Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam pluginu na auto bunny hop na serwer Deathrun


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Spo^iler

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 07.10.2009 18:13

Witam szukam pluginu na auto bunny hop ktory nie bedzie mnie zatrzymywal przy zawracaniu bo wszystkie ktore znalazlem to nie dzialaja :( a potrzebuje sam amx na dr mam ale nie mam tego pluginu na bh... pomozcie

[ Dodano: 08-10-2009, 15:43 ]
mozecie mi cos zaproponowac?
  • +
  • -
  • 0

#2 Fenix666

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Tu i Tam
Offline

Napisano 09.10.2009 16:45

/*

 *

 *	Author:		Cheesy Peteza

 *	Date:		22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)

 *

 *

 *	Description:	Enable bunny hopping in Counter-Strike.

 *

 *	Cvars:

 *			bh_enabled		1 to enable this plugin, 0 to disable.

 *			bh_autojump		If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)

 *			bh_showusage		If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled

 *						and how to use it if bh_autojump enabled.

 *

 *	Requirements:	AMXModX 0.16 or greater

 *

 *

 */



#include <amxmodx>

#include <engine>



#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)	// player jumping out of water

#define	FL_ONGROUND	(1<<9)	// At rest / on the ground



public plugin_init() {

	register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")

	register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)



	register_cvar("bh_enabled", "1")

	register_cvar("bh_autojump", "1")

	register_cvar("bh_showusage", "1")

}



public client_PreThink(id) {

	if (!get_cvar_num("bh_enabled"))

		return PLUGIN_CONTINUE



	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)		// Disable slow down after jumping



	if (!get_cvar_num("bh_autojump"))

		return PLUGIN_CONTINUE



// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)		Make a player jump automatically

	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {	// If holding jump

		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)



		if (flags & FL_WATERJUMP)

			return PLUGIN_CONTINUE

		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )

			return PLUGIN_CONTINUE

		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )

			return PLUGIN_CONTINUE



		new Float:velocity[3]

		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		velocity[2] += 250.0

		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)



		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)	// Play the Jump Animation

	}

	return PLUGIN_CONTINUE

}



public client_authorized(id)

	set_task(30.0, "showUsage", id)



public showUsage(id) {

	if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )

		return PLUGIN_HANDLED



	if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {

		client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping.")

	} else {

		client_print(id, print_chat, "[AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop.")

	}

	return PLUGIN_HANDLED

}


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych