Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

medale z bf2


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 radex

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:137
  • Lokalizacja:mam neta
Offline

Napisano 05.10.2009 15:17

Witam podobno za zabicie powyzej 50 osob dostaje sie dopiero medal i czy mozna bylo by to zmienic na powyzej 20 fragow ?
  • +
  • -
  • 0

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 05.10.2009 16:30

Daj .sma bf2 :)
  • +
  • -
  • 0

#3 radex

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:137
  • Lokalizacja:mam neta
Offline

Napisano 05.10.2009 17:27

proszę ale jest folder BF2 w scripting i bf2.sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 05.10.2009 21:15

radex, medale dostaje sie za zajęcie 1,2 lub 3 miejsca w ilości fragów na danej mapie ;P
  • +
  • -
  • 0

#5 radex

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:137
  • Lokalizacja:mam neta
Offline

Napisano 05.10.2009 21:27

Mi$^, ale wlasnie nikt nie dostaje jeden mowil ze powyzej 50 kilow dostal medal a tak to sie nie dostaje
  • +
  • -
  • 0

#6 csMisieK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Tomaszów
Offline

Napisano 06.10.2009 02:27

Wiecie co jakaś opcja jest połączona z tymi medalami a tak naprawdę jest opisana jakoś inaczej... Pobaw się cvarami na pewno zadziała, kiedyś z tym też miałem problem.
  • +
  • -
  • 0

#7 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 06.10.2009 06:46

radex, widocznie cos nie tak z cvarami masz ;P łap moje ustawienia ;)

// -=[ BF2 Rank Mod 1.5.2c ] =-
bf2_active 1 // -=[ (1|0)Wlacz/Wylacz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony) ]=-
bf2_badges 1 // -=[ (1|0) - Wlacz/Wylacz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone) ]=-
bf2_badgepowers 1 // -=[ (1|0) - Wlacz/Wylacz moce dla odznak (Standardowo 0 - Wylaczone) ]=-
bf2_awp 1 // -=[ (1|0) - AWP/Scout. Co ma dostac gracz jesli posiada odznake za bron snajperska (Standradowo 0 - Scout) ]=-
bf2_ffa 0 // -=[ (1|0) - Wlacz/Wylacz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone) ]=-
bf2_xpmultiplier 0.1 // -=[ (dziesietna) - Wielkosc jaka ma byc do nastepnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabic aby miec range 1, 20 000 zabic aby byc w top randze) (Standradowo 0.1) ]=-
bf2_xpminplayers 2 // -=[ (int) - Minimalna ilosc graczy, wymagana aby zdobywac pkt za wybuch/rozbrojenie bomby oraz za kradziez flag (jesli gramy w tryb CTF) (Standradowo 2) ]=-
bf2_reset_days 365 // -=[ (int) - Liczba dni gdy gracz nie gra po ktorych kasuje sie jego xP (Uwaga: obecnie dziala tylko z zapisem nVault) (Standradowo 21) ]=-
bf2_icon_time 1.5 // -=[ (dziesietna) - Czas w jakim maja sie wyswietlac ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz (Standradowo 1.5) ]=-
bf2_help_url "http://cs-mis.pl/bf2webdocs" // -=[ (znaki) - strona na ktorej umieszczone sa pliki pomocy (opcjonalnie) nie dodawaj na koncu "/" ]=-
bf2_statustext 1 // -=[ (int) - Enable/Disable the points, # of bagdges, and rank info that replaces player name info in hud (Standradowo 1 - Wlaczone) ]=-
bf2_hud_options "abcde" // -=[ (flagi) - Ustawienia hud gracza, nie dziala jesli Opcja PlayerName jest wlaczona (Standradowo "abcde") ]=-
// -=[ flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny ]=-
// -=[ flag b - Wyswietl Range dla druzyny ]=-
// -=[ flag c - Wyswietl Range dla wrogow ]=-
// -=[ flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny (dana odznaka umozliwia niewidzialnosc) ]=-
// -=[ flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy ]=-
//Integracja z CS FLAGS ]=-
bf2_flag_kills 2 // -=[ (int) - Ile punktow za przejecie flagi ]=-
bf2_flag_round_kills 0 // -=[ (int) - Ile punktow za wygrana runde ]=-
bf2_flag_match_kills 0 // -=[ (int) - Ile punktow za wygrany mecz ]=-
// -=[ BF2 Rank Mod 1.5.2c ] =-


Tu masz kod odpowiedzialny za przyznawanie medali :]
Pamiętaj że jeżeli chcesz medale mieć nie możesz miec pluginy Galileo czy też Deagles Map Menager
public award_check()
{
	//Run on SVC_INTERMISSION (Map change)
	//Find the top three Fragging players and award them with a star

	new players[32], num;
	get_players(players, num, "h");

	new tempfrags, id;

	new swapfrags, swapid;

	new starfrags[3]; //0 - Bronze / 1 - Silver / 2 - Gold
	new starid[3];

	for (new i = 0; i < num; i++)
	{
		id = players[i];
		tempfrags = get_user_frags(id);
		if ( tempfrags > starfrags[0] )
		{
			starfrags[0] = tempfrags;
			starid[0] = id;
			if ( tempfrags > starfrags[1] )
			{
				swapfrags = starfrags[1];
				swapid = starid[1];
				starfrags[1] = tempfrags;
				starid[1] = id;
				starfrags[0] = swapfrags;
				starid[0] = swapid;

				if ( tempfrags > starfrags[2] )
				{
					swapfrags = starfrags[2];
					swapid = starid[2];
					starfrags[2] = tempfrags;
					starid[2] = id;
					starfrags[1] = swapfrags;
					starid[1] = swapid;
				}
			}
		}
		//save_badges(id);
	}

	new winner = starid[2];
	new bool:newleader = false;

	if ( !winner )
		return;

