Robi sie to prawie identycznie na wzor starego coda z amxa. Szukasz
public Action:Odrodzenie(client)
{
i na samym dole znajduja sie zmienne odpowiadajace za calkowity mnoznik czyli
maksymalna_inteligencja_gracza[client] = (inteligencja_gracza[client]+bonusowa_inteligencja_gracza[client])/6;
maksymalne_zdrowie_gracza[client] = umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][1]+zdrowie_gracza[client]+bonusowe_zdrowie_gracza[client];
maksymalne_obrazenia_gracza[client] = (obrazenia_gracza[client]+bonusowe_obrazenia_gracza[client])*0.003;
maksymalna_wytrzymalosc_gracza[client] = (umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][2]+wytrzymalosc_gracza[client]+bonusowa_wytrzymalosc_gracza[client])*0.0008;
maksymalna_kondycja_gracza[client] = 0.9*(umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][3]*0.01)+(kondycja_gracza[client]+bonusowa_kondycja_gracza[client])*0.001;
Oraz jezeli chcesz zmienic wartosc wyswietlana w menu to robisz to w
public Action:PrzydzielPunkty(client)
{