←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CS:GO
CodMod_Stary - Przydzielanie Punktów

  • +
  • -
rekowiesz - zdjęcie rekowiesz 20.12.2015

Witam.

 

Mam takie pytanie odnoście przydzielania punktów.

 

Aktualnie jest tak że:

 

6 Pkt inteligencji to 1%

2 Pkt Obrażeń to 1%

7 Pkt Wytrzymałości to 1%

6 Pkt kondycji to 1%

 

Chciałbym pozmieniać te wartości na:

 

2 Pkt Inteligencji to 1%

2 Pkt Wytrzymałości to 1%

3 Pkt kondycji to 1%

 

Pytanie gdzie się to zmienia, domyślam się, że za to nie odpowiada tylko 1linijka...

 

Używam pluginu: http://amxx.pl/topic...-csgo/?p=712857

 

Z góry dzięki za pomoc.

 

Odpowiedz

  • +
  • -
rekowiesz - zdjęcie rekowiesz 24.12.2015

Nikt nic?

Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 24.12.2015

Robi sie to prawie identycznie na wzor starego coda z amxa. Szukasz

public Action:Odrodzenie(client)
{

i na samym dole znajduja sie zmienne odpowiadajace za calkowity mnoznik czyli

maksymalna_inteligencja_gracza[client] = (inteligencja_gracza[client]+bonusowa_inteligencja_gracza[client])/6;
maksymalne_zdrowie_gracza[client] = umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][1]+zdrowie_gracza[client]+bonusowe_zdrowie_gracza[client];
maksymalne_obrazenia_gracza[client] = (obrazenia_gracza[client]+bonusowe_obrazenia_gracza[client])*0.003;
maksymalna_wytrzymalosc_gracza[client] = (umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][2]+wytrzymalosc_gracza[client]+bonusowa_wytrzymalosc_gracza[client])*0.0008;
maksymalna_kondycja_gracza[client] = 0.9*(umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][3]*0.01)+(kondycja_gracza[client]+bonusowa_kondycja_gracza[client])*0.001;

Oraz jezeli chcesz zmienic wartosc wyswietlana w menu to robisz to w

public Action:PrzydzielPunkty(client)
{
Odpowiedz

  • +
  • -
rekowiesz - zdjęcie rekowiesz 25.12.2015

 

Robi sie to prawie identycznie na wzor starego coda z amxa. Szukasz

public Action:Odrodzenie(client)
{

i na samym dole znajduja sie zmienne odpowiadajace za calkowity mnoznik czyli

maksymalna_inteligencja_gracza[client] = (inteligencja_gracza[client]+bonusowa_inteligencja_gracza[client])/6;
maksymalne_zdrowie_gracza[client] = umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][1]+zdrowie_gracza[client]+bonusowe_zdrowie_gracza[client];
maksymalne_obrazenia_gracza[client] = (obrazenia_gracza[client]+bonusowe_obrazenia_gracza[client])*0.003;
maksymalna_wytrzymalosc_gracza[client] = (umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][2]+wytrzymalosc_gracza[client]+bonusowa_wytrzymalosc_gracza[client])*0.0008;
maksymalna_kondycja_gracza[client] = 0.9*(umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][3]*0.01)+(kondycja_gracza[client]+bonusowa_kondycja_gracza[client])*0.001;

Oraz jezeli chcesz zmienic wartosc wyswietlana w menu to robisz to w

public Action:PrzydzielPunkty(client)
{

 

 

A powiedziałbyś jak powinienem ustawić gdybym chciał zmienić tylko że:

 

2 Pkt Inteligencji to 1%

2 Pkt Wytrzymałości to 1%

3 Pkt kondycji to 1%

 

Z góry dzięki :)

Jestem w tym zbyt ciemny :(

Odpowiedz

  • +
  • -
rekowiesz - zdjęcie rekowiesz 02.01.2016

 

Robi sie to prawie identycznie na wzor starego coda z amxa. Szukasz

public Action:Odrodzenie(client)
{

i na samym dole znajduja sie zmienne odpowiadajace za calkowity mnoznik czyli

maksymalna_inteligencja_gracza[client] = (inteligencja_gracza[client]+bonusowa_inteligencja_gracza[client])/6;
maksymalne_zdrowie_gracza[client] = umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][1]+zdrowie_gracza[client]+bonusowe_zdrowie_gracza[client];
maksymalne_obrazenia_gracza[client] = (obrazenia_gracza[client]+bonusowe_obrazenia_gracza[client])*0.003;
maksymalna_wytrzymalosc_gracza[client] = (umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][2]+wytrzymalosc_gracza[client]+bonusowa_wytrzymalosc_gracza[client])*0.0008;
maksymalna_kondycja_gracza[client] = 0.9*(umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][3]*0.01)+(kondycja_gracza[client]+bonusowa_kondycja_gracza[client])*0.001;

Oraz jezeli chcesz zmienic wartosc wyswietlana w menu to robisz to w

public Action:PrzydzielPunkty(client)
{

 

Nie chce być nachalny ale napisałbyś mi jak to powinno wyglądać w moim przypadku ?

Odpowiedz

  • +
  • -
rekowiesz - zdjęcie rekowiesz 08.01.2016

Mam Wytrzymałość ustawioną tak:

 

    maksymalna_wytrzymalosc_gracza[client] = (umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][2]+wytrzymalosc_gracza[client]+bonusowa_wytrzymalosc_gracza[client])*0.003;

 

Jednak ludzie mi piszą że trudno jest kogoś zabić że zadają mało DMG etc. Zrobiłem coś źle? Chcialem ustawić że 3pkt to 1% :( ?

Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 09.01.2016

Masz tak ustawione, prawie. Trzy punkty daja 0,9% redukcji.

Odpowiedz