	//We now should have our three awards

	bronze[starid[0]]++;
	silver[starid[1]]++;
	gold[winner]++;

	//save_badges(starid[0]);
	//save_badges(starid[1]);
	//save_badges(winner);

	new name[32];
	get_user_name(starid[2], name, charsmax(name));

	if ( gold[winner] > mostwins )
	{
		mostwins = gold[winner];
		newleader = true;
		formatex(mostwinsname, charsmax(mostwinsname), name);
	}

	//server_save();

	new line[100];
	line[0] = 0x04;
	formatex(line[1], 98, "Gratulacje dla Zwyciezcow!");
	ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line);

	line[0] = 0x04;

	get_user_name(starid[0], name, charsmax(name));
	line[0] = 0x04;
	formatex(line[1], 98, "%s - Brazowy Medal - %i Zabojstw", name, starfrags[0]);
	ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line);

	get_user_name(starid[1], name, charsmax(name));
	line[0] = 0x04;
	formatex(line[1], 98, "%s - Srebrny Medal - %i Zabojstw", name, starfrags[1]);
	ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line);

	get_user_name(starid[2], name, charsmax(name));

	if (newleader)
		formatex(line[1], 98, "%s - Zloty Medal - %i Zabojstw - Wygrywa", name, starfrags[2]);
	else
		formatex(line[1], 98, "%s - Zloty Medal - %i Zabojstw", name, starfrags[2]);


	//create_msg_saytext(0, "%s - Zloty Medal - %i Zabojstw%s", name, starfrags[2], newleader ? " - Wins Leader" : "")
	ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line);
}

  • +
  • -
  • 0

#8 expensive.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:39
  • Lokalizacja:POLAND
Offline

Napisano 15.10.2009 16:29

Mi$ Gdzie Mam To Wklejic??
public award_check()
{
    //Run on SVC_INTERMISSION (Map change)
    //Find the top three Fragging players and award them with a star

    new players[32], num;
    get_players(players, num, "h");

    new tempfrags, id;

    new swapfrags, swapid;

    new starfrags[3]; //0 - Bronze / 1 - Silver / 2 - Gold
    new starid[3];

    for (new i = 0; i < num; i++)
    {
        id = players[i];
        tempfrags = get_user_frags(id);
        if ( tempfrags > starfrags[0] )
        {
            starfrags[0] = tempfrags;
            starid[0] = id;
            if ( tempfrags > starfrags[1] )
            {
                swapfrags = starfrags[1];
                swapid = starid[1];
                starfrags[1] = tempfrags;
                starid[1] = id;
                starfrags[0] = swapfrags;
                starid[0] = swapid;

                if ( tempfrags > starfrags[2] )
                {
                    swapfrags = starfrags[2];
                    swapid = starid[2];
                    starfrags[2] = tempfrags;
                    starid[2] = id;
                    starfrags[1] = swapfrags;
                    starid[1] = swapid;
                }
            }
        }
        //save_badges(id);
    }

    new winner = starid[2];
    new bool:newleader = false;

    if ( !winner )
        return;

    //We now should have our three awards

    bronze[starid[0]]++;
    silver[starid[1]]++;
    gold[winner]++;

    //save_badges(starid[0]);
    //save_badges(starid[1]);
    //save_badges(winner);

    new name[32];
    get_user_name(starid[2], name, charsmax(name));

    if ( gold[winner] > mostwins )
    {
        mostwins = gold[winner];
        newleader = true;
        formatex(mostwinsname, charsmax(mostwinsname), name);
    }

    //server_save();

    new line[100];
    line[0] = 0x04;
    formatex(line[1], 98, "Gratulacje dla Zwyciezcow!");
    ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line);

    line[0] = 0x04;

    get_user_name(starid[0], name, charsmax(name));
    line[0] = 0x04;
    formatex(line[1], 98, "%s - Brazowy Medal - %i Zabojstw", name, starfrags[0]);
    ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line);

    get_user_name(starid[1], name, charsmax(name));
    line[0] = 0x04;
    formatex(line[1], 98, "%s - Srebrny Medal - %i Zabojstw", name, starfrags[1]);
    ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line);

    get_user_name(starid[2], name, charsmax(name));

    if (newleader)
        formatex(line[1], 98, "%s - Zloty Medal - %i Zabojstw - Wygrywa", name, starfrags[2]);
    else
        formatex(line[1], 98, "%s - Zloty Medal - %i Zabojstw", name, starfrags[2]);


    //create_msg_saytext(0, "%s - Zloty Medal - %i Zabojstw%s", name, starfrags[2], newleader ? " - Wins Leader" : "")
    ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line);
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych