CodMod_Stary - Przydzielanie Punktów
rekowiesz
20.12.2015
Witam.
Mam takie pytanie odnoście przydzielania punktów.
Aktualnie jest tak że:
6 Pkt inteligencji to 1%
2 Pkt Obrażeń to 1%
7 Pkt Wytrzymałości to 1%
6 Pkt kondycji to 1%
Chciałbym pozmieniać te wartości na:
2 Pkt Inteligencji to 1%
2 Pkt Wytrzymałości to 1%
3 Pkt kondycji to 1%
Pytanie gdzie się to zmienia, domyślam się, że za to nie odpowiada tylko 1linijka...
Używam pluginu: http://amxx.pl/topic...-csgo/?p=712857
Z góry dzięki za pomoc.
Linux'
24.12.2015
Robi sie to prawie identycznie na wzor starego coda z amxa. Szukasz
public Action:Odrodzenie(client) {
i na samym dole znajduja sie zmienne odpowiadajace za calkowity mnoznik czyli
maksymalna_inteligencja_gracza[client] = (inteligencja_gracza[client]+bonusowa_inteligencja_gracza[client])/6; maksymalne_zdrowie_gracza[client] = umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][1]+zdrowie_gracza[client]+bonusowe_zdrowie_gracza[client]; maksymalne_obrazenia_gracza[client] = (obrazenia_gracza[client]+bonusowe_obrazenia_gracza[client])*0.003; maksymalna_wytrzymalosc_gracza[client] = (umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][2]+wytrzymalosc_gracza[client]+bonusowa_wytrzymalosc_gracza[client])*0.0008; maksymalna_kondycja_gracza[client] = 0.9*(umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][3]*0.01)+(kondycja_gracza[client]+bonusowa_kondycja_gracza[client])*0.001;
Oraz jezeli chcesz zmienic wartosc wyswietlana w menu to robisz to w
public Action:PrzydzielPunkty(client) {
rekowiesz
25.12.2015
Robi sie to prawie identycznie na wzor starego coda z amxa. Szukasz
public Action:Odrodzenie(client) {i na samym dole znajduja sie zmienne odpowiadajace za calkowity mnoznik czyli
maksymalna_inteligencja_gracza[client] = (inteligencja_gracza[client]+bonusowa_inteligencja_gracza[client])/6; maksymalne_zdrowie_gracza[client] = umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][1]+zdrowie_gracza[client]+bonusowe_zdrowie_gracza[client]; maksymalne_obrazenia_gracza[client] = (obrazenia_gracza[client]+bonusowe_obrazenia_gracza[client])*0.003; maksymalna_wytrzymalosc_gracza[client] = (umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][2]+wytrzymalosc_gracza[client]+bonusowa_wytrzymalosc_gracza[client])*0.0008; maksymalna_kondycja_gracza[client] = 0.9*(umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][3]*0.01)+(kondycja_gracza[client]+bonusowa_kondycja_gracza[client])*0.001;Oraz jezeli chcesz zmienic wartosc wyswietlana w menu to robisz to w
public Action:PrzydzielPunkty(client) {
A powiedziałbyś jak powinienem ustawić gdybym chciał zmienić tylko że:
2 Pkt Inteligencji to 1%
2 Pkt Wytrzymałości to 1%
3 Pkt kondycji to 1%
Z góry dzięki
Jestem w tym zbyt ciemny
rekowiesz
02.01.2016
Robi sie to prawie identycznie na wzor starego coda z amxa. Szukasz
public Action:Odrodzenie(client) {i na samym dole znajduja sie zmienne odpowiadajace za calkowity mnoznik czyli
maksymalna_inteligencja_gracza[client] = (inteligencja_gracza[client]+bonusowa_inteligencja_gracza[client])/6; maksymalne_zdrowie_gracza[client] = umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][1]+zdrowie_gracza[client]+bonusowe_zdrowie_gracza[client]; maksymalne_obrazenia_gracza[client] = (obrazenia_gracza[client]+bonusowe_obrazenia_gracza[client])*0.003; maksymalna_wytrzymalosc_gracza[client] = (umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][2]+wytrzymalosc_gracza[client]+bonusowa_wytrzymalosc_gracza[client])*0.0008; maksymalna_kondycja_gracza[client] = 0.9*(umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][3]*0.01)+(kondycja_gracza[client]+bonusowa_kondycja_gracza[client])*0.001;Oraz jezeli chcesz zmienic wartosc wyswietlana w menu to robisz to w
public Action:PrzydzielPunkty(client) {
Nie chce być nachalny ale napisałbyś mi jak to powinno wyglądać w moim przypadku ?
rekowiesz
08.01.2016
Mam Wytrzymałość ustawioną tak:
maksymalna_wytrzymalosc_gracza[client] = (umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][2]+wytrzymalosc_gracza[client]+bonusowa_wytrzymalosc_gracza[client])*0.003;
Jednak ludzie mi piszą że trudno jest kogoś zabić że zadają mało DMG etc. Zrobiłem coś źle? Chcialem ustawić że 3pkt to 1% ?