache_model( k_Models[ 1 ][ i ] ) ;
}
}


public Item_DeployKnife_Post(ent) {
if(!IsValidPrivateData( ent ))
return HAM_HANDLED;


static id; id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
       
if(!pev_valid(id))
return HAM_HANDLED;


set_pev(id, pev_viewmodel2, k_Models[ 0 ][ ak47_model[id] ]);
set_pev(id, pev_weaponmodel2, k_Models[ 1 ][ ak47_model[id] ]);
return HAM_IGNORED;
} 

 


  • +
  • -
  • 0

#3 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

Reputacja: 219
Profesjonalista

  • Postów:517
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 16.02.2016 07:32

muśisz dodać tutaj

new const k_Models[ 2 ][ 2 ][ 2 ] = {
{ "models/ak47/v_ak47.mdl", "models/v_ak47.mdl" },
{ "models/ak47/p_ak47.mdl", "models/p_ak47.mdl" },
{ "models/ak47/w_ak47.mdl", "models/w_ak47.mdl" },
};


  • +
  • -
  • 0

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                            Posiadam unikalną paczke Paintball mod dla Cs Go Zainteresowani pisać Pw lub gg                          

 

#4 Wojciech11111

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:seba
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 16.02.2016 15:58

Można gotowy kod bo podmienilem na to Co dales i mam 

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
ak47.sma(21) : error 018: initialization data exceeds declared size
ak47.sma(24) : error 010: invalid function or declaration
 
2 Errors.
Could not locate output file ak47.amxx (compile failed)

  • +
  • -
  • 0

#5 Wojciech11111

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:seba
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 18.02.2016 15:43

z edytuje mi ktoś ten plugin ? zaplace 

 

1. chce żeby w pluginie byla opcja pobrania 3 modeli p_, v_, w_ w przypadku ak / m4,

2.  chce żeby w pluginie byla opcja pobrania 1 modelu v_ w przypatku psitoletów

3. chce żeby w pluginie byla opcja pobrania 2 modelow w razie co 

 

4. zeby byla mozliwosc wybrania 2 skinow danej broni np

 

1. Zwykle AK

2. Assimov Ak

3. Vulcan AK


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych