Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

CodMod_Stary - Przydzielanie PunktówJak zmienić aby od X pkt było 1%?

cs:go cod tagi intel statsy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 rekowiesz

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Rafik
Offline

Napisano 20.12.2015 20:33

Witam.

 

Mam takie pytanie odnoście przydzielania punktów.

 

Aktualnie jest tak że:

 

6 Pkt inteligencji to 1%

2 Pkt Obrażeń to 1%

7 Pkt Wytrzymałości to 1%

6 Pkt kondycji to 1%

 

Chciałbym pozmieniać te wartości na:

 

2 Pkt Inteligencji to 1%

2 Pkt Wytrzymałości to 1%

3 Pkt kondycji to 1%

 

Pytanie gdzie się to zmienia, domyślam się, że za to nie odpowiada tylko 1linijka...

 

Używam pluginu: http://amxx.pl/topic...-csgo/?p=712857

 

Z góry dzięki za pomoc.

 


  • +
  • -
  • 0

#2 rekowiesz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Rafik
Offline

Napisano 24.12.2015 15:25

Nikt nic?


  • +
  • -
  • 0

#3 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 24.12.2015 16:32

Robi sie to prawie identycznie na wzor starego coda z amxa. Szukasz

public Action:Odrodzenie(client)
{

i na samym dole znajduja sie zmienne odpowiadajace za calkowity mnoznik czyli

maksymalna_inteligencja_gracza[client] = (inteligencja_gracza[client]+bonusowa_inteligencja_gracza[client])/6;
maksymalne_zdrowie_gracza[client] = umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][1]+zdrowie_gracza[client]+bonusowe_zdrowie_gracza[client];
maksymalne_obrazenia_gracza[client] = (obrazenia_gracza[client]+bonusowe_obrazenia_gracza[client])*0.003;
maksymalna_wytrzymalosc_gracza[client] = (umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][2]+wytrzymalosc_gracza[client]+bonusowa_wytrzymalosc_gracza[client])*0.0008;
maksymalna_kondycja_gracza[client] = 0.9*(umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][3]*0.01)+(kondycja_gracza[client]+bonusowa_kondycja_gracza[client])*0.001;

Oraz jezeli chcesz zmienic wartosc wyswietlana w menu to robisz to w

public Action:PrzydzielPunkty(client)
{

  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#4 rekowiesz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Rafik
Offline

Napisano 25.12.2015 13:29

 

Robi sie to prawie identycznie na wzor starego coda z amxa. Szukasz

public Action:Odrodzenie(client)
{

i na samym dole znajduja sie zmienne odpowiadajace za calkowity mnoznik czyli

maksymalna_inteligencja_gracza[client] = (inteligencja_gracza[client]+bonusowa_inteligencja_gracza[client])/6;
maksymalne_zdrowie_gracza[client] = umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][1]+zdrowie_gracza[client]+bonusowe_zdrowie_gracza[client];
maksymalne_obrazenia_gracza[client] = (obrazenia_gracza[client]+bonusowe_obrazenia_gracza[client])*0.003;
maksymalna_wytrzymalosc_gracza[client] = (umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][2]+wytrzymalosc_gracza[client]+bonusowa_wytrzymalosc_gracza[client])*0.0008;
maksymalna_kondycja_gracza[client] = 0.9*(umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][3]*0.01)+(kondycja_gracza[client]+bonusowa_kondycja_gracza[client])*0.001;

Oraz jezeli chcesz zmienic wartosc wyswietlana w menu to robisz to w

public Action:PrzydzielPunkty(client)
{

 

 

A powiedziałbyś jak powinienem ustawić gdybym chciał zmienić tylko że:

 

2 Pkt Inteligencji to 1%

2 Pkt Wytrzymałości to 1%

3 Pkt kondycji to 1%

 

Z góry dzięki :)

Jestem w tym zbyt ciemny :(


  • +
  • -
  • 0

#5 rekowiesz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Rafik
Offline

Napisano 02.01.2016 00:45

 

Robi sie to prawie identycznie na wzor starego coda z amxa. Szukasz

public Action:Odrodzenie(client)
{

i na samym dole znajduja sie zmienne odpowiadajace za calkowity mnoznik czyli

maksymalna_inteligencja_gracza[client] = (inteligencja_gracza[client]+bonusowa_inteligencja_gracza[client])/6;
maksymalne_zdrowie_gracza[client] = umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][1]+zdrowie_gracza[client]+bonusowe_zdrowie_gracza[client];
maksymalne_obrazenia_gracza[client] = (obrazenia_gracza[client]+bonusowe_obrazenia_gracza[client])*0.003;
maksymalna_wytrzymalosc_gracza[client] = (umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][2]+wytrzymalosc_gracza[client]+bonusowa_wytrzymalosc_gracza[client])*0.0008;
maksymalna_kondycja_gracza[client] = 0.9*(umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][3]*0.01)+(kondycja_gracza[client]+bonusowa_kondycja_gracza[client])*0.001;

Oraz jezeli chcesz zmienic wartosc wyswietlana w menu to robisz to w

public Action:PrzydzielPunkty(client)
{

 

Nie chce być nachalny ale napisałbyś mi jak to powinno wyglądać w moim przypadku ?


  • +
  • -
  • 0

#6 rekowiesz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Rafik
Offline

Napisano 08.01.2016 18:05

Mam Wytrzymałość ustawioną tak:

 

    maksymalna_wytrzymalosc_gracza[client] = (umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][2]+wytrzymalosc_gracza[client]+bonusowa_wytrzymalosc_gracza[client])*0.003;

 

Jednak ludzie mi piszą że trudno jest kogoś zabić że zadają mało DMG etc. Zrobiłem coś źle? Chcialem ustawić że 3pkt to 1% :( ?


  • +
  • -
  • 0

#7 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 09.01.2016 10:46

Masz tak ustawione, prawie. Trzy punkty daja 0,9% redukcji.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go, cod, tagi, intel, statsy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych