Mam do was 2 Pytanka
1. Co i gdzie trzeba dodac do nizej zamieszczonego Kodu tak aby pobieraly sie 3 pliki od Modelu Skina. Bo Plugin dziala lecz w pobieranych przeze mnei modelach sa 3 pliki. p_ak, v_ak, w_ak a w pluginie pobieraja sie 2 gdzie ebz trzeciego Ak47 sie buguje i graczy widac tak jak by nic nei trzymali a Ak47 znajduje sie na nogach gdzies.
2. Co i gdzie zmienic tak zeby Plugin mial zmiane skina nie na ak47 tylko na m4 np albo deagla , i inne bronie. na razie przemecze sie z tym pluginem w postaci kilku oluginow bo moj glowny plugin z 1 Menu na wszystkie skiny jest w trakcie przygotowan.
sma.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include < amxmodx > #include < amxmisc > #include < fakemeta > #include < hamsandwich > #define PLUGIN "Model Wybur" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "RoCk-MaN" #define m_pPlayer 41 #define IsValidPrivateData(%0) ( pev_valid( %0 ) == 2 ) #define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4 new const k_Models[ 2 ][ 2 ][ ] = { { "models/ak47/v_ak47.mdl", "models/v_ak47.mdl" }, { "models/ak47/p_ak47.mdl", "models/p_ak47.mdl" }, }; new ak47_model[32]; new keys = MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_6|MENU_KEY_7|MENU_KEY_8|MENU_KEY_9|MENU_KEY_0; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /models", "display_model"); register_menu("ModelWybur", keys, "model_menu"); RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "Item_DeployKnife_Post", true); } public display_model(id) { static menu[1024], iLen; iLen = 0; iLen = formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "\r[\dReplays Models\r]^n^n"); iLen += formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "\r1. %sstandard^n", ak47_model[ id ] == 0 ? "\d" : "\w"); ak47_model[ id ] == 0 ? (keys &= ~MENU_KEY_1) : (keys |= MENU_KEY_1); iLen += formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "\r2. %sNew^n", ak47_model[ id ] == 1 ? "\d" : "\w"); ak47_model[ id ] == 1 ? (keys &= ~MENU_KEY_2) : (keys |= MENU_KEY_2); iLen += formatex(menu[iLen], charsmax(menu) - iLen, "^n\r0. \wExit^n"); keys |= MENU_KEY_0; show_menu(id, keys, menu, -1, "ModelWybur"); return PLUGIN_HANDLED; } public model_menu(id, key) { static ent; ent = get_pdata_cbase(id, 373, 5); switch(key) { case 0: { ak47_model[id] = 0; if(pev_valid(ent)) ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, ent); } case 1: { ak47_model[id] = 1; if(pev_valid(ent)) ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, ent); } } } public client_connect(id) { ak47_model[id] = 0; } public plugin_precache() { new i; for( i = 0; i < 2; i++ ) { precache_model( k_Models[ 0 ][ i ] ) ; precache_model( k_Models[ 1 ][ i ] ) ; } } public Item_DeployKnife_Post(ent) { if(!IsValidPrivateData( ent )) return HAM_HANDLED; static id; id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, OFFSET_LINUX_WEAPONS); if(!pev_valid(id)) return HAM_HANDLED; set_pev(id, pev_viewmodel2, k_Models[ 0 ][ ak47_model[id] ]); set_pev(id, pev_weaponmodel2, k_Models[ 1 ][ ak47_model[id] ]); return HAM_IGNORED; }