Witam szukam pluginu na auto bunny hop ktory nie bedzie mnie zatrzymywal przy zawracaniu bo wszystkie ktore znalazlem to nie dzialaja a potrzebuje sam amx na dr mam ale nie mam tego pluginu na bh... pomozcie
[ Dodano: 08-10-2009, 15:43 ]
mozecie mi cos zaproponowac?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Szukam pluginu na auto bunny hop na serwer Deathrun
Temat rozp. Spo^iler, 07.10.2009 18:13
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 07.10.2009 18:13
#2
Napisano 09.10.2009 16:45
/* * * Author: Cheesy Peteza * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005) * * * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike. * * Cvars: * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable. * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required) * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled * and how to use it if bh_autojump enabled. * * Requirements: AMXModX 0.16 or greater * * */ #include <amxmodx> #include <engine> #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground public plugin_init() { register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza") register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER) register_cvar("bh_enabled", "1") register_cvar("bh_autojump", "1") register_cvar("bh_showusage", "1") } public client_PreThink(id) { if (!get_cvar_num("bh_enabled")) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping if (!get_cvar_num("bh_autojump")) return PLUGIN_CONTINUE // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation } return PLUGIN_CONTINUE } public client_authorized(id) set_task(30.0, "showUsage", id) public showUsage(id) { if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") ) return PLUGIN_HANDLED if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) { client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping.") } else { client_print(id, print_chat, "[AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop.") } return PLUGIN_HANDLED }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych