Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
medale z bf2
#1
Napisano 05.10.2009 15:17
#2
Napisano 05.10.2009 16:30
#3
Napisano 05.10.2009 17:27
Załączone pliki
#5
Napisano 05.10.2009 21:27
#6
Napisano 06.10.2009 02:27
#7
Napisano 06.10.2009 06:46
// -=[ BF2 Rank Mod 1.5.2c ] =-
bf2_active 1 // -=[ (1|0)Wlacz/Wylacz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony) ]=-
bf2_badges 1 // -=[ (1|0) - Wlacz/Wylacz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone) ]=-
bf2_badgepowers 1 // -=[ (1|0) - Wlacz/Wylacz moce dla odznak (Standardowo 0 - Wylaczone) ]=-
bf2_awp 1 // -=[ (1|0) - AWP/Scout. Co ma dostac gracz jesli posiada odznake za bron snajperska (Standradowo 0 - Scout) ]=-
bf2_ffa 0 // -=[ (1|0) - Wlacz/Wylacz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone) ]=-
bf2_xpmultiplier 0.1 // -=[ (dziesietna) - Wielkosc jaka ma byc do nastepnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabic aby miec range 1, 20 000 zabic aby byc w top randze) (Standradowo 0.1) ]=-
bf2_xpminplayers 2 // -=[ (int) - Minimalna ilosc graczy, wymagana aby zdobywac pkt za wybuch/rozbrojenie bomby oraz za kradziez flag (jesli gramy w tryb CTF) (Standradowo 2) ]=-
bf2_reset_days 365 // -=[ (int) - Liczba dni gdy gracz nie gra po ktorych kasuje sie jego (Uwaga: obecnie dziala tylko z zapisem nVault) (Standradowo 21) ]=-
bf2_icon_time 1.5 // -=[ (dziesietna) - Czas w jakim maja sie wyswietlac ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz (Standradowo 1.5) ]=-
bf2_help_url "http://cs-mis.pl/bf2webdocs" // -=[ (znaki) - strona na ktorej umieszczone sa pliki pomocy (opcjonalnie) nie dodawaj na koncu "/" ]=-
bf2_statustext 1 // -=[ (int) - Enable/Disable the points, # of bagdges, and rank info that replaces player name info in hud (Standradowo 1 - Wlaczone) ]=-
bf2_hud_options "abcde" // -=[ (flagi) - Ustawienia hud gracza, nie dziala jesli Opcja PlayerName jest wlaczona (Standradowo "abcde") ]=-
// -=[ flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny ]=-
// -=[ flag b - Wyswietl Range dla druzyny ]=-
// -=[ flag c - Wyswietl Range dla wrogow ]=-
// -=[ flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny (dana odznaka umozliwia niewidzialnosc) ]=-
// -=[ flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy ]=-
//Integracja z CS FLAGS ]=-
bf2_flag_kills 2 // -=[ (int) - Ile punktow za przejecie flagi ]=-
bf2_flag_round_kills 0 // -=[ (int) - Ile punktow za wygrana runde ]=-
bf2_flag_match_kills 0 // -=[ (int) - Ile punktow za wygrany mecz ]=-
// -=[ BF2 Rank Mod 1.5.2c ] =-
Tu masz kod odpowiedzialny za przyznawanie medali
Pamiętaj że jeżeli chcesz medale mieć nie możesz miec pluginy Galileo czy też Deagles Map Menager
public award_check() { //Run on SVC_INTERMISSION (Map change) //Find the top three Fragging players and award them with a star new players[32], num; get_players(players, num, "h"); new tempfrags, id; new swapfrags, swapid; new starfrags[3]; //0 - Bronze / 1 - Silver / 2 - Gold new starid[3]; for (new i = 0; i < num; i++) { id = players[i]; tempfrags = get_user_frags(id); if ( tempfrags > starfrags[0] ) { starfrags[0] = tempfrags; starid[0] = id; if ( tempfrags > starfrags[1] ) { swapfrags = starfrags[1]; swapid = starid[1]; starfrags[1] = tempfrags; starid[1] = id; starfrags[0] = swapfrags; starid[0] = swapid; if ( tempfrags > starfrags[2] ) { swapfrags = starfrags[2]; swapid = starid[2]; starfrags[2] = tempfrags; starid[2] = id; starfrags[1] = swapfrags; starid[1] = swapid; } } } //save_badges(id); } new winner = starid[2]; new bool:newleader = false; if ( !winner ) return; //We now should have our three awards bronze[starid[0]]++; silver[starid[1]]++; gold[winner]++; //save_badges(starid[0]); //save_badges(starid[1]); //save_badges(winner); new name[32]; get_user_name(starid[2], name, charsmax(name)); if ( gold[winner] > mostwins ) { mostwins = gold[winner]; newleader = true; formatex(mostwinsname, charsmax(mostwinsname), name); } //server_save(); new line[100]; line[0] = 0x04; formatex(line[1], 98, "Gratulacje dla Zwyciezcow!"); ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line); line[0] = 0x04; get_user_name(starid[0], name, charsmax(name)); line[0] = 0x04; formatex(line[1], 98, "%s - Brazowy Medal - %i Zabojstw", name, starfrags[0]); ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line); get_user_name(starid[1], name, charsmax(name)); line[0] = 0x04; formatex(line[1], 98, "%s - Srebrny Medal - %i Zabojstw", name, starfrags[1]); ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line); get_user_name(starid[2], name, charsmax(name)); if (newleader) formatex(line[1], 98, "%s - Zloty Medal - %i Zabojstw - Wygrywa", name, starfrags[2]); else formatex(line[1], 98, "%s - Zloty Medal - %i Zabojstw", name, starfrags[2]); //create_msg_saytext(0, "%s - Zloty Medal - %i Zabojstw%s", name, starfrags[2], newleader ? " - Wins Leader" : "") ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line); }
#8
Napisano 15.10.2009 16:29
public award_check() { //Run on SVC_INTERMISSION (Map change) //Find the top three Fragging players and award them with a star new players[32], num; get_players(players, num, "h"); new tempfrags, id; new swapfrags, swapid; new starfrags[3]; //0 - Bronze / 1 - Silver / 2 - Gold new starid[3]; for (new i = 0; i < num; i++) { id = players[i]; tempfrags = get_user_frags(id); if ( tempfrags > starfrags[0] ) { starfrags[0] = tempfrags; starid[0] = id; if ( tempfrags > starfrags[1] ) { swapfrags = starfrags[1]; swapid = starid[1]; starfrags[1] = tempfrags; starid[1] = id; starfrags[0] = swapfrags; starid[0] = swapid; if ( tempfrags > starfrags[2] ) { swapfrags = starfrags[2]; swapid = starid[2]; starfrags[2] = tempfrags; starid[2] = id; starfrags[1] = swapfrags; starid[1] = swapid; } } } //save_badges(id); } new winner = starid[2]; new bool:newleader = false; if ( !winner ) return; //We now should have our three awards bronze[starid[0]]++; silver[starid[1]]++; gold[winner]++; //save_badges(starid[0]); //save_badges(starid[1]); //save_badges(winner); new name[32]; get_user_name(starid[2], name, charsmax(name)); if ( gold[winner] > mostwins ) { mostwins = gold[winner]; newleader = true; formatex(mostwinsname, charsmax(mostwinsname), name); } //server_save(); new line[100]; line[0] = 0x04; formatex(line[1], 98, "Gratulacje dla Zwyciezcow!"); ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line); line[0] = 0x04; get_user_name(starid[0], name, charsmax(name)); line[0] = 0x04; formatex(line[1], 98, "%s - Brazowy Medal - %i Zabojstw", name, starfrags[0]); ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line); get_user_name(starid[1], name, charsmax(name)); line[0] = 0x04; formatex(line[1], 98, "%s - Srebrny Medal - %i Zabojstw", name, starfrags[1]); ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line); get_user_name(starid[2], name, charsmax(name)); if (newleader) formatex(line[1], 98, "%s - Zloty Medal - %i Zabojstw - Wygrywa", name, starfrags[2]); else formatex(line[1], 98, "%s - Zloty Medal - %i Zabojstw", name, starfrags[2]); //create_msg_saytext(0, "%s - Zloty Medal - %i Zabojstw%s", name, starfrags[2], newleader ? " - Wins Leader" : "") ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line); }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